Happy wat lief dat je een armband hebt gekregen!
Goed zeg dat je vader t alweer over een weekenje weg hebt, als hij zo al denkt dan voelt hij zich zeker een stuk beter!
Ik lees net dat morfine er af gaat, goed hoor
Phoebe; shit zeg jij ook al. Wat is dit hier...
Ik heb t ook nu hoor, zo van ik zal deze maand ook wel niet zwanger zijn. maar als ik dan echt ongi wordt, dan is het toch weer een teleurstelling. En dat wordt wel elke maand erger....
April; he wat klote nieuws, Gecondoleerd meis. Balen dat je vriendje er nu niet is, maar gelukkig is hij er wel waarschijnlijk bij de begrafenis. Alvast heel veel sterkte
Linda; zo een buurman heeft mijn zwager ook,. Hoor er nu niet veel meer over, maar die vent maakte ook altijd s nachts lawaai, en als ze er wat van zeiden, werd t alleen maar erger. Maar nu gaan ze dan toch verhuizen, dus niet lang meer last van
renee; voor jou ook spannend dus, woensdag de verwijzing. Hopelijk kan je ook zo snel als mij terecht
Happy; joehoe je mag klussen. Wanneer heb je je klustijd? Straks een locale aardbeving hihi
Kruimels; hoest met je kiesje??
Pipstip; komt dat niet door de pillen dat je zo een pukkels hebt? Kan me voorstellen dat je je er klote door voelt, heb t nu ook met mijn gezicht. Niet echt pukkels, maar meer uitslag. Creme-pje lenen?
Sterretje; volgens mij zoals ik t lees mag je t niet bij een zwangerschap gebruiken die creme.pipstip had al stukje vermeld, maar er staat ook nog in bijsluiter:
Het verdient de aanbeveling tijdens de borstvoeding alleen in ernstige gevallen te gebruiken
Dus met andere woorden, je kan de gel wel gebruiken maar alleen in ernstige gevallen. Nou stel dat ik volgende maand zwanger raak, dan moet ik wel gelijk stoppen volgens mij.....