Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Als ik zo je verhaal hoor heb je eigenlijk groot gelijk. waarom moeten moeders altijd gelijk hebben. Gelukkig is mijn moeder niet zo, maar ken mensen die wel zo zijn. Als jij graag naar je zusje wilt, dan ga je toch gewoon, anders kan je nooit meer gaan!!! Je komt toch voor haar, en dan niet voor je moeder

ja ik kletste al mee bij spannend.. die meiden waren ook jong.. maar die is alweer vabn ut forum af.. nee hoor heb   geen kort lontje en blijf ook xzeker hier kletsen..

xxx mamoethje

ga stoppen, misschien tot vanavond

Wie weet halen we nr 19 wel!

Heb trouwens t idee dat vanavond mijn ongi doorbreekt...nou we zullen zien....

@phoebe: ik was dat die begon over jochem meier.
@kruimel: ik heb in een deuk gelegen bij de zwangerschapsgym en dan vooral om de dingen die ik niet meer kan en om mijn gezucht en gesteun. Een soorty leedvermaak, maar dan om mezelf.
@rimke: foto van de baby-kamer. oeps, ik heb er geen gemaakt. Ik zal eens kijken of ik dan eens site vind waarop ik een album aan kan maken, zodat ik de foto over kan zetten. Maarre, wij willen ook een foto van jou en bambi.

Effe korte reactie. Ik ga effe mijn bedje in, ben bekaf.

hier nog ff een kort bericht van mij....

ben aan het balen, mijn man en ik hebben het vanmorgen gedaan en nu bloed ik dus denk dat mijn ongie. al is aangebroken alleen doet het ook zeer van binnen dus weet pas morgen meer...
snap er ook niks van heb helemaal geen pijn gevoeld normaal altijd als ik ongie. moet worden...
snik snik....
zo toch maar uit eten alleen ben wel een beetje chagie....

o, anouska, dat is heel vervelend. Dat heb ik ook 2 keer gehad. Wanneer is je nod?

Ik ga even lekker eten! Lasagna! jammie!!

anoeska: o meid het is niet te hopen dat je ongi gaat doorbreken, afwachten maar, en evengoed veel plezier met uiteten, ik kan erin komen dat je chagy bent

sterretje: weltrusten meid,

bieb; ook jij denkt dat je ongi gaat doorbreken, he ik had het zo voor je gehoopt en natuurlijk ook voor anoeska

xxx linda

Wat een rust hier!!!
Niets voor een zondagmiddag............
Bieb: kut van die tempdaling, ach, misschien zegt het niets................hoor steeds vaker dat tempen nou niet echt betrouwbaar is............hebben we voor niets maanden die thermometer in onze kont gestopt.............
Anouska, balen dat bloed. Om misschien nog wat hoop te houden, als je zwanger bent is je baarmoedermond beter doorbloedt en kan je na de sex wat bloed verliezen.
Sterretje: doe lekker kalm aan! Welterusten.
Linda: nog een leuke dag gehad? Hoest met je heup??

Ik ga er ook lekker vroeg in vandaag....nog een nachtje goede rust en dan zou ik er nog even tegen moeten kunnen........
Nog wel even boer zoekt vrouw kijken en eventjes afwassen zo, en dan duik ik er ook lekker in............boer zoekt vrouw kijk ik lekker vanuit bed!

Dikke kus!!!

Btw: hier geen bloed meer gezien...............echt een gesprongen adertje dus........

Terug
Bovenaan