Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Ik heb gisteren bij toeval dat dancing queens gekeken, maar ben halverwege afgehaakt. Was het ook niet eens met de punten. Vond die meid in witte catsuit wel goed dansen. En die meid met die spitzen kwam heel natuurlijk over. Die nana kreeg wel erg hoge punten. Ik vond het lijken alsof ze in de sportschool bezig was, zo benadrukt en helemaal niet soepel.

Dames dames, geen ruzie meer schoppen hier, anders zijn wij weer de "boevrouwen" hahaha. Ik kan ook niet tegen zulke berichten maar ik houd het idd maar op dommigheid van degene die zo dom lult. haha

Uhm, ik heb Nathalie gestemd...hahaha

hihihihihih idd jullie willen vast geen herhaling van de laatste discussie hahahahaa
dus heb ik beetje namens jullie gereageerd...hopelijk vonden jullie dit goed?
scheelt jullie weer een hoop nare reacties denk ik...

succes met niet reageren hahahaha

ps sterretje, ik vind die els een prachtige dame, wat is ze mooi....maar vind ingrid overal met kop en schouders bovenuit steken en nana een bitch en een over the top meid...behhhhh 2de mag idd die in dat witte catsuit worden..ben ff haar naam kwijt...

xxx

ik weet het, komt door hormonen denk ik. Af en toe is het ook wel lachen als er zo'n rel is. Maar zal jullie geen boe-vrouwen maken, lieverds.
Ik ga me even op mijn ademhaling concentreren, haha.

sweety, wat had ingrid gisteren aan? IIk heb de naam zien staan, maar weet niet wie wie is.

das die op spitsen...wat kan die dansen zeg en zo gecontroleerd goed!!! ze heeft echt super talent en een hele beheersing over heel haar lichaam...kanp hoor...kan ik echt van genieten... en nee, ben niet lesbisch ahahhahaha

stelletje relnichten zijn we hahahahaha. Soms grappig maar wil niet als de heksen bekend staan hier hahahaha

Als Nathalie wint ga ik wel heel hard lachen, dan komt het vast door mij stem hihi

Waar is Kruimel eigenlijk? heb haar gister en vandaag nog niet gezien hier? Zal ze trillend als een rietje bij de koeien in de stal zitten in afwachting van haar gynbezoek van dinsdag a.s.? hhihi. KRUIMELS WAAR BEN JE?

Ik was vandaag overigens hyperactief. Leek wel of ik adhd had vandaag zo druk was ik, snel liep ik en praatte ik snel en veel hahahaha.

X

Terug
Bovenaan