klusbabes 19!!!!!!!

Sterretje; Nee dat gevoel heb ik niet. Soms voel ik die kleine volgens mij wel draaien en het ligt een beetje aan zijn/haar ligging of ik last van maagzuur heb en/of het gevoel heb dat mijn slokdarm wordt dicht geknepen.

Pip Stip; Tja normaal is mijn haar iets korter dan half lang (ha ha duidelijk he) en nu zijn het geen puntjes die eraf zijn maar echt wel punten.... Ik schrik elke keer als ik in de spiegel kijk, echt kort. Maar morgen komt natuurlijk DE proef, dan moet ik het zelf mooi in model zien te krijgen.

haha, ja de dag erna is altijd spannend. Kijken of je het net zo krijgt als de kapster.

@pip: tja, wat moet je nu weer met die info? het sluit t niet echt uit en dat is balen. Oh, wacht eens even. er reageerde iemand op met 2 tips, 1 was tandpasta. volgens mij rimke. weer even zoeken.
@april: het is de kleine waarschijnlijk niet. ik voel het wel als hij bij mijn lies ligt, dan duw ik hem altijd weg, want dat is pijnlijk. Wat is trouwens halflang? tot je schouderbladen?

Uhm, ga in ieder geval highlights laten zetten (doe ik altijd) want heb dat een tijdje niet gedaan en heb best uitgroei. En ik ben nog bezig om m'n haar lang te laten groeien. had het anderhalf jaar geleden nog megakort (met kuif) en nu kan ik sinds 3 maand een staartje. Ga denk ik alleen puntjes doen en misschien pony bijknippen en beetje model er in maar dat kan morgen nog helemaal verandere hahaha

Pip Stip; Oh klinkt leuk hoor. Ik wil ook vaak mijn haar laten groeien maar dan ben ik het weer ineens beu en zeg tegen de kapper; Doe maar iets, met als resultaat dat het dus weer iets te kort is.

Sterretje; Ja manadag maar even aan de VK vragen. Jij bent nu zeker bijna 30 weken of niet? Na de 30 weken gaat het volgens mij echt super snel.

Oh ik ben zo moe, ga zo echt naar bed hoor.

@pip: ik kan t niet vinden. tandpasta staat me bij, maar het andere? en anders alsnog ha bellen en vragen of hij iets heeft wat ook in zwangerschap gebruikt mag worden.

trouwens, ik keek vandaag oprah winfrey en daar was die arts. weet je wat helpt tegen erge zweetvoeten? een week lang een half uur per dag je voeten in een badje met afgekoelde thee. blijkbaar zit er looizuur in dat je voeten een beetje uitdroogt, zodat je er minder last van hebt.

Terug
Bovenaan