Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

zo, weer even de roze wolk erbij gehaald

Ik vond trouwens dat topic over dat vrouwtje wat iedereen hart onder de riem wilde steken wel meevallen. Iedereen reageert toch normaal. Alleen die ene doos moet weer even bijdehand reageren, hoe heet ze, mama nog wat?

He mamoetje. voor jou ook weer spannende dagen!!

Ik duim voor iedereen!

Ha Mamoetje, lekker de koekjes? ik zit aan de chips...

Kan   me voorstellen dat je moeder wel beetje geirriteerd is dat jullie niet kwamen. Had ze waarschijnlijk wel op gerekend,. Maar je hebt natuurlijk wel afgebeld. Woont je zus nog bij je moeder? Anders ga je toch gewoon langs, misschien kan je toch nog beetje helpen

mamoetje: spannedn meid bijna je nod , even afwachten nog

rimke: er zal wel een vaatje gesprongen zijn, je kan ook lactulose zakjes vragen voor de verstoppingen, die kreeg ik ook toen ik van joey zwanger was, het geeft echt een heleboel

kruimels; veel plezier vanmiddag bij je collega

phoebe: zo lekker uitgeslapen meid, hahahaha, en is je vriendje al wakker ondertussen

ben het alweer kwijt, sorry

zo gisteravond is er niet geklust, me man ging nog even naar zijn ouders toe want die hadden visite en ik heb lekker alleen naar uri geller gekeken en ben uiteraard in de bank ik slaap gevallen hahahaha, dus vanmorgen maar even geklust, we gaan nu maar alvst beginnen want ik weet bij god niet wanneer me ei is, bij die andere rondes clomid had ik steeds een cyclus van 27 dagen en vorige maand een cyclus van 34 dagen met clomid, en ik had steeds op dag 14 me ei en nu vorige maand dus op dag 19 dus ja ik zie het wel
de verjaardag van me oom was wel gezellig, en joey ligt nu lekker te slapen en me man ook hahahhaha

xxx linda

anoeska; het wordt voor jouw ook spannend meid met al die kwalen, probeer er anders alvast een testje tegenaan te gooien je weet maar nooit

Kruimels: een dinsdag naar de gyn toe, spannend hoor meid, ik ben zo benieuwd naar alle uitslagen

mamoetje: tja dat is inderdaad lastig, maar ik vind wel dat je ma er een groot punt van maakt en lang daarover boos blijft, je hebt gewoon netjes gebeld en gezegd waarom of je niet kon komen,

xxxx linda

Bieb: Je me zusje woont nog bij me ma.. dies is 15 geworden pas.. maar mijn moeder doet altijd zo tegen mij,.. ik heb er nu genoeg van.. en als wij daar alsnog heen gaan krijgen we een preek over ons heen en draait ze het zo dat wij fout zijn.. maar we hadden letterlijk tegen me moeder gezegd... Voetbal gaat waarschijnlijk niet door.. Dan komen we witten.. maar er is een kleine kans dat het doorgaat.. dat had me vriend tegen haar gezegd.. en ik stond even buiten met de hond te spelen zegd ze.. jullie komen zaterdag hierheen dus.. ik wist nog van niks maar zeg als voetbal neit doorgaat wel ja..

Wat zij wilt horen hoort ze dan en wil er neit aan dat er iets anders is gezegd.. en daar heb ik nou genoeg van.. nu is het haar beurt om bij te draaien.. wij hebben niks verkeerds gedaan.. we wouden zelfs gelijk na voetbal komen.. maar dat was ook echt niet goed..

xxx

Mamoetje; ik zag forum; bijna stoppen met de pil. Daar praten wat dames die erg jong zijn en graag kindje willen. Misschien wel leuk voor jou om daar ook te kletsen. Nee nee wil je niet weg hebben. je moet hier ook blijven, maar omdat je zelf ook jong bent, misschien wel leuk voor je. Hoop niet dat je t negatief opvat, want zo bedoel ik t niet. Laatste tijd zijn er meiden op andere forums die hebben erg korte lontjes, dus wil dat hier voorkomen hahahaha

meiden ik ben er weer vandoor, ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan