Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

hoi,

Ik heb wel gereageerd...beetje voor jullie opgekomen, ookal doe ik ook bijna nooit mee aan dit soort discussies...lees maar ff...vond het wel zo netjes..

succes meiden...

liefs sweety,

ps ook ik vind nikki de beste en nathalie nep hahahaha

Joehoe ....happy is er ook nog ff !!!!!! Haha gelijk ff dat topic gelezen, beetje nieuwsgierig maar  Ik vond de woordkeuze ook niet echt super, snap het ook niet echt. De reaktie van dan maar niet lezen, slat helemaal nergens op pfffff ga me er niet in mengen haha geleerd van rimke hummmmmm ik moet rustig blijven !!!!!!!

Ben ook voor nikkie, vind die nathalie ook nep, sorry haha

Nog ff kijken en dan weer foetsie ......

Liefsssssssss

Sweety, zag het meisje, je hebt het keurig gezegd  haha. Happy houdt zich wijs op de achtergrond hihi

xxxxxxxx

He meiden!

hahahaha, ik vind ook dat we keurig reageren............of tenminste, sweety en ik hebben keurig gereageerd al zeg ik hetzelf.......................
Hihihihi!!!! En iedereen hier voor nikki, behalve pipperdepip dan....................hahahahaha!!!!
Dikke kussen voor jullie lieverds!!!

Happy de pappy heeft voor nikki gestemd !!!!!!!!!!! Haha doe ik normaal nooit aan mee maar vind haar echt heeeeeel goed .......

Ggrrrrrrr ,
adem in, adem uit. Kom net van dat topic. Wie oh wie is mamamira om te zeggen dat mensen naar het "als het langer duurt" forum moeten????
Wanneer zou dat volgens haar moeten? Na maand 1, na 1 jaar, na 5 jaar.
Hoe lang is ze zelf bezig. Ach ja, Laat ook maar. Zoveel dommigheid op deze wereld.

Hahahaha!!!
Die sterretje!!! Relax lieverd............ik ga zo nog even denken of ik hier op ga reageren.

Happy heeft gestemd!!! Ga ik ook doen..............
Tot later..........

Sterretje, goed zo lieverd adem in, adem uit......ben het helemaal met je eens. .......maar ach het heeft geen nut om te reageren, komt alleen maar weer zo n shit discussie als verleden keer op gang !!!!!! goed he, geleerd van rimke haha

Terug
Bovenaan