Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Dus buuf, het is hetzelfde werk als wat jij doet ? Nou dan houdt het op. Heb een vriendin die werk zoekt maar, dit wordt hem niet haha

de vacature is medewerker financiele administratie voor 40 uur per week.
je hoeft niet eens ervaring te hebben want alles wat gedaan moet worden kan ik diegene wel leren.
Pip, gefeliciteerd trouwens met je mannetje.... bij jou hielp teunisbloemolie dus niet...

Ze zoekt werk voor 40 uur maar heeft colgens mij die richting op geen ervaring ......

Klopt helemaal happy. Mootje en Miekje weet ik niet. Miekje had idd een miskraam gehad.

Engeltjuh ook en die was hier daarna alleen in de week voor haar nod geloof ik om lotgenoten mee te nemen in haar emoties en zodra ze zwanger was is ze hier nog maar 1 of 2 keer geweest: wat mij betreft geen echte klusbabe (sorry als ik hard over kom maar zo denk ik er over).

het grootste deel van werken op een financiele administratie bestaat uit het toepassen van trucjes, en je kan iedereen trucjes leren. Het wordt pas echt een uitdaging als je ook weet wat er met die cijfertjes gebeurt, en waarop ze gebaseerd zijn, maar dat inzicht heb je niet nodig voor deze functie

NOu buuf ik geef het aan haar door !!!!! Anders hoor je het wel van me ....

Voor mij is het net iets te ver weg phoebe, anders zou ik zeker solliciteren...hihi...nee hoor dat is niet waar maar vond het gewoon leuk om te zeggen. haha

Wel shit dat er nog niet iemand anders is...zal wel druk worden.

die meiden ken ik geeneens.... zolang als ik nu al meeklets hier heb ikze volgens mij nog niet 1x gezien...

Terug
Bovenaan