Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Nee hoor pipje, je bent niet hard !!!! Ben het met je eens ......had dat idee al eerder bij haar dus reageerde de laatste tijd al niet meer op haar als ze hier was. Zie eigenlijk haar naam helemaal nergens meer staan. Snuffel ook wel eens zop het zwanger forum haha.

ik zal mijn werk email wel naar je smssen voor als ze wil kan ze reageren, je weet waar het is :)

Ja buufje dat weet ik haha. Die meiden heb jij idd nooit gezien hier nee ....meikje had toen een miskraam en die hebben we nooit meer gezien volgens mij. Ben dan toch wel benieuwd hoe het met haar is. Vond die miskraam zooooo sneu ......

hoi meiden,

ff zonder bij te lezen. De echo was heel leuk en alles was inorde voor zover mogelijk. jammer maar geen dvd mee, kon niet. wel 2 vage foto's ook weer jammer, maar goed ben blij dat de kleine in orde is.
me placenta ligt achter dus goed voor de bavalling. verders wou de kleine zich verstoppen dus moest de vk af en toe flink duwen met die pook en dat doet   nu nog zeer.

ben slag af en we gaan lekker slapen. hoop morgen weer bij te lezen.

xxx Bambi

Hoi lieverd,

Gelukkig was alles in orde. We zaten hier al met smart op je te wachten haha. Weer een zorg minder he ......Jammer van die dvd he. Heb je toch niet stiekum het geslacht kunnen zien   ????????

Ben blij dat alles goed was meisje .....

Dikke kus happy

Hey bambi, ben blij om te horen dat alles okay is! goed nieuws toch!
Ga maar lekker slapen meis, en we horen je morgen wel weer!

Liefs Phoebe

dit zijn volgens de roze wolk de zwangere...

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

Terug
Bovenaan