Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Haha rimke geeft het voorbeeld ..........ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet !!!! Goed he haha......Meiden, was me weer een waar genoegen.....tot morgen, happy gaat feesten, joehoe !!!!!!!!!

Go nikki, go nikki, go nikki.....

kusssss

Ooooh Sterretje wat lief! Ga maar lekker rellen hoor! hahaha, kan er ook wel om lachen.

hihihihi!
goed he, ons hele clubje houd zijn bek, en ik, die gezegd had dat jullie dat moesten trek mijn scheur weer open....................hoezo, goed voorbeeld geven.......

Ik ga zo even met bitterballen smijten, mondjes alvast open...........!!!!!
Komen ze zo aan goed?????

maar pip, je hebt gelijk. Ik kan wel zitten rellen. En ik heb ook totaal geen moeite met de reacties, maar anderen van jullie wel. En gezien we laatst al belaagd werden door anderen en velen dit niet plezant vonden, hou ik me in. Alles voor het goede doel he

grmmmm, effe wachten nog, wat gaat die muilkorf rot open. Ok mijn mond is open, gooi maar

Hey schele Rimke! Je gooit de bitterballen naar m'n man ipv naar mij. Zit ie hier nu naast me te smikkelen. Kan je nog eentje gooien?

Schele rimke????
Pas op hoor want ik kom je zoeken!!!

Nou, let op troela, komen ze nog een keer!!!!

WAHAHAHAHA Sterretje krijgt der muilkorf niet af....ik rol bijna van de bank van het lachen!

Terug
Bovenaan