Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

oh erg he rimke, hello goodbye en dan ben ik niet eens zwanger.... toch??? haha.
ik kan ook altijd vreselijk janken om zulke dingen.
net die familie waarvan de vader en moeder binnen 2 weken overleden waren, wat erg zeg!

Ola meiden,

Zo kanp je ook weer ff van op !!!! Heb   echt nog geen puf om bij te lezen, sorry sorry sorry. Ben zoooooooooo moe, ga vroeg mn mandje in, kwam nog ff kijken of bambi toevallig al was langs geweest, ben benieuwd . Laat mn laptop nog wel ff aan staan. Ga nu lekker een boek lezen !!!!!

Kusssssssss

Ha kruimeldiefje!

Fijn dat de lasagna zo lekker was, maak ik ook vaak, zalig!!! en dan lekker met een tomaten en mozarella salade.............heerlijk!!!
Tja, die nachtdiensten...................het is kut, maar alles beter dan meer dagdiensten draaien, want dan kun je me helemaal opvegen!

Ik ga me nog even voorbereiden, psychisch..............chocola eten dus................tot morgen meiden!!!

whaha happy, zit jij ook al te wachten op bambi, ik ben ook al zo benieuwd!
BAMBI waar ben je nou?????
ach waarschijnlijk is ze nog niet thuis, een uurtje geleden moest ze pas in het ziekenhuis zijn.
pietje ongeduld zijn wij he?! haha

voor je het weet is het weer morgen meid!
werkse vanacht en morgenvroeg, slaap lekker!
dag lieverd

Dag dag lieverd!
Lekker douchen samen met je menneke onder een heel grote douche............
Hihihi, een kruimeldiefje onder de douche............sorry!
Welterusten zo, en ik bid dat je eitje de juiste weg gevonden heeft en dat ze bij de gyn een echo gaan maken en dat ze zeggen: Kruimeldiefje, we zien een vruchtzakje zitten............
Dikke kus Rimke

oh rimke, dat hoop ik ook zo!!!
denk je dat ze dat dinsdag al kunnen zien als ik gister of vandaag bevrucht zou zijn, dat is toch wel erg snel, of niet?

Misschien wat vroeg maar wie weet.....................bedoel, met een hele gevoelige test kun je ook al een week voor je nod testen, dus dan zou er misschien wel iets te zien moeten zijn.............maar ik ben geen kenner.

Ik had een week voor mijn nod al een positieve test.....................dus wie weet!!!
We duimen vrolijk door!

Terug
Bovenaan