Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Happy; Ja het is hier zeker rustig he! Hoe is het, moest je nou morgen weer naar de HA?

Linda; jeetje dat is echt lang een operatie van 20 uur, pff. Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter met je.

Bambi; Ja vertel, heb  je het geslacht kunnen zien?

Hier gaat het wel, ik merk dat mijn darmen nog niet rustig zijn, maar het zal wel tijd nodig hebben denk ik.

Is er nog iemand?

Meiden, ben ook foetsie, ga feyenoord kijken in de kroeg !!!!!!

April; moet morgen idd weer naar de ha !!!! Fijn dat het weer wat beter gaat, hou je nog wel ff rustig he

Fijne avond allemaal

Liefs happy

Halloooooo ben ik weer. Ik heb al jullie verhaaltjes gelezen hoor, maar ben lekker ego vandaag haha

Nouja, niks bijzonders verder. Had vanmiddag ook berichtje op Hyves geplaatst maar daar heeft niemand meer gereageerd

Morgen mijn NOD. Toch weer spannend hoor! Temp was toch weer 0.01 graad hoger, 36,7, normale temp is meestal 36,2. Normaal zakt ie paar dagen voor NOD, nu nog niks, Maarja temp zegt ook niet altijd. En misschien wordt ik pas maandag wel ong. Je weet t nooit. Voel van alles in mijn buik en liezen, maar of dat ongi of een zw,schap is?? geen idee

Vanavond even lekker alleen stadje in geweest.

Morgen naar Zaandam, denk dat ik om half 1 trein pak, ben ik half 3 daar. Eerst naar zus, en dan door naar   neefje. Kan ik bij zus tenminste even alleen met mijn kleine nichtje van bijna 1,5 zijn! Ik heb zo een klein diameempje gekocht met witte bloempjes, zo schattig. Voor de bruiloft zij is bruidsmeisje, Vorige x had ik al mandje met rode rozenblaadjes gegeven, ze snapt nu wel dat ze die moet gooien haha. Zo lief. In aug is ze dan net geen 2.

Nou lekker, vriend liet met net verhaaltje op teletekst lezen. Vrouw was 7 mnd zwanger, ze was in wc op trein en moest (onverwachts) bevallen, baby viel door wc, zij was bewusteloos geraakt. Na wakker te zijn geworden gelijk grote zoekactie en gelukkig vonden ze baby nog ongedeerd op spoor!! sjonge, zal je maar gebeuren, Dames, niet plassen in trein hoor! Of op wc in vliegtuig, Nou dan heeft je baby gelijk vuurdoop hihi

Zo ga nu even kijken hoe laat trein morgen gaat!!

hey meiden

happy: veel voetbal kijkplezier vanavond meid, enne niet te laat maken he haha

bambi: een longontsteking van je collega haar kindje is niet niks, dan zou ik ook in huis blijven, maar het is inderdaad niet te hopen dat jouw kindje vaak ziek wordt, maar ik denk ook net hoe je ermee omgaat, kinderen worden wel vaker verkouden maar zolang het bij een snottige neus blijft is het niet erg,

april: je darmen zijn nog steeds niet rustiger geworden las ik, kan je niet van de ha een goedje krijgen daarvoor

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik ga house kijken
iedereen een fijne avond en morgen voordat ik naar me werk ga lees ik bij, als het forumniet te traag reageerd haha

xxxx linda

Bambi: hahah je was het met me eens over dat topicje met zwanger zijn, over of ze wel naar het feestje van haar broer moet gaan in het cafe hahahaha, ik dacht laat ik daar eens wat neerzetten

nu ga ik echt weg

xxx linda

He meiden!

Zo, ben echt veel te lang niet geweest op t forum! Sorry hoor meiden, heb het zo druk!

Linda, wat vervelend voor je dat je zo'n last van je heup hebt! En wat een verhaal van die operaties!

Bambi, goed te horen dat de echo goed was! jammer dat je geen dvd hebt gekregen maar het belangrijkste is dat alles goed was!

Happy, hoera hoera, je bloeddruk was echt prachtig las ik!!!!! Feestje!!!

Rimke, veel plezier met skieen morgen! In Zoetermeer, gezellig, daar wonen mijn ouders. hihi

Meiden van het weekend ga ik weer wat meer tijd voor jullie maken. Ik verwaarloos jullie de laatste tijd! hihi

Gister avond hebben mijn collega's mij ontvoerd voor een gezellig etentje. Het is namelijk mijn laatste week bij hun. Vanaf maandag werk ik op de andere locatie. Was echt super gezellig. Heb ook allemaal cadeautjes gekregen.
Waaronder een kalender van de afgelopen vijf jaar. Met heel veel foto's van ons. Echt super leuk! Ben nu muffins en cake aan het bakken voor morgen. Ruikt hier dus lekker!
Wel gek idee dat ik dalijk weg ben daar!

Ik had vandaag echt een down dag. Baalde ontzettend dat ik niet zwanger was. Dat heb je soms he?! En de hele dag liep een van mijn zwangere collega's achter mij aan, met allemaal leuke verhalen. Op het eind van de dag trok ik dit echt niet meer! En moest gewoon huilen. toen kwam die collega en heb ik haar verteld hoe het zit, en waarom ik haar ontloop vandaag. Ik ben blij dat ik het haar verteld heb, en zij is ook blij dat zij het weet. We hebben nu een code woord afgesproken dat als het te gek word, ze weet dat ze even ergens anders verder gaat kletsen. Want word echt gek van 3!!!! naaste collega's die zwanger zijn.

Met mijn oma gaat het ook nog steeds niet beter. Gisteren weer de medicijnen verlaagd, en direct weer verhoogd, het ging helemaal niet goed!
We wachten het allemaal weer rustig af.

Meiden fijne avond!

Liefs Jacqy

ps: sterretje hoe slaapt je bed???

Terug
Bovenaan