klusbabes 19!!!!!!!

Nou zoals jullie kunnen zien ben ik vanmorgen ongesteld geworden. Op dag 26!!
Ik zag vanmorgen dat mijn temp lager was maar ik dacht dat mijn eitje zich misschien aandienden. Ik ad ook wat pijntjes onder in mijn buik dus ik dacht echt mijn eitje te voelen. Tot de pijntje meer krapmjes werden en steeds erger. Ik dacht je moet eens goed naar de wc. En toen bleek ik dus al ongesteld te zijn…
Ik snap echt niets meer ervan….maar de teunisbloemolie werkt dus kennelijk! Had ik deze hele cyclus weer ingenomen. En mijn tempwas deze maand ook juist! Toch nog wat positiefs aan de maand. Alleen wat is nu mijn volgende nod???

Bieb ik wist niet dat je denkt dat je endiomitose hebt. Dan begrijp ik je ook helemaal. EN 14 maart dat is al snel. En en hartfilmpje en een yalf voro je snufferd. Wordt aan alles wat gedaan gelukkig!

Happy Wat fijn dat alles zo goed is met hem! Smakelijk voor vanavond en maak het gezellig bij je pa!

Linda alweer druk in de weer geweest! Wat fijn dat Joey niet heeft gehuild! Kan me voorstellen dat je hem dan niet met een gerust hart achterlaat.

Zo meiden,

Ik kom net bij de verloskundige vandaan en alles was goed! Jippie!
Was goed gegroeid en het hartje klopte vrolijk. De verloskundige vroeg of ik het al wel eens voelde bewegen omdat dat heel goed kon omdat het een heel druk kindje is kon zij horen via de doppler.
Dus ik vertelde dat ik gisteravond op de bank zat en het voelde bewegen dacht ik, en dat de tranen over mijn wangen stroomde en dat ik toen zeker wist dat ik het kindje voelde.
Zij zei dus dat dat heel goed kon! Dus ik ben niet gek................hihihihi!!!
En ik ben nog maar 0.9 kilo aangekomen................heb ook doorgaans helemaal geen eetlust dus dat kan goed!

Reneetje: wat een korte cyclus deze keer meid! Super!!! Ik ben groot fan van teunisbloem en monnikspeper! Bij deze weer bevestigd!!!

Linda: Joey alweer terug van de creche?? Leuk dat hij het zo naar zijn zin heeft!

Happy: last van je schouders afgevallen denk ik he? Fijn hoor, werkze vandaag en ga lekker genieten van dit goede nieuws.

Ehmmm ik weet het eventjes niet meer!!!
Ik ga alvast even beginnen met inpakken zometeen.

Tot later!!!

lin, gelukkig zeg dat Joey het nu leuk begint te vinden op de creche, dan kun je hem daar met een gerust hart achter laten.
hoe was het met je pa?

renee, wat balen zeg meid dat je nu al op dag 26 ongi bent geworden, daar kun je toch ook geen touw aan vast knopen.....
ik heb geen idee eigenlijk hoe je nu je nieuwe Nod moet uitrekenen, word wel erg lastig allemaal he.
maar je hebt in ieder geval niet meer zo'n vreselijk lange cyclus, probeer het positieve er maar uit te halen.

ik heb vanmorgen/vanmiddag m'n paard gewassen, moest gewoon effe wat gaan doen, anders was ik omgekomen in zelfmedelijden, haha.
nou, het beestje is weer schoon, heerlijk!
en vanmiddag even wezen kijken voor auto's, we zijn er nog niet helemaal uit, we hebben er nu een paar gezien, en de een heeft weer een ander voordeel dan de ander.
misschien dat m'n vriendje nu op 1 gaat bieden, en als de dealer accoord gaat, dan zal het dus wel door gaan, haha.
dat word dan die zwarte renault laguna, waarvan ik de link had neergezet.
spannend dus.
was net daar bij die autohandelaar helemaal niet lekker joh, zo beroerd!!!
gaat nu wel weer, even weer 3 asprine's genomen en vanavond voordat ik naar bed ga weer en dan hoop ik dat ik het red tot 10:30. het is zo vervelend.
moest vandaag dus zonder asprine's proberen, om te kijken of het erger word, maar er is dus duidelijk wel iets loos, anders voel ik me niet zo beroerd en klopt m'n kies niet zo.
moet zo van 17:00 tot 21:00 werken. hoop dat het een beetje gaat.
de baas is er in ieder geval niet, dus als ik dan even wil zitten dan kan dat rustig tenzij het natuurlijk keidruk is, zal je net zien, haha.
nou dan moet m'n collega maar wat harder lopen hoor.
broek zit nu in de droger, had natuurlijk vanmorgen met paard wassen m'n goeie broek aan getrokken, haha echt wat voor mij.
als ik gewerkt heb, dan stap ik zo de stal in bij die beesten met m'n goeie goed aan.
kortom een echte boerin, whaha.
meiden, ik stop nu, nog even kopje thee drinken en omkleden en dan ant wark,(op z'n drents) haha.
pppfff probeer mezelf een beetje op te peppen, erg he.
dag lieverds
xxxx kruimels

He meiden!

Linda, je had het druk vanmorgen zo te lezen! hihi meestal ben jij inderdaad de eerste!
Fijn dat joey niet meer ging huilen. Zit je toch iets lekkerder dan!

Happy, fijn te lezen dat het goed gaat met je vader! Ga vanavond maar lekker bij m langs!

Renee, Dat had je nog niet verwacht he?! wel balen, maargoed, wel fijn dat die teunisbloem olie werkt! Maar het lastigste is dan het uitrekenen van de volgende nod!

Kom net bij mijn moeder vandaan. Heb er vanaf half elf gezeten. We hebben het heerlijk gezellig gemaakt. Lekker met de hond gelopen, en daarna een broodje zalm gegeten! jummie!! Ze is ook weer iets vrolijker!
Gister avond was het ook gezellig! Lekker zitten keuvelen met een vriendin!

Strakjes met mijn mannetje naar de ikea, daar ook even wat eten.

Liefs Jacqy

Kruimels, heb je zo'n kut dag meid! Gooi het er maar lekker uit hoor! Het weekend word dus ook nog kut. Hoop voor je dat het vanaf zondag beter word.
Weet je wat we allemaal nodig hebben?

Zonnetje!!!!

Ik hoop dat die snel weer komt!

Liefs Jacqy

Lieve kruimeldiefje:
ik vergeet je zo.............schaam me diep, zeker omdat je je vandaag zo verrot voelt.
Wat naar joh, heb je al je moed bij elkaar gezocht om naar die beul te gaan en dan krijg je dit.
Je krijgt van mij een dikke knuffel en kusje,
Hou je goed lieverd!

Rimke

Jacqy Wat lief van je dat je lekker een dagje met je moeder doorbrengt!!

Rimke wat fijn dat alles in orde was bij de Vk. Voelde je met die plopjes dus toch je kleine!!

Kruimles ook ik was je vergeten.... Ik schaam me diep!! Ik hoop dat het niets is en dat het gewoon overgaat... Beterschap!

Bieb heb je trouwens nog iets gehoord over die sollicitatiebrief?

Bambi al was bijgerust?

Hier net even flink gepoetst. Alles frustratie erui! Was me weer behoorlijk op aan het fokken over allerlei onzin. Hormoontjes....
Ik ben trouwens echt ongesteld! Geen derrie maar bloed!

XX

hoi hoi,

Kruimels kop op meissie een dip dag, denk aan het mooie autotje dat jullie straks hebben. ach weet ik het anders lekker een dipdag houden hoor.

linda fijn dat joey het steeds meer naar zijn zin krijgt op de creche.

Rimke alles weer oke bij de vk je stond voor morgen op de wolk, dus was enigzins verbaasd hahaha. fijn dat je de kleine al voelt bewegen. ik vond het elke avond als ik ga slapen, wat niet lukt omdat frummel wakker is haahah, weer een geweldig gevoel.

renee, onngie geworden? das vroeg he. weet niet of ik nu blij moet zijn voor je of niet. natuurlijk is elke  maand een teleurstelling maar als als je volgende cyclussen zo zijn dan zou ik ervoor tekenen. wel lastig berekenen ja.

ben bezig met het eten, jammie spaggeti en ga weer ff verder.

xx Bambi

Terug
Bovenaan