Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

happy,

fijn dat je bloeddruk zo lekker laag is, die van mij was zelfs hoger de laatste keer hahah, 140/80, maar das ook nog goed, dus houden zo dan kan je weer lekker aan de klus.

xxx Bambi

Meiden, tot later .....moet ook aan de arbeid !!!!!

Bambi, rustig aan he als je zo n last hebt !!!! Tjonge wat een luxe mijn bloeddruk is lager !!!!! haha

Fijne dag lieverds
Kus happy

Happy; wat super zeg van je bloeddruk, fijn hoor!
Bambi; Leuk he om die kleine weer te zien en een heerlijk gevoel dat alles er goed uit zag.
Pip Stip; Ha ha onze slijmexpert is weer terug,succes
Linda; Jeetje wel heftig zeg van je heup, rustig aan doen he

Sorry meiden de rest weet ik effe niet meer. Helaas zijn mijn darmen toch weer van slag, de diarree is BACK! , bah.

Liefs April

hey meiden

happy: wat ontzettend goed meid van je bloeddruk en hopelijk blijft het nou zo, vooral rustig aan blijven doen, haha adem in en adem uit

Apri; jeetje meid de diaree is terug dat is ontzettend balen meid, hopelijk gaat het snel wer over en anders even langs de ha voor iets

bambi: ik moet eerlijk zeggen dat joey vorig jaar december  voor het eerst ziek is geweest toen had ie 40 graden koorts en daarna is ie nooitmeer ziek geweest, ja wel af en toe verkouden maar ja dat noem ik niet ziek
Mijn schoonzus haar kinderen zijn ook altijd ziek niet normaal, maar ja die eten slecht en gaan midden in de winter met dunne kleren aan naar buiten enz

Rimke; het is inderdaad goed dat je even hebt vermeld dat je de komende dagen niet veel aanwezig zult zijn op het forum want anders hadden we inderdaad vermist ingeschakeld hahahaha

Pip: onze slijmexpert hahahaha, dus je ei is waarschijnlijk onderweg, nou klussen voor je leven meid

wat mijn heupen betreft, ik ben door 2 professors geopereerd omdat als het door eentje was gedaan dan had ik het waarschijnlijk niet overleeft want dan had ik 20 uur onder narcose gemoeten en daar was ik nog te klein voor, en dus vandaar dat het niet helemaal gelijk loopt bij me hahaah, en nu duurde de operatie 6 uur met 2 man, het ene litteken is ook ietsjes mooier dan de andere, maar goed het is niet anders, ik ben gewoon een en al mankement hahahaha

xxx linda

hallo meiden,

hier weer een berichtje van mij.
LINDA: wat een elende heb je al gehad zeg, maar gelukkig is het toen allemaal goed gegaan.
KRUIMELS: heeft haar ei gevonden. goed zeg, ik heb hem wel gevonden met die testen van sensitest en het klopt echt want had toen di avond getest had 2 strepen en woensdag morgen om een uur of tien voelde ik duidelijk mijn ei, heb jij dat ook geod gevoeld?
HAPPY: wat fijn dat je bloeddruk gedaald is nu kun je straks weer lekker aan de slag.
BAMBI: goede echo super daar gaat hert om he.
RIMKE: lekker skieen wel uitkijken dat je niet te hard valt he..
voor de rest weet ik het ff niet meer,
nou heb vandaag ook slecht nieuws van een vriendin gekregen ze had haar derde behandeling ixxi gekregen en die is vandaag weer afgekomen vond het zo kut voor haar, anders denk je weleens als er iemand zwanger word van waarom zij wel en ik niet maar bij haar heb ik dat niet ze is al 2,5 jaar bezig dus dan mag het onderhand wel he.
hierdoor heb ik zelf ook wel een beetje minder vertrouwen erin gekregen.
maar heb wel nog steeds symtonen van zwanger zijn denk ik, ben heel snel moe, heb opvliegers, zere tieten maar voel nog niks dat de ong. eraan komt maar moet ook pas dinsdag worden.
vind het weer zso spannend.... maar da tis voor jullie allemaal natuurlijk.

nou ga weer stoppen moet zo werek nwant er is nog steeds 1 collega niet anders is donderdag mijn vrije dag maar moet ze constant inleveren....

liefs anoeska

anoeska: dat is zeker geen goed nieuws voor je vriendin, echt balen, en tuurlijk gun je je vriendin die in zo'n situatie het allerbeste, hopelijk mag het nu een keerjte wel snel raak zijn voor haar
werkse meid, en spannend met al die klachtjes van je haha

meiden ik ben er vandoor, ik ga eten koken

xxxx linda

hoi meiden,

pff me collega komt helemaal niet meer vandaag, ze blijft liever bij der kleintje, snap het wel hoor, maar dat kind is altijd ziek heeft brogites en weet ik veel hoevaak benouwd en als mamma gewoon lekker doorrookt. grrr. Arm meisje heeft nu een longontsteking. althans dat zegt me collega en die dikt alles nogal eens aan. Miss had ze wel geen zin om te werken. hihihi

Linda fijn om te horen dat niet alle kinderen altijd ziek zijn. Licht denk ik ook aan hoe de ouders er mee omgaan en al een kind ziek noemen als het snottert, maar me neefjes hebben vaak koorts en die kinderen van me collega ook en ze zegt vaak 40 gr. of erger. pfff is niet te hopen voor de toekomst.

anoeska vind het toch wel spannend voor je hoor.die klachten kunnen heel goed een zwangerschap betekenen , maar we weten dat het ook niet zo kan zijn . grrrr frusti he.
wat erg van je vriendin, ik zou dan ook flink balen ja.

vraag me af of ik nu heel de middag moet vervelen. pff wil naar huis hahaha

xxx bambi

Ola meiden,

Wat een rust hier zeg vanmiddag !!!!

Lin, tjonge wat een verhaal zeg van je operatie, pffff 20 uur onder narcose ....vind die 6 uur al lang !!!! Dan maar af en toe wat last he ...

Bambi, de dag is weer om he ....vanmiddag nog wat drukker gehad ? Heb je nou gisteren stiekum toch iets van het geslacht meegekregen ???????

April, beetje opgeknapt meisje ? Balen dat het weer terug kwam he ....

Anoes, spannend hoor met die klachtjes !!!! Zal duimen.....wat erg zeg voor je vriendin

Liefs happy

Terug
Bovenaan