Goedemiddag meiden,
Zoww, ik ben uitgeslapen (vriendje nog niet) het was 4 uur vanacht hahaha
Wel eenleuke avond gehad.
Pip, hmmm filet en brie..... we bestellen op de zaak vaak op vrijdags broodjes en als ik dan ongesteld ben geworden is het altijd filet en brie hahaha, en daarna weer kaas en ham... hmmm echt heerlijk.
Buuf.... de belasting wil wat he... nog mazzel dat je het niet eerder heb gedaan, anders had je het over kunnen doen (digitaal dan).
Sterretje, de vriendin van Happy wordt idd mijn directe collega, mijn rechterhand zeg maar, alles waar ik geen tijd voor heb moet zij gaan doen. Ik vind het wel een beetje lastig hoor, ik ben geen teamleider, maar ik heb een senior functie waarbij dus wel verwacht wordt dat ik de rest van de afdeling aanstuur en leiding aan geef. De voorganger van de vriendin van Happy was een jochie van 23 jaar, dat ging me goed af, nu zit er ineens een vrouw van 35 die (heel zwart wit gezegd) naar mij moet luisteren, en dat is heel anders dat een jochie van 23. Maar het komt wel goed hoor, ik heb al meerdere mensen opgeleid, alleen waren die allemaal jonger dan ik.
Ik hu maar het zelfde verhaal aan als wat Happy gezegd heeft, dat we elkaar kennen via een klets forum ipv een zwanger forum, en volgens mij komt dat dan wel goed. Ooit (als zowel happy en ik zwanger zijn) vertellenw e wel hoe het echt zit.
Gister trouwens wel aandig geslaagd in de stad, 2 nieuwe broeken en wat simpele truitjes, gewoon lekker voor op me werk, niet heel bijzonder, maar ik kan weer ff vooruit.
Ik weet niet meer wie er over jochem myer begon.... maar daar ga ik ook heen, maar dat is pas in juni.
Weet je wat ik me ineens bedenk... toen we net begonnen met zwanger worden dacht ik nog misschien kan ik niet naar bert visscher omdat ik dan hoog zwanger of net bevallen ben.... raar idee he...
Ik denk dat ik zo maar eens me vriendje wakker ga maken anders wordt het nooit opgeruimd hier hahaha
Liefs Phoebe