Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Nou ja, leuk voor haar. Als ze anderen maar geen hart onder de riem gaat steken. Nu kan ze haar intelligente vragen op het zwanger zijn forum zetten.

"Als je zwanger bent, mag je dan wel rechtop lopen? Dan valt de baby toch eruit? "
"Ik ben zwanger en ging naar de tandarts en hij zei dat ik voor zwangerschap niet bij hem moet zijn?"
"Ik ben misselijk maar durf niet te kotsen, want ik ben bang dat ik de baby dan mee eruit spuug"
"Ik geloof dat ik de baby al voelde stampen, hebben jullie dat ook?"

Maar goed, even zonder flauwekul.
@phoebe: Bert Visscher heb ik ook al eens gezien, maar ook Jochem meier en ik gooi die 2 altijd door elkaar. Dat komt omdat ze toch wel op elkaar lijken en beiden druk zijn. Ik kan er niet lang naar kijken, zonder helemaal opgefokt te worden. Die mensen krijgen 3 keer zoveel programma in een voorstelling dan andere cabaretiers. Maar goed, grappig zijn ze idd.

He relnichten! toch straks maar eens lezen waar t allemaal om ging

Wat las ik hier? is die Yvon zwanger???

Oja, nu even over mij zelf. Heb vanmorgen getest maar neg. Eerst werd ik wakker, even temperaturen, 36,2. Wel erg laag vergeleken met gister. Als ik ong moet worden, gaat ie meestal langzaam omlaag. 10 min later weer temp, 35,9 nouja dat slaat helemaal nergens op. ben wel later naar bed gegaan enzo, maar oke, toch maar testen, neg dus. Met zo een test van matcare 6 dagen vtv. Moet wel eerlijk zeggen dat ik die testen niet helemaal vertrouw. Het vreemde is, gisteravond dacht ik echt dat ik zwanger was, had zelfs mijn zwangere boek weer tevoorschijn gehaald. En snel weer weggelegd haha. Heb ook echt niet t idee dat ik nog ong moet worden, voel me kiplekker. Heb kleine speldeprikjes in buik, had ik bij 1e zw.schap ook. Maarja, of dat nu zo goed is, is natuurlijk mk geworden. Denk al weer, misschien alweer een mk? Maarja, bloed helemaal niet. Heb wel witte afscheiding, had ik 1e x ook. Heb ienie mienie pijn in tieten. Heb wel urine bewaard in potje, dus zei al, misschien koop ik straks wel nieuwe test (koopzondag). maar denk ik dat ik paar dagen afwacht

Sjonge, ben wel gelijk sjaggie hoor. Ik ben 1x 5 dagen overtijd geweest, maar toen had ik ook echt op dag van ongi, ong klachten, en de hele week daarna ook tot mijn ongi echt kwam. Nu he-le-maal niets.

Maarja. geen bloed is nog hoop houden....

Gister was erg gezellig met vriendin. Eerst gingen we wat eten.En ze vroeg wie wat ging doen,. Dus ik vertellen van ceremoniemeesters, en dat mijn broertje getuige is, en dat ik haar ook graag als getuige wil. Dat vond ze wel erg leuk, ze werd erg emotioneel, en ik dus ook haha. Zaten we daar bijna te janken.
Verder even geshopt, bij zus in winkel nog leuk truitje met hemdje gekocht. Daarna nog even wat drinken, en toen heb ik de trein van half 6 genomen, en half 8 thuis. Lekker met mannie op bank tv gekeken. En heerlijk geslapen! Alhoewel, wel onrustig, moest toch wel aan test denken enzo. maar bedje en kussen lagen heerlijk! Gezellig katje tegen mij aan

Enne over die visolie. Volgens mij helpt t niet tegen puisten, want heb ze ook!nouja, meer uitslag.

ga nu douchen, want moeten nog boodschappen doen

Dames, duim voor me, want wil niet ongi worden!!!!!

oja, 2 uur later was mijn temp weer 36,4

haha die sterretje met die opmerkingen over die Yvon
zal vanavond eens bijlezen, ga nu douchen,. Mannetje weer ongeduldig, wil t liefst om   uur al in supermarkt staan.....

Goeiemorgen meiden,

Jippie, nikki heeft gewonnen !!!!! Haha. Gister alweer vroeg thuis. Was opeens heel moe dus lag om kwart over twaalf alweer in mn mandje !

Bieb, balen van je test, verdorie. Maar, idd geen bloed, dus nog hoop. Blijf duimen lieverd

Sterretje, haha lag me suf om die vragen die je opschreef. Hoe weten jullie dat ze zwanger is dan? Zag wel een zwangere yvon maar, volgens mij is dat een andere ( die ik zag )

April, beetje opgeknapt of is het nog een drama?

Buuf, heb je nog wat leuks gekocht ??????

KUs happy

Bieb, jammer dat je niet positief hebt getest. Ben zoooo benieuwd hoe dit gaat aflopen. Je temp. kan idd nogal verschillen als je laat  naar bed gaat dus dat is op dit moment niet echt een betrouwbare bron. Ik duim voor je!

Sterretje, wahahaha zullen we gaan rellen met Yvon? hihihih, kan haar topic helemaal niet vinden dat ze zwanger is, waar staat ie?

hihi, ben dus niet de enige die het topic van yvon niet kan vinden..

Hier overigens alweer last van hyperactiviteit! Ben de slaapkamers aan het poetsen, kledingkast opruimen, dingen weggooien, heerlijk dat geeft een schoon gevoel!

X

Anoes, succes met leren meid, doe je best he .......Voor vanavond, veel plezier !!!

Hallo dames
@bieb: oh dat wordt spannend voor je. Ik ga duimen tot mijn duimen eraf vallen.
@happy en pip: ik las de tekst van anouska, maar ik heb geen los topic gezien. Bij wie schrijft ze? Misschien dat het daar staat.

Terug
Bovenaan