Goedemorgen meiden!
Bieb, wat balen dat je negatief getest hebt vanmorgen! En je temp is ook al lager! Ik blijf toch nog even duimen voor je meid!
Rimke, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug! Maar erg verstandig van je dat je je ziek hebt gemeld.
Happy, wat een mooie bloeddruk meid! Houden zo! Wanneer word je vader nou ook al weer geopereerd? woensdag toch?
Renee, nog gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?
Pip, balen dat je eitje niet gegroeid is. Gelukkig hebben ze een plan kaar staan! Ik hoop natuurlijk voor je dat je met deze sterkte clomid een mooie cyclus krijgt. Afwachten maar he! Hoe snel verwachten ze nu dat je ongie word?
Linda, hoe gaat het met jou?
Zo, heb weer erg drukke dagen achter de rug. Gisteren nog even naar oma geweest. zijn weer aan het proberen het medicijn af te bouwen. Dus maar weer afwachten. Ze was wel erg in de war. Wist ook niet meer dat ik al heel vaak op bezoek was geweest. Wel sneu voor haar.
O, renee, jij vroeg nog wat over tempen. Mijn temp is over het algemeen stabiel, halverwege de cyclus gaat ie omhoog, en daar blijft ie dan ook.
Alleen vanmorgen, op dag 7 was ie opeens 2 tienden hoger dan normaal. Even kijken of ie morgen dan weer lager is.
Liefs Jacqy