goeiemorgen meiden
een hoop gekletst gisteravond hahaah
wat heb ik gelachen net om dat hoofd wat phoebe neer heeft gezet hahaahaha
happy: ik ben blij dat je je weer wat beterder voelt meid, doe nog eventjes rustig aan
phoebe: dat snap je toch niet dat als mensen een afspraak maken voor een sollicitatiegesprek en dan niet op komen dagen, pfff sommige mensen, succes nog verder
kruimels: nog eventjes meid en dan naar de gyn toe, en wie weet zegt ie wel iets haha, ik hoop het zo voor je
PiP: je man had een nieuwe baan las ik gefeliciteerd meid
Bambi: mooi dat de echo goed was, vervelend is dat he als ze dan even met dat ding in je buik gaan poeren, ze zullen wel denken wij voelen het niet, en jammer dat het niet op dvd kon, maar je hebt je frummel wel weer even gezien
ik ben het alweer kwijt sorry
ik heb me toch een partij pijn in me rechterheup niet normaal meer, maar goed hopelijk zakt het wel weer,
Ik ben toen ik 5 was aan mijn beide heupen en bekken geopereerd die hebben ze doordemidden gezaagd en gekanteld zodat ik weer recht stond alleen de ene heup is 48% gekanteld en de andere 43% gekanteld dus ik heb ook een beenlengte verschil, dus vandaar dat mijn heupen altijd pijn doen en soms als ik dus heel erg teveel heb gedaan nog veel meer pijn doen, en als het vriest kan ik bijna niet meer lopen zoveel pijn heb ik dan want dan doen me botten ook zeer,
zo heb effe geklaagd en dat lucht weer op hahaah
Zo me laatste clomid pil zit er weer in en hopelijk doet ie deze ronde goed zijn werk
meiden ik ben er weer vandoor, ik ga boodschappen doen en schoonmaken bij me pa, ik ben er vanmiddag weer