Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Bieb, spannend hoor! En, je temp omhoog! Ik duim heel hard voor je! Bij mij was het zo, dat de dag dat mijn temp lager was, ik diezelfde dag ongie werd.
Maar we hebben bij jou nog hoop!

pip, ja ik heb ook getwijfeld of ik aan de teunisbloemolie zou gaan, had het laatst in m'n handen, maar heb het toch weer terug gezet. ach ik slik ook al bijna een jaar van die foliumzuur rommel, vind het wel goed zo.
ze zien me aankomen bij de apotheek tegenover m'n werk, voor de zoveelste pot foliumzuur, wat moeten ze wel niet denken, slikt ze dat voor de lol ofzo.. haha.
ik ben zo benieuwd naar je ei morgen meid, of die uit zichzelf gegroeid is!!!!
toch een goed teken dat je denkt dat je hem voelt/ziet aan je slijm. dat lijkt heel erg gunstig!
ik heb het gisteren geweldig gezellig gehad, echt!
wat een leuke jacht, nog leuker dan die van aankomende week, dit was echt een vrouwenrit op een paar mannen na en er heerste een super gezellige sfeer en de hele stal bij de buren was helemaal omgebouwd met tafeltjes en stoelen, zo gezellig!
ook een hele catering ingehuurd met warm eten enzo en een echte bar, super!

bambi, gelukkig was alles goed op de echo, we hebben de hele dag aan je gedacht volgens mij met z'n allen.
fijn dat je het gisteravond nog even hebt laten weten, ik heb het toen nog stiekum even gelezen voordat ik ging slapen, maar niet meer gereageert, was zo moe!
super dat je placenta achter ligt, idd veel beter voor de bevalling.
wat kun je precies zien op de foto's, jammer dat ze wat vaag zijn.
haha dus die kleine boef was zich aan het verstoppen?
ben je de dag vandaag een beetje doorgekomen op je werk?

happy, WAUW wat super dat je bloeddruk zo mooi laag is gebleven.
hebben ze al wat voorspelt als deze zo laag blijft na volgende week of je dan weer mag gaan klussen?
word je vader volgende week geholpen?
veel plezier in de kroeg meid, met feyenoord kijken.

rimke, oh wat gaaf dat je morgen gaat proefskieen in zoetermeer.
wou dat die baan wat dichter bij ons in de buurt lag dan was ik er ook wel vaak te vinden. ach het is op zich helemaal niet zoooo ver weg, maar toch doe je dat niet gauw.
doe je voorzichtig meid, met die kleine boef in je buik!
dan nog even 4 drukke dagen en dan VAKANTIE jippie!!!!
we zien het wel meid hoe vaak je hier nog langs komt waaien voor die tijd, maar ik denk dat je niet zonder ons kan, haha verslavend!!!!

linda, wat een verhaal zeg dat je vroeger geholpen bent aan je heupen als klein meisje. logisch dat je regelmtatig pijn hebt als je benen ongelijk zijn.
kunnen ze dit niet grotendeels oplossen met steunzolen in je schoenen?
krijg je ook medicijnen voor de pijn?
veel plezier met "house" kijken. ik heb nu rtl4 erop staan, daar komt straks een nieuw programma op over de zoveel zintuigen of zoiets, wel interessant.

april, och meid, vervelend dat je toch weer aan de diarree bent, had zo gehoopt dat het aan de beterende hand was.
heb je misschien toch gelijk weer iets te heftig of teveel gegeten?

anoeska, ik voelde inderdaad wel veel de dag nadat ik die twee strepen op de test had staan, maar diezelfde klachten had ik dus ok 1,5 week voor m'n nod de vorige ronde.
dus snap er niks van, wat dat nou voor klachten zijn.
kan het omschrijven als steken in m'n zij, zo erg dat ik soms gewoon niet meer rechtop kon zitten. broek zat steeds erg strak voor mijn gevoel, bah.
wat balen voor je vriendin, ja zo iemand gun je het natuurlijk met heel je hart dat ze na 3 ixxi behandelingen en 2,5 jaar proberen eindelijk eens zwanger mag raken.
gaan ze nu nog weer voor een 4de kans, of willen ze even rust nemen nu?
dinsdag al je Nod, oei spannend! en vooral vanwege je "kwaaltjes".

bieb, Morgen je Nod meis, succes.
vanavond lekker de stad in geweest, leuk joh. heb je nog wat leuks gescoort?
een hele fijne dag morgen bij je zus en neefje in Zaandam! leuk he zo'n kleintje van 1,5 jaar.
wat een bizar verhaal over die vrouw die een kind kreeg in de wc van een trein en het kind van het spoor moest halen, jeetje. ik ben genezen!!! zolang ik zwanger ben zou ik nooit naar de wc gaan in een trein of vliegtuig, whaha.

meiden, ben vandaag weer druk druk geweest op het werk.
de hele dag door klanten, best lekker want dan vliegt de tijd om.
moest vandaag tot 16:00, morgen de hele dag tot 18:00 en zaterdag tot 17:00.
en dan maandag zijn de baas en dochter en zoon weer terug van vakantie, ach van mij mogen ze nog wel een poosje wegblijven, bevalt goed zo!
ik heb vandaag een boek over dromen verklaren gekocht, van de ECI.
ben al een poos lid, maar heb het nu maar opgezegd, krijg iedere keer automatisch de kwartaal selectie omdat ik vergeet te bestellen, haha.
kan ik beter gewoon eens naar een boekwinkel gaan en wat uitzoeken, zonde al die onzin boeken die je dan elk kwartaal ontvangt. 9 van de 10 keer niks aan!
oh mijn god, ik kijk nu naar mijn man is klusser, wat een bende in dat huis, arme vrouw!!! gelukkig gaan ze er wat aan doen!
ga even een kopje thee zetten, en even kijken of hier nog iemand is.
tot zo

Heeeey Kruimels! Gister dus een leuke dag gehad! Toch ook maar wezen eten als ik het goed begrijp?

Jacqy, soms heb je idd zo'n baaldag. Hoop dat je je snel weer blijer voelt. Je oma blijft dus zwak en heeft zware medicijnen nodig...

Bieb en RImke veel plezier morgen!! Lekker dagje weg! (niet samen maar toch hihi)

Happy! JOEHOE! Je bloeddruk is weer lager!!!! JOEHOE! Ik zeg ook: FEESTJE!

Morgen dus weer naar de gyn voor folikelmeting.   Ben benieuwd of ie gegroeid is uit zichzelf, zou wel grappig zijn want zit inmiddel op dag...uhm...46 ofzo van m'n cyclus dacht ik. Had wel beetje buikpijn vandaag maar misschien komt dag ook wel omdat ik het wil voelen hoor haha. Moet er om kwart voor 8 zijn dus lang duurt het niet meer voordat ik het weet.

Op mijn werk zijn er ook al leuke ontwikkelingsplannen voor mij...haha had even op een leuk idee gebroed en mijn directe collega zag het wel zitten..en mannetje dus nieuw werk. Volgens mij komt het wel goed met ons hahaha

Kruimels ben je er nog (inmiddels thee erbij?)

jaq, wat rot voor je dat het allemaal zo tegen zit!
kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt met je zwangere collega's soms.
gelukkig hebben jullie nu een deal, dat je het laat weten als het echt niet meer gaat.
fijn dat ze begrip voor je had!
toch ondanks je baaldag heb je het gisteren dus erg gezellig gehad lees ik wel, wat een lieve collega's zeg dat ze je zo verrast hebben.
en heel origineel zo'n kalender met foto's van jullie afgelopen 5 jaar samen.
even slikken en weer doorgaan meid, je krijgt het op die andere locatie vast ook er gezellig, dan ontmoet je weer allemaal nieuwe mensen, ook erg leuk!
en dat het met je oma ook nog niet goed gaat, ppffff. hoe willen ze dat nu gaan doen, haar deze medicijnen blijven geven, als ze niet zonder of met minder kan?
is ze nog goed bij of slaapt ze nu erg veel?

he pip, ja ik ben er weer hoor, MET kop thee, whaha.
heb gisteren niet meegegeten hoor bij de buren, voelde me opgelaten als ik dat had gedaan tussen al die kouwe kak, haha want dat is het wel hoor, DE JACHT.
goh wat mag je lekker vroeg heen morgen, hoe laat denk je dat je weer terug bent? misschien kan ik nog even kijken voordat ik naar m'n werk ga om 8:45 op het forum, en anders moet ik maar m'n laptop meenemen, haha kan niet de hele dag wachten.
als je ei genoeg gegroeid is dan moeten jullie zondag klussen toch? en anders krijg je medicijnen dat hij wel gaat groeien?

April, shit zeg dat je nog met de shit zit (hihi) Maak er maar een grapje van maar het is echt heel vervelend. Hoop dat het snel weer beter gaat.

Sterretje, hoe is het met jou?! Hoe ging je presentatie deze week en slaapt je bed nog steeds lekker?

pppfff ben weer eens alleen in huis, vriendjelief is weer op jacht naar mestklanten, haha.
hoezo verslaafd aan z'n werk, haha.
ach ik vind het niet erg alleen zijn hoor, maar had graag saampjes in bad gewild vanavond, nou heeft hij beloofd dat we dat morgenavond doen!
hij is nog nooit in bad geweest hier, sinds we de nieuwe badkamer hebben, hij vind douchen heerlijk, maar in bad bah bah en nog eens bah, haha

Onze (ja, we hebben dezelfde) arts heeft 's ochtends van kwart voor 8 tot half 10 ofzo alleen maar korte echo's/folikelmetingen voor dames van wie de cyclus wordt gevolgd (ivm clomid, ivf, icsi etc behandelingen) vandaar dat ik zo vroeg kan.

Als ie is gegroeid dan idd zondag klussen en maandag weer terug om wat   weg te laten halen zodat ze kunnen zien of mijn slijm mijn man's zaadjes accepteert. Als m'n ei niet is gegroeid krijg ik pillen om een menstruatie op te wekken en begin ik daarna met clomid. Morgen even afwachten dus.

Jij toch niet meegegeten, dacht ik. Kakkerdekaklui dus? hihi, maar wel leuk hoor.

Kom na de folikelmeting niet meer thuis hoor morgenochtend dus zal pas morgenavond hier melden hoe het was.

Terug
Bovenaan