Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Dank je wel lieverd !!!! Ik hoop dat ik weer mag haha. Ga jij maar lekker slapen meis.......Slaap lekker pipje

Kus happy

Slaap lekker pip!

Buuf, ik ga er ook mee stoppen, nog ff bammetjes smeren voor morgen en ook lekker me bedje in.
We hebben klusvrij vandaag dus ik kan gelijk lekker slapen.

Welterusten allemaal!

[gadget][/gadget]

Whahahaha zit haast in mn broek te piesen !!!!!!!!!!

Slaap lekker buuf, ga ook mn mandje. Was gezellie .....

Kusssss happy

Hihihi,
Wat is dat voor een gompie die er hier door het beeld vliegt................zit midden in de verpleegkundige-post en zie ineens zo'n koppie voorbij schieten!
Whahahahaha!!!!

Bambi: meisje, fijn dat alles goed was!!! Hoop dat de buikpijn gauw wat zakt en dat je lekker bij komt van een nacht goed slapen!

Nou, de laaste nachtdienst vordert gestaag, over 1,5 uur kunnen we alweer aan het werk en dan gaat het laatste rukje altijd snel........

Meiden tot vanavond........
Zal de komende dagen ook denk ik weinig hier zijn, vrijdag gaan we de hele dag skien op de binnen baan in zoetermeer, zaterdag, zondag moet ik werken, en dan maandag en dinsdag zit ik weer in de nachtdienst............maar kom nog wel afscheid nemen voor ik op vakantie ga hoor..................(hihihi, zit damatischer te doen dan het is, waarschijnlijk zit ik elke dag weer gewoon op het forum, maar volgens mij heb ik het nogal druk de komende dagen..............)

Dikke kus Rimke

goeiemorgen meiden

een hoop gekletst gisteravond hahaah
wat heb ik gelachen net om dat hoofd wat phoebe neer heeft gezet hahaahaha

happy: ik ben blij dat je je weer wat beterder voelt meid, doe nog eventjes rustig aan

phoebe: dat snap je toch niet dat als mensen een afspraak maken voor een sollicitatiegesprek en dan niet op komen dagen, pfff sommige mensen, succes nog verder

kruimels: nog eventjes meid en dan naar de gyn toe, en wie weet zegt ie wel iets haha, ik hoop het zo voor je

PiP: je man had een nieuwe baan las ik gefeliciteerd meid

Bambi: mooi dat de echo goed was, vervelend is dat he als ze dan even met dat ding in je buik gaan poeren, ze zullen wel denken wij voelen het niet, en jammer dat het niet op dvd kon, maar je hebt je frummel wel weer even gezien

ik ben het alweer kwijt sorry

ik heb me toch een partij pijn in me rechterheup niet normaal meer, maar goed hopelijk zakt het wel weer,
Ik ben toen ik 5 was aan mijn beide heupen en bekken geopereerd die hebben ze doordemidden gezaagd en gekanteld zodat ik weer recht stond alleen de ene heup is 48% gekanteld en de andere 43% gekanteld dus ik heb ook een beenlengte verschil, dus vandaar dat mijn heupen altijd pijn doen en soms als ik dus heel erg teveel heb gedaan nog veel meer pijn doen, en als het vriest kan ik bijna niet meer lopen zoveel pijn heb ik dan want dan doen me botten ook zeer,
zo heb effe geklaagd en dat lucht weer op hahaah
Zo me laatste clomid pil zit er weer in en hopelijk doet ie deze ronde goed zijn werk

meiden ik ben er weer vandoor, ik ga boodschappen doen en schoonmaken bij me pa, ik ben er vanmiddag weer

Goedemorgen!

Sorry hoor dat ik gister in ene vertrokken was maar ik was zooooooo moe. Heb lekker geslapen, wou wel wat langer maar helaas, er moet gewerkt worden vandaag!

hihi Phoebe, ik moest lachen om dat suffe plaatje hahahaha.

Linda, vervelend dat je last van je heup/been hebt. Klinkt onlogisch dat ze de ene heup meer gekanteld hebben dan de ander, of was dat wel de bedoeling?

Ik heb zo'n vermoeden dat ik echt een ei ga krijgen. Laten we het er op houden dat ik opmaak uit mijn slijminspectie (ja, de slijminspectiedienst komt weer om de hoek kijken haha). Maar goed, morgenochtend dan weet ik meer. Leuk!

Kruimels, hoe was het gister? Leuke middag gehad?

X

Goeiemorgen meiden,

Hier een vrolijke happy de pappy. Moest voor mn bloeddruk, gisteren al geweest en nu weer pfffff. Ze willen me bijna iedere dag zien om te kijken wat mn bloeddruk doet met die spanning voor de operatie van mn vader. Wel fijn natuurlijk maar ben zo bang dat ie weer omhoog schiet volgende week !!!! Gisteren was ie netjes en nu gelukkig nog 130/70. Meiden......dit is heilig voor me !!!!! Hopen dat ie zo blijft ....... Morgen ook nog ff langs en maandag dan ook weer. Gaat wel snel want, het bij de ass. dus je staat zo weer buiten !!!!! Haha durfde gister mn bloeddruk niet op te schrijven omdat ik bang was dat het een fout was.....dit is echt heeeeel lang geleden   !!!!!!

Rimke; slaap lekker meisje ......goed dat je ff waarschuwt dat je miss wat minder hier bent de komende dagen want anders hadden we straks peter r de vries ingeschakeld om je te zoeken haha

Lin; was dat de bedoeling dat het bij het ene been meer gekanteld werd als bij het andere been ? Wel vervelend dat je er zo n last van hebt !!!!

Pipje; haha we zitten weer op het slymniveau !!!!! Ik hoop voor je dat je je ei hebt lieverd !!!! Lekker geslapen he .....haha je kwam opeens niet meer opdagen .........wel nog netjes weltrusten tegen ons gezegd he ....

Liefs happy

goedemorgen meiden,

zo ik las net ff snel terug en zag dat jullie indd met smart op me zaten te wachten hahaha stelletje ongeduld. Ik was eigelijk te moe, maar dacht ach die meiden steunen me altijd door dik en dun, kan ze niet late nwachten tot morgen hihih

phoebe wat een grappig plaatje
linda niet zo prettig lijkt me dat van je heupen
rimke we zien je wel weer aakomen hier, maar niet te druk doen he.

rest niet goed gelezen.
zag iets voorbij vliegen over de mieden die niet meer kletsen hier, dat zijn indd mootje, engeltjuh (die heeft nooit iets over een ander geschreven) en miekje en geloof ook dat we kleintje niet meer in ons midden hebben, maar die is nog wel actief op het forum zelf, heb van de week nog gereageerd op een tpoic van haar.

gelukkig zijn de meiden die we nu hebben een hechte groep en we zijn geloof ik met 15 babes als ik me niet vergis, nou geloof dat er geen groepje hie rop het forum is met zoveel meiden.

moet eigelijk aan het werk, daar ben ik tenslotte, maar heb niks te doen en me collega komt later omdat der kind ziek is, tja dat moe tik aan linda vragen, zijn kinderen altijd ziek ? ik zie het namelijk bij me neefjes en ook bij me collega die kinderen zijn ALTIJD ziek. lijkt me wel balen hoor.

stond niet zo lekker op heb veel last van banden pijn en een behoorlijk zere rug, bijna weekend gelukkig.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan