Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Kom zo terug hoor, ga eerst even een masker op die pukkelkop van mij smeren...........zucht!

Pip nogmaals bedankt voor mijn eigen topic!! hihi vind het geweldig lag helemaal dubbel!

Dames ik heb eht lekker rustig aan gedaan. ik wilde het in eerste instantie niet vieren omdat vriendjelief er niet was gisteravond, maar ik kreeg onverwachts bezoek van mijn ouders, zusjes en aanhang! En ze hadden alles wat nodig was meegenomen! was gezellig!!

Jullie hebben trouwens heeeeel netjes gereageerd op het topic van joepie zwanger! ik ben trots op jullie meisjes! (vooral Rimke)

Meisjes
Fijne zondag!!

Renee, toch een beetje gevierd, gezellig hoor!

Rimke, bijna vakantie!!! klinkt heerlijk!!!! en fijn dat je rug iets beter gaat als je rust neemt! Zorg goed voor jezelf he?!

Ola,

Ga er weer vandoor. Pfffff net alle papieren bij elkaar gezocht voor de belasting aangifte .....heeeeeel leuk werk. Wel makkelijk, doet de hypotheker allemaal voor ons. Ff alles afgooien en de rest regelen hun !!!! Ga nu ff naar mn ouders, gisteren was mn vader heeeeel erg zenuwachtig dus ff kijken hoe het nu gaat. Daarna feyenoord kijken in de kroeg ...

Rimke, rustig aan met je rug he. Lekker bijna vakantie meisje ...heerlijk he. Haha wordt idd oud, was doodmoe mbah dat is helemaal niet happy.s haha

Renee, wat lief van je familie, toch nog je verjaardag gevierd !!!! Haha wat een eer he, een eigen topic !!

Jacqy, wat vervelend dat je oma zo in de war is he .....laten we hopen dat het allemaal wat beter gaat worden

Meiden, toedeloe, fijne dag nog
Kus happy

Anoeska, spannend als ik jou zo hoor over je komende NOD!

Jacqy, het blijft dus spannende omtrent je oma. Sterkte ermee X ! Naar wat voor afdeling ga je eigenlijk binnen je werk? Je zat toch op oogheelkunde? Waar ga je nu precies heen?

Happy, wil je mijn belastingpapieren ook even bij elkaar zoeken...bbrrrr....vind dat zulks achterlijk stom werk! We laten het ook altijd doen hoor maar dan nog heb ik er stress van hahaha.

Zit nu met een overheerlijk verdiend broodje filet american! Boven is het schoon en ik ben er moe van hahahaha. Broodjes filet en broodjes brie zal ik als ik zwanger word echt ontzettend missen. Ik rook en drink niet dus dat kan me gestolen worden maar een broodje filet american of brie...jammie!

X

He pip, ik blijf op de oogheelkunde, ga alleen naar de andere locatie. We hebben namelijk 2 zh in 1 organisatie. Eerst zat ik in den haag, ga nu naar leidschendam.
Wel een hele nieuwe uitdaging. Want is een poli die nog niet zo "lekker" draait. Dus heb er een hoop te doen, en ik kan dan de opleiding tot senior gaan volgen. Start 22 april! heb er echt zin in!
Lekker he een broodje file! Dat ga ik ook heel erg missen als ik zwanger ben!hihi
Hoe gaat het met je? ben je een beetje"blij" met de uitslagen van   het ziekenhuis? Want al is er een plan, het is toch niet niets!

Liefs Jacqy

he lieve meiden,
sorry, maar heb het zo ontzettend druk gehad, steeds maar een kwartiertje tijd tussen de bedrijven door, en ja dat valt niet te doen met zulke kletstantes als jullie, haha.
ga nu even reageren op jullie in de verkorte versie, want jaja strak gaat het afspraakje plaats vinden die ik heb geregeld tussen m'n collega en die frans die hier op de beorderij altijd helpt. eind van de middag gaan we naar haar huis, haar ouders zijn op vakantie, dan gaan we samen even wat eten en dan poolen in poolcentrum.
ben erg benieuwd.
zal eerts even reageren op jullie.
tot zo

Goedemiddag meiden,

Zoww, ik ben uitgeslapen (vriendje nog niet) het was 4 uur vanacht hahaha
Wel eenleuke avond gehad.

Pip, hmmm filet en brie..... we bestellen op de zaak vaak op vrijdags broodjes en als ik dan ongesteld ben geworden is het altijd filet en brie hahaha, en daarna weer kaas en ham... hmmm echt heerlijk.

Buuf.... de belasting wil wat he... nog mazzel dat je het niet eerder heb gedaan, anders had je het over kunnen doen (digitaal dan).

Sterretje, de vriendin van Happy wordt idd mijn directe collega, mijn rechterhand zeg maar, alles waar ik geen tijd voor heb moet zij gaan doen. Ik vind het wel een beetje lastig hoor, ik ben geen teamleider, maar ik heb een senior functie waarbij dus wel verwacht wordt dat ik de rest van de afdeling aanstuur en leiding aan geef. De voorganger van de vriendin van Happy was een jochie van 23 jaar, dat ging me goed af, nu zit er ineens een vrouw van 35 die (heel zwart wit gezegd) naar mij moet luisteren, en dat is heel anders dat een jochie van 23. Maar het komt wel goed hoor, ik heb al meerdere mensen opgeleid, alleen waren die allemaal jonger dan ik.
Ik hu maar het zelfde verhaal aan als wat Happy gezegd heeft, dat we elkaar kennen via een klets forum ipv een zwanger forum, en volgens mij komt dat dan wel goed. Ooit (als zowel happy en ik zwanger zijn) vertellenw e wel hoe het echt zit.

Gister trouwens wel aandig geslaagd in de stad, 2 nieuwe broeken en wat simpele truitjes, gewoon lekker voor op me werk, niet heel bijzonder, maar ik kan weer ff vooruit.

Ik weet niet meer wie er over jochem myer begon.... maar daar ga ik ook heen, maar dat is pas in juni.
Weet je wat ik me ineens bedenk... toen we net begonnen met zwanger worden dacht ik nog misschien kan ik niet naar bert visscher omdat ik dan hoog zwanger of net bevallen ben.... raar idee he...

Ik denk dat ik zo maar eens me vriendje wakker ga maken anders wordt het nooit opgeruimd hier hahaha

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan