Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

ow jaaaaaa die in de witte catsuit heet myron...die is ook goed...

dancing queen? nooit van gehoord. Is dat een leuk programma?

Sterretje, hoeveel ga je eigenlijk na je zwangerschap werken?

Tja, de hormonen krijgen hier de overhand..........sorry! Heb toch gereageerd..............maar nog heel beheerst geloof ik................kan mezelf niet eens aan mijn eigen oproep om niet meer te reageren houden..................het wordt tijd voor een muilkorf hier..........................

Go nikki, go nikki, go nikki!!!

Ga de frituurpan aanslingeren, tijd voor mijn portie bitterballen....................

@sweety: Die ingrid vind ik dus mooi. Ze viel me gisteren zo op doordat ze heel licht en natuurlijk was opgemaakt en er toch leuk uitzag. Terwijl sommige anderen onder de plamuur zaten en glitterden aan alle kanten. Maar ik heb alleen het dansje met de spitzen gezien. Je had idd heel rustig en duidelijk gereageerd
@pip: ik heb niks gedaan en zal niks doen. Jij wilt niet als relnicht bekend staan, dan zal ik niet reageren. Waar is de plakband voor mijn mond.
Qua werk? Het eerste jaar neem ik 1 dag ouderschapsverlof op, daarna werk ik weer evenveel uren als nu. Maar dat is al niet fulltime. Drie dagen over 4 dagen uitgesmeerd. Wat praktisch inhoudt dat ik vaak op mijn vrije dag nog onbetaald werk om zaken af te krijgen. Soms een cursus volg of een zieke vervang op het werk. Maar dat laatste ben ik dan even niet meer van plan.

Whahaha, rimke,
Kon je het toch niet laten? ik heb er ook moeite mee, maar goed heb belofte aan pip gedaan. Muilkorf, hmmm, werkt beter dan mijn plakband, hahaha.
Je bleef heel beheerst

Vangen dames, ik gooi de muilkorfjes voor jullie hahahaha. Nee hoor grapje. Rellen is soms best leuk!

Rimke, gooi jij zo even een bitterbal naar mij? jammie!

Terug
Bovenaan