Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Lekker he pip, heb ik ook pas gedan whahaha heb drie vuilniszakken met kleding weggedaan !!!! Moet ik niet doen als mn mannetje thuis is want, die vind alles zonde ......nou ik niet, ruimt heeeeerlijk op !!!!!

Ik zag ergens wel een yvon21 die zwanger is maar volgens mij ging het toen om yvon81.......ga ff neuzen

Deze zaak wordt vervolgt door onze enige echte misdaadverslaggever peter.r de happy.

Pip: je bent goed bezig meid. Ik heb de was al gevouwen en moet nu gaan strijken. Misschien tot straks.

Klopt happy, Yvon81 is de veelbesproken Yvon (om het maar netjes te houden hahaha). Heb haar overigens al een tijdje niet gezien op het forum.

Nou ik ga weer verder poetsen dames!

XX

Nou sterretje, had ik de helft van zn geld maar hahahaha....zou ik het delen met jullie hoor !!!!!!!!!!!!!

Veel plezier pipje .......

Ruikt hier heeeeeel lekker joh, heb drumsticks op het gas staan te pruttelen. Lekker eerst 24 uur in de marinade gezet, toen in de pan en afgeblust met rode wijn ....jummie. Laat ze net zo lang staan als draadjesvlees, heerlijk haha moet toch nog ff geduld hebben   ...........

O ja sterretje, als mn bloeddruk zo blijft mag ik weer klussen !!!!! Ff kijken hoe hij blijft met de spanning van de operatie woensdag ........

Terug
Bovenaan