hallo meiden hier eindelijk weer een berichtje van mij...
heb het super druk met leren natuurlijk en werken.
PHOEBE: naar bert visscher ooh wat zal mijn man jalours zijn op jou die is daar helemaal fan van maar meestal zitten zijn shows al voor een jaar vol he. wij zijn 1 keer geweest was echt super leuk, hij heeft wel alle dvd's van hem alleen als ik die met hem zit te kijken dan begint hij al te lachen voor dat het stukje komt omdat hij alles al uit zijn hoofd weet, dat is zo irritant.
heb je voor de rest nog leuke kleren kunnen kopen?
HAPPY: zag dat je bloeddruk lager was geweldig meid, mag je nu weer gaan klussen?
LINDA: wat vervelend van je heup zeg hoop dat het snel wat beter gaat, want dat is niks zo.
BIEB: SPANNEND!!!!!! laat het snel weten he......
KRUIMELS: een paar blz. terug hadden we het over de ovu testen nou ik had dat dus ook een dag nadat ik positief getest had op mijn ovu test die steken en krampen dat je bijna niet rechtop kan staan, en dat is dus je eisprong. jippie!!!! spannend hoor di. naar de gyn. ben benieuwd maar hoop dat je natuurlijk nu al zwanger bent...
BAMBI: goede echo gehad, wat ontzettend fijn, en nu al cup d van je eigen en ze worden nog groter nou dat beloofd wat haha heb a van mijn eigen.....
RENEE: sorry maar als nog van harte met je verjaardag nog leuke dingen gekregen???
RIMKE: pijn in de rug en ziekgemeld, echt vervelend want rugpijn doet vreselijk zeer hoop dat het snel over is voor je.
APRIL: aan de diaree, hopelijk is het snel over maar maandag anders echt naar de HA he... het zekere voor het oinzekere nemen.....
voor de rest weet ik het ff niet meer, maar bij mij is het allemaal niet rozegeur en mannenschijn, heb al heel de week last van misselijkeheid als ik opsta maar nu de laatste 3 dagen sta ik op met hele dikke ogen zie er niet uit, en dan ontbijt ik en word ik helmaal naar begin ik zweet aanvallen te krijgen en ben ik misselijk vind het echt raar nu dacht mijn vader misschien komt het van de accupunctuur dus dat ga ik maandag ff vragen.
ik hoop natuurlijk dat het zwangerschapssymptonen zijn...
mijn ongesteldheid heb ik ook nog niks van gevoeld, dus spannend... maar ja duurt nog 2 dagen he voordat mijn nod is,
MAMOETJE jij hebt hem toch vandaag??? hoe is het bij jou...
nou voor de rest zijn wij hier ook weg gestormd en ik sta natuurlijk op de markt maar het was hard werken om alle pinnen in de grond te slaan, gelukkig hebben wij een verkoopwagen dus waaien we niet zo snel om maar de mensen op kramen vind ik soms echt zielig, van de buren hadden ze de kraam met spanbanden vast staan en kwam gewoon 20 cm ophoog... gelukkig is die dag weer voorbij, maar ondanks het weer niet echt slecht verkocht,
gister zijn een oom en tante van mijn man op visite geweest en vandaag komen mijn schoonouders, baalde allen wel want moet eigenlijk leren voor mijn moter theorie want het zit er nog niet echt in, maar ze belde vrijdag en ik heb ze al niet meer gezien vanaf 2e week jan. en de komende weken zitten we ook vol, dus heb maar gezegt dat het goed was. allen vanavond gaan mannetje en ik lekker eten want dat hebben we van vrienden gehad voor de bruiloft, dat is zijn restaurant echt super lekker maar best chique.
nu meiden volgens mij heb ik nu wel genoeg geluld ga nu maar ff leren, misschien tot straks nog want ben benieuwd naar bieb, misschien ook nog iets van charlotte gehoord?
ooh wat ik nog wil zeggen mijn vriendin is in november bevaalen van een zoontje keano en nu staat hij op www.babyplaats.nl en daar kun je op hem stemmen allen je moet je ff aan melden, dus wie zin heeft om dat te doen graag alle stemmen zijn welkom..
liefs anoeska