Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Dus we zijn niet van haar af???  Hoeveel dommigheid moet ik nog verdragen???

@happy: jij zijn geld, ik zijn speurneus

oh ja, heel veel succes en sterkte woensdag. ik zal aan je denken, meid.
en smakelijk straks.
ok, nu ben ik er echt vandoor.

Nee, volgens mij zijn we niet van haar af. Zie haar trouwens helemaal niet meer he ......

Haha deal !!!!!!

Goedemorgen meiden!

Bieb, wat balen dat je negatief getest hebt vanmorgen! En je temp is ook al lager! Ik blijf toch nog even duimen voor je meid!

Rimke, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug! Maar erg verstandig van je dat je je ziek hebt gemeld.

Happy, wat een mooie bloeddruk meid! Houden zo! Wanneer word je vader nou ook al weer geopereerd? woensdag toch?

Renee, nog gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?

Pip, balen dat je eitje niet gegroeid is. Gelukkig hebben ze een plan kaar staan! Ik hoop natuurlijk voor je dat je met deze sterkte clomid een mooie cyclus krijgt. Afwachten maar he! Hoe snel verwachten ze nu dat je ongie word?

Linda, hoe gaat het  met jou?

Zo, heb  weer erg drukke dagen achter de rug. Gisteren nog even naar oma geweest. zijn weer aan het proberen het medicijn af te bouwen. Dus maar weer afwachten. Ze was wel erg in de war. Wist ook niet meer dat ik al heel vaak op  bezoek was geweest. Wel sneu voor haar.
O, renee, jij vroeg nog wat over tempen. Mijn temp is over het  algemeen stabiel, halverwege de cyclus gaat ie omhoog, en daar blijft ie dan ook.

Alleen vanmorgen, op dag 7 was ie opeens 2 tienden hoger dan normaal. Even kijken of ie  morgen dan  weer lager is.

Liefs Jacqy  

sorry meiden ik dacht ik lees yvon maar blijkt dus een andere te zijn...

o ja pip ook sorry ben helemaal vergeten te reageren op jou, maar het zal wel spannende tijden voor je zijn jammer dat je eitje niet gegroeid is maar wel fijn dat er eindelijk iets gaat gebeuren hoop dat het lukt de eerste keer met chlomid..

liefs anoeska

bieb: kut zeg negatief en dat met een test van matcare, normaal doen die het toch al 6 dagen van tevoren? heb je weleens meer een onregelmatige cycles gehad?

liefs anoeska

Goedemorgen!

Zo, een nachtje lekker geslapen doet ook wonderen.
Menneke is net vertrokken naar Washington DC, is dinsdagochtend alweer terug en dan begint zijn vakantie van 3 !!!! weken.............
Ik ben dus nog even lekker een paar daagjes alleen, vandaag nog even rustig aan doen met mijn ruggetje, die voelt wel goed nu ik niets doe.............en dan morgen en overmorgen toch nog maar mijn nachtdienstjes draaien en dan heb ik vanaf woensdagochtend vakantie!!!

Bieb: ...................................!!!! Huh.................ik wil een positieve test zien!!!!
Happy: je wordt oud lieverd, je houdt het gewoon allemaal niet zo goed meer vol, is niet erg, moet je gewoon onder ogen zien.................whahahahaha!!! En die kippenboutjes klinken zalig!!!! Zet het recept hier eens neer............ben dol op lekker eten...............
Linda: heb je de clomidjes alweer gehad? Kun je weer bijna gaan klussen?

Ehm, moet even verder lezen ben het alweer vergeten............

Terug
Bovenaan