Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Ik snapte het al niet want ik had het idee dat je het hartstikke naar je zin had bij de oogheelkunde dus vroeg me af of je naar een andere afdeling ging. Maar dat is dus niet het geval.

Is het de bedoeling dat jij de boel een beetje op orde brengt op de poli waar je nu naartoe gaat? Klinkt als een leuke uitdaging, al gaat het vast energie kosten als het resultaat er eenmaal is is het dankbaar werk! Maakt het voor jou qua reistijd niet uit waar je naartoe gaat?

Hier gaat het goed hoor. Mijn man en ik vatten het niet echt zwaar op dat ik nu clomid krijg en er nog een aantal gynbezoekjes aan te pas zullen komen om zwanger te worden. We zijn vooral blij dat er nu iets gaat gebeuren omdat we echt het gevoel hadden dat we voor niks aan het klussen waren (wat waarschijnlijk ook wel zo was omdat ik zelf geen eisprong produceer). Je kan er heel zwaar over doen maar als ik op deze manier zwanger word dan vind ik het prima!

Er zijn trouwens wel een paar mensen die het weten (beide ouders, mijn enige broer, man's enige zus en 1 vriendin van mij) en de reacties zijn heel verschillend.  Mijn moeder is niet zo onder de indruk. Zegt tot nu toe iedere keer als ik bij de gyn ben geweest "alles was zeker goed". Mijn schoonmoeder is er ontzettend druk mee. Heel lief hoor maar soms een beetje te (moet haar direct bellen als ik uit het ziekenhuis kom, daar belt ze speciaal voor om te vragen en dat soort dingen. Weer een ander geeft goedbedoelde adviezen...ach ik houd er er maar op dat ze het lief bedoelen (is absoluut zo) en het is wel fijn om er in ieder geval met anderen over te kunnen praten.

En daarnaast heb ik julie! JOEHOE!!!! Heb ik al gezegd dat ik jullie allemaal heel lief vind?!!!!! Nou komt ie: JULLIE ZIJN LIEF!!

X

Hey Phoebe! Leker geslapen dus..haha...soms is dat heerlijk! Ik ga ook naar Jochem Myer! ergens eind maart geloof ik!   Ik had idd. hetzelfde als jij toen ik vorig jaar kaartjes voor Racoon (in mei) bestelde. DAcht "oh straks ben ik megazwanger dan"...nu is racoon uitgesteld tot december dit jaar...kijk het kan nog steeds in mijn geval hahaha. Ik zal in ieder geval de grapjes die Jochem maakt eind maart niet hier vertellen want anders is het niet meer leuk voor jou. Alhoewel, ik kan heeeeeeel vaak om het zelfde grapje van Jochem lachen! Vooral dat stukje over het schoolreisje....

KRUIMELS! Daar ben je dan! Nu je het zegt.....ik denk dat ik vanmiddag ook ga poolen in Emmen hahaha, nee hoor grapje. Leuk dat de date vandaag is, ben benieuwd!
Ben je al zenuwachtig voor dinsdag?

Pip, ik heb idd heeeeerlijk geslapen.
Ik ben ooit naar de try out van Yeeha geweest, adhd heb ik alleen op dvd gezien, en ik vind hem zooooo leuk hahaha wat dacht je van dat stukje datzijn buurvrouw aan de deur staat met rakkelende eierestokken... hahahaha

wahahaha, dat stukje is idd ook helemaal geweldig! Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe deze voorstelling zal zijn.

Ik ga me even douchen, bah vies van al dat schoonmaken!

Tot laterzzzzzzzzzzz

renee, nog van harte gefeliciteert meisie!!!!
toch een beetje gevierd las ik ondanks dat je mannetje er niet was.
mijn temperatuur schommelde niet zo als die van jou, maar dat zegt niks hoor meid.

bambi, nieuwe kleertjes gekocht voor de kleine las ik, leuk!
succes met de nieuwe cursu met jullie hondje! goed dat je vriend het nu doet!

april, ik was de fan van mc clouds daughters, haha.
jammer dat je niet dat weekendje weg gaat, maar je gezondheid gaat voor!
vervelend van die erge diarree, hoop dat het snel beter word, en goed drinken he!

linda, succes met de nieuwe klusperiode meid, was je mannetje verrast gister?
gelukkig gaat het iets beter met je heup.
veel plezier vanmiddag op de verjaardag van je oom.

pip, leuk dat jullie lekker met de tuin bezig zijn.
wat ontzettend balen dat je ei niet uitzichzelf gegroeid is.
ik had je berichtje al wel gelezen vrijdagavond, maar had dus nog niet de tijd om te kunnen reageren.
las dat je nu met de medicijnen je ongi gaat afwachten en dan vanaf dag 3 aan de clomid gaat om een goede cyclus te krijgen.
ik wens je echt alle succes van de wereld meid, dat je de volgende cyclus een mooie eisprong krijgt. wie weet is het dan wel in 1 keer raak en zijn jullie verder super vruchtbaar.

happy, wat een super bloeddruk!!!! geweldig!!!!
hoop zo voor je dat je na woensdag weer aan de klus mag.
wat een grap dat je vriendin nu bij phoebe werkt, haha super!!!!!

bieb, wat sneu voor je neefje dat zijn oma op zijn verjaardag is overleden.
balen zeg dat de test toch negatief was, het lijkt er echt aan alle kanten op dat je zwanger bent. misschien idd nog een ander testeje er tegenaan gooien vandaag??
ik heb ook heel erg vaak last van hartkloppingen, geen idee wat het is hoor.
misschien dat mijn bloeddruk zo laag is, 90/45.

phoebe, heb je een leuke avond gehad gisteren, met het poolen en uit eten gaan?
heerlijk he zo'n luie zondag, mmmmm.
dus je gaat naar bert visscher, helemaal geweldig die man!!!!!
super spannend je Nod volgende week, dan zitten we in hetzelfde schuitje.

rimke, wat rot zeg dat je zo'n last hebt, dat je je hebt moeten ziek melden.
maar als het niet anders is meid, je moet goed naar je lichaam luisteren!
je mannetje naar Washington en dan halverwege de week hebben jullie lekker VAKANTIE, joepie!!!!

sterretje, was het leuk op de eerste zwangerschapsgym?

anoeska, wat apart meid dat je de hele week al misselijk bent, en allerlei van die vage kwaaltjes. misschien toch een zwangerschap?
weet even niet meer wanneer jij je Nod hebt, zal zo even kijken....
vandaag je schoonouders op visite en vanavond lekker met z'n tweetjes uit eten, bij een vriend in z'n restaurant als cadeau voor jullie bruiloft.
wat voor soort restaurant heeft hij?
een hele gezellige en romantische avond voor jullie beide gewenst!

jaq, oh meis, wat ontzettend vervelend dat het nog steeds niet goed met je oma gaat.
maar ze willen dus toch weer proberen om de medicijnen af te gaan bouwen, het vervelendste is dat je niks anders kunt doen dan afwachten.
sterkte meid!

nou kreeg net een berichtje van Frans dat hij met een uurtje hier is, dus moet helaas alweer stoppen hier.
moet nog onder de douche, kleren strijken en aankleden.
dan gaan we aan het eind van de middag naar m'n collega toe.
ooooeeehh ik vind het zo spannend!!!!
ze hebben elkaar alleen op foto gezien en dat leek ze allebei wel wat, maar ze hebben elkaar nog nooit gesproken of gezien verder.
wel smsen ze al dagen, dus ik denk dat het wel goed zit......
ben vanavond nog wel weer even hier, voordat ik ga slapen.
heb jullie nog wel wat dingetjes te vertellen, maar heb gewoon even echt geen tijd, sorry!
fijne dag allemaal,
dikke kus kruimels

Kruimels, veel plezier vanmiddag meid en misschien tot later!

Liefs Phoebe

meiden, ik ga me mannetje wakker maken (slaap kop he..) anders gebeurt er helemaal niks meer vandaag!

bieb, meid succes met wachten, ik zal voor je duimen!

Fijna dag allemaal verder.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan