Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Wat voor werk Phoebe? hihi

Mijn man heeft trouwens een nieuwe baan! Nou ja, binnen de organisatie waar hij al zat maar een andere functie! Vandaag definitief geworden, heb een cd'tje voor hem gekocht als cadeautje, was ie helemaal blij mee.

X

Hey Rimke, ik dacht al dat ik zoiets gelezen had, linda en/of Essy had(den) dat volgens mij ook, 1 ronde teunisbloemolie en hoppa... zwanger....
Weet je wanneer je het beste kan beginnen?? Ik heb die etos dingen ook gekocht (ze zijn echt GROOOORT hahaha)  

Haha zal ik komen, gezellige boel !!!!!! Tjonge wat een giller, neem je man mee als tolk haha dat moet ik in de kroeg vertellen ..........

Hey pipje, was je er weer meisje. Ook al moe, volgens mij hangt het in de lucht !!!! Gefeliciteerd met je mannetje, dat zijn goede berichten he .........Pfffff nog geen bambi he

Phoebe, ik had die teunisbloemdingen ook van de etos: SJEMig wat een kanonnen zeg! Heb ze wel 4 maand geslicht maar ben er klaar mee, doe het niet meer.

Maar bij veel dames hielpen ze wel dus je kan het altijd proberen.

Pip, ik werk op de financiele admistratie van een verzekeringsmaatschappij, en het grootste deel van mijn werk is debiteuren beheer, maar ook crediteuren, facturen, rekening courant bank, kas..... nou ja, eigenlijk alles met cijfertjes hahaha
En ik ben vorig jaar in de ondernemersraad gegaan, erg leuk maar kost ook veel tijd.

Zat net op het andere topic ff te kletsen over het aantal babes dat we hebben ....zat zo te denken mis bijv engeltjuh, mootje en miekje al een tijdje ...........Miekje had toen toch een miskraam?

Terug
Bovenaan