Klusbabes 17!!

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

Februari

15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje  (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16)     Linda 2de kindje    ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27) Bambi 20 wk echo
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)  
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

ik zie dat eind februari begin maart al jullie NOD ´tjes bij elkaar in de buurt liggen. Alleen ik sta remi-alleen verder weg in de wolk!!!!

Slaap lekker allemaal!

goeiemorgen meiden

Happy: was het gezellig gisteravond meid?? toch niet te laat gemaakt he hahaah

Bieb; hoe was het bij de kapper, en voor vandaag veel plezier op de verjaardag ik hoop dat je het evengoed gezellighebt ondanks dat je er niet zoveel zin in had haha

Pip: spannend meid maandag naar de gyn, ik kreeg geen eendebek hoor met het inwendige onderzoek, moest gewoon met me beentjes in de beugels, lekker vrouwonvriendelijk haha
nee meid, eindelijk gaat er wat gebeuren succes alvast

bambi; haha fijne tent onderbroeken aan, maar die zitten met een zwangerschap gewoon het allerlekkerste

Rimke; je mannetje gaat vandaag er weer vandoor, en je had vandaag ook eeen drukke dag voor de boeg las ik , in ieder geval veel plezier vandaag

meiden ik ben nog nooit van me leven zo verschrikkelijk ongesteld geweest, ik moet gewoon om het half uur een nieuw maandverband in, pffff ach misschien een goed teken voor de volgende ronde is me baarmoeder goed schoon hahahaha,
zo straks op kraamviste, en morgen gaan we naar de artis toe, vind joey denk ik wel heel erg leuk

iedereen een fijne dag, en ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

xxx linda

Goedemorgen leedies,

pfff, wat een nacht. Mannetje had migraine en lag te zuchten en kreunen in bed, in bed, uit bed, naar het toilet, water drinken....onrustig dus. Hij slaapt nu nog. Hoop dat het beter met hem is vandaag.

Linda, mega ongestseld dus. Idd. maar goed om het als een megaschoonmaakbeurt te zien voor de volgende ronde. Sjemig ieder half uur, dan loop je echt leeg.

Renee, haaaalllllooooowwwww, arme stakker, net helemaal bijgelezen maar zo moe dat je het niet meer weer. Hoop dat je lekker hebt geslapen en vandaag weer fit bent. Helemaal in je uppie rond je NOD...Kunnen we wel allemaal extra met je meeleven. Hoe gaat het trouwens met je temp? Haal je er al wat uit?

Ga me even douchen, en naar de winkel. Om 10 uur moeten we weg, onze loge ophalen.

Fijn weekend!

XXX

hey pip: ik hoop dat het met je man weer wat beter gaat vandaag vooral omdat jullie een loge krijgen,
fijn weekend

meiden ik ga ervandoor

xxx linda

Goedemorgen meiden!

Zo.. ben ik weer eventjes. De dagen vliegen voorbij is alle heisa...
Met mijn oma gaat het nog steeds het zelfde. Heel slecht dus... We rijden dus vaak op en neer naar beverwijk. (45 minuutjes buiten de spits).
Vind het wel heel moeilijk. Want ze is namelijk heel goed bij en is lekker aan de babbel! Heb donderdag avond gewoon gezellig met haar zitten lachen! nou dan denk je gaat wel goed he?! en vervolgens heeft ze weer een groot ritme stoornis.
De artsen zeggen nog steeds dat het wachten is op  een hartstilstand, en dan is het over.... afwachten maar.
Lief dat jullie aan me gedacht hebben.

Linda, balen meid dat je ongie bent geworden!

Happy en Phoebe, ben blij dat het gezellig was!

Rimke en Sterretje, jullie echo was goed en leuk! goed te horen (ik wil ook!!!!!) hihi

Happy, niet ziek worden he!

Mamoetje, vervelend van die blaasontsteking! veel drinken!!!!

uhm.. even denken, oja Klaasje heeft negatief getest. Balen meid! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Charlotte, hoe is het met jou? nog ongie geworden of heb ik erover heen gelezen???

Ik heb dinsdag mijn nod. Vind het spannend maar ben er deze keer minder mee bezig, komt natuurlijk door oma...
Heb wel wat last van mijn borsten.
Meiden ik ga even boodschappen doen!
Fijne dag!

Liefs Jacqy

Hallo meiden,
Wat is er weel veel geschreven. Ik moest veel bijlezen.
@jacqy: Wat rot dat het nog niet beter gaat met je oma. Ik kan me ook voorstellen dat je niet met je nod bezig bent. Wie weet is het dan nu wel raak, was ook zo bij essy toen ze met het trouwen bezig was.
@Renee: jij alleen je nod? Gekkie, alle ogen zijn dan op jou gericht
@bambi: je had het over het ondergoed. Ik heb zelf van die naadloze hipsters gekocht. Je hebt ze oa bij Hema voor 6,95 en bij hunkemoller. Ze zitten lekker laag en heerlijk. En qua maat zou ik ze na de bevalling gewoon kunnen blijven gebruiken.
@happy: keelpijn? Dat wordt weinig support van jou tijdens de voetbalwedstrijd. Voor de zekerheid vitaminepillen nemen en anti-keelpijn tabletten?
@april en rimke: beiden rustig aan aan het doen. Goed zo dames.  Mij lukt het ook niet altijd. Ik heb gisteren ook weer te lang doorgewerkt.
@rimke: oeps een creme-kamer. Ook mooi. Bij mij zijn de meubels créme met beuken. Wil je de meubels ook in creme?
@mammoet: gefeliciteerd met je verjaardag meid. En wat het kattenkruid betreft, de katten zijn er gek op, maar reinigen hun binnenste ermee. Dus af en toe een haarbal of gal op de vloer is niet te voorkomen.

hoi meiden,

Pip wat vervelend dat je mannetje zon erge migraine heeft. ik hoop dat ie snel opknapt en dat is ook wel zo leuk voor de logee he.
maandag naar de gyn. spannend.

Linda jeetje zo onwijs ongie dus. ik hoop dat het indd werkt. grote schoonmaak en dan voldende maand raak. succes en veel plezier op de verjaardag of was het nou kraam visite. ach maakt niet uit als het maar leuk is.

reneee gaaap zo moe. hihihi geef niks. je bent weer bij en we weten dat je aan ons denkt.

jacqy wat rot dat het toch een aflopenden   zaak is met je oma. Het lijkt me niet leuk dat het echt wachten is op weer een stilstand en dat het dan over is.
Ik hoop echt   dat je deze maand zwnager bent hoor. kan je namelijk gelijk het goede nieuws aan oma vertellen en dan weet ze toch dat er een kleinkind op komst is/ of was mocht ze het niet redden. En ik denk dat dat voor jullie beide zo mooi gevoel geeeft. Brr Ik zit miss. wel enge praat te doen nu. ik wil je niet kwetsen hoor. maar zo bedacht ik me dat. Sterkte ermee iig.

ik ga maar eens naar me mannetje in het huis, moet ook aan de slag he. Het begint steeds meer huis te worden zo. Ik ben de voegen in de keuken aan het doen en me mannetje verfd het trapgat vandaag en de gang boven.

dan moet er nog een miljoen dingen gedaan worden, maar van de week het laminaat boven en het behangen van de babykamer en dat waren de grote klussen, verder dus kleinere dingen zoals het ophangen van alle rolgeordijnen ed. en kasten inelkaar en schoonmaken. maar we hebben de tijd tot pasen dus gelukkig geen stress.
Gisteren wel me eetkamer tafel en stoelen opgehaald. staan nog lekker in doos, maar ben er zeer blij mee. en giseren aaf nog zeil in de schuur/bijkeuken gelegd en het knapt er zo van op. heerlijk als het mooier word ipv een bouwval he.

Miss vanmiddag nog ff naar de bouwmarkt, 15% korting en we moeten nog overzet plinten enzo kopen. en elke korting is mooi meegenomen.

nou ga er vandoor.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan