hey meiden
happy: wat ontzettend goed meid van je bloeddruk en hopelijk blijft het nou zo, vooral rustig aan blijven doen, haha adem in en adem uit
Apri; jeetje meid de diaree is terug dat is ontzettend balen meid, hopelijk gaat het snel wer over en anders even langs de ha voor iets
bambi: ik moet eerlijk zeggen dat joey vorig jaar december voor het eerst ziek is geweest toen had ie 40 graden koorts en daarna is ie nooitmeer ziek geweest, ja wel af en toe verkouden maar ja dat noem ik niet ziek
Mijn schoonzus haar kinderen zijn ook altijd ziek niet normaal, maar ja die eten slecht en gaan midden in de winter met dunne kleren aan naar buiten enz
Rimke; het is inderdaad goed dat je even hebt vermeld dat je de komende dagen niet veel aanwezig zult zijn op het forum want anders hadden we inderdaad vermist ingeschakeld hahahaha
Pip: onze slijmexpert hahahaha, dus je ei is waarschijnlijk onderweg, nou klussen voor je leven meid
wat mijn heupen betreft, ik ben door 2 professors geopereerd omdat als het door eentje was gedaan dan had ik het waarschijnlijk niet overleeft want dan had ik 20 uur onder narcose gemoeten en daar was ik nog te klein voor, en dus vandaar dat het niet helemaal gelijk loopt bij me hahaah, en nu duurde de operatie 6 uur met 2 man, het ene litteken is ook ietsjes mooier dan de andere, maar goed het is niet anders, ik ben gewoon een en al mankement hahahaha
xxx linda