Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Ja gaat wel ......vanmorgen dacht ik dat ik plat zou liggen maar.......zit nog haha. Ben echt benieuwd naar bambi, maar miss komt ze hier wel morgen pas weer en zit ze nu gewoon lekker met dr mannetje te genieten !!!! Verleden week zat ik nu bij jou haha

Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat.
Ja, bambi laat ons wel wachten he.......
Tijd gaat hard he, vorige week zaten we lekker te klesten en iedereen te bekijken op hyves hahaha.
heb jij ervaring met teunisbloemolie?

Nee ik niet maar, weet dat een aantal meiden van hier er wel ervaring mee hebben. ...Nou verleden week zaten we lekker te gluren hihi. Hoe is tie verder met jou ????

Ik heb teunisbloem geslikt phoebe, van de etos.
De twee keer dat ik zwanger ben geworden, slikte ik monnikspeper en teunisbloemolie............ik kan dus niets zinnigs er over zeggen..........
Ik heb drie cyclussen gehad nadat ik stopte met de pil, en in twee van die cyclussen ben ik zwanger geworden.............ik vind het dus top spul....................hahahaha!

ja, opzich wel goed, alleen moe........... hahaha
Druk op me werk, en het wordt alleen maar drukker omdat mijn directe collega vrijdag voor het laatst is, en ik zie verschrikkelijk op tegen de komende periode.
We hebben een vacature uitstaan, maar het lijkt wel of er alleen uitkering trekker reageren..... sturen ze een brief met CV, maak je een afspraak komen ze niet opdagen weet je wel, en zo hebben we er al 3 (!!!) gehad. Er is 1 meisje geweest en die had haar man als tokl meegenomen omdat ze geen nederlands sprak..... daar kan je toch niks mee????
Weet jij niet nog iemand die een baantje zoekt?? hahaha

Ik ben er hoor, heb bijgelezen maar weet het niet meer....ben een beetje moe, sorry.

Is Bambi al terug van der echo?

Terug
Bovenaan