Klusbabes 17!!

Ik vroeg me al af waarom die echo-foto zo groot linksbovenin mijn beeldscherm hangt maar zie er R. Snel op staan...rimke dat is jouw frummel!! wat leuk, heb je hem ingescanned?

Hangt ie bij jullie ook links bovenaan in beeld?

X

ikpak altijd kruimels der samenvatting en kijk ik even snel of ik alles heb gehad.. die van kruimels is altijd lekker uitgebreid dus meestal heb ik dan alles.. lees per persoon wel ff wat ze getypt hebben..

hoe is het met jou pip..

zoals zo vaak vandaag ben ikweer ff plassen.. wat een zeikwijf ben ik weer he.. hihi..
xxxx

Ja inderdaad kruimels,.. wordt het een keer een vroegertje voor je?? Zijn we niet van je gewend.. hihi..

Kruimels is normaal altijd laat..haha.

Kijk ondertussen de uitslag van Idols. Gezellig hoor.

Gaat het al iets beter met je blaasontsteking?

ja telkens als ik de medicijnen inneem gaat het voor een uur of 4 goed.. dan wordt het weer watmeer.. maar opzich best goed,..

wie heeft er gewonnen.. wij kijken naar de crime night op net 5 zoals elke zaterdag..

Ze zijn nog bezig met de uitslag, duurt altijd heeeeeeel lang.

Voor hoeveel dagen heb je een kuur gekregen eigenlijk?

1 van onze katten is ziek vandaag. Moet de hele tijd kotsen en ligt op zolder, waar hij nooit ligt. Vind zo zielig en maak me ook wel een beetje zorgen....:-(

Sterretje, wat zal jij vanavond lekker slapen in je nieuwe bed! EINDELIJK hahahaha

X

7 dagen in totaal.. nog 6 te gaan..

heb je je katten nieuw voer gegeven of heb je iets nieuws met water of snoepjes gedaan.. Lopen ze buiten??

xxxx mamoetje

Terug
Bovenaan