klusbabes 19!!!!!!!

Ik val ook bijna in slaap haha maar zit nog zo lekker op de bank. laptopje op de leuning, kleedje over. poes op schoot, gezellig en in bed is het nu nog koud en man is nog niet thuis...mmmmm, weet nog niet wat ik ga doen.

Volgens mij was het ook tandpasta. maar daar ben ik niet zo'n voorstander van. Je huid wordt daar erg droog van en ik heb al een redelijk droge huid.

@april: over ruim 2 uur, ben ik 30 weken. Ja, nu gaat het echt snel. maar goed dat verlof bijna begint. kan ik me er nog even echt op concentreren. ben nu met zoveel andere dingen bezig.

Meiden ik ga echt slapen. Ik kan ook niet meer zo goed zitten vanwege de pijn in mijn rug.

Slaap lekker!

Sterretje; Ha ha morgen dus 30 weken, ging je nou met 34 weken met verlof?

Pip Stip; Veel plezier morgen bij de kapper en succes met je pukkels.

Weltrusten.

@april: achteraf gezien is t zowiezo allemaal snel gegaan.
@pip: kan me voorstellen dat je er niet van houdt. maar er stond een 2e tip bij. Als degene met die tips dit leest, please react.

beiden een koud bedje? pip, echt waar in jullie boxspring? ik vind juist dat die sneller opwarmen dan gewone bedden. heerlijk die middagdutjes zonder mannetje.

@april: ja met 34 weken. slaap ze. Ik krijg langzaamaan ook pijn in deze houding.

Happy wat lief dat je een armband hebt gekregen!
Goed zeg dat je vader t alweer over een weekenje weg hebt, als hij zo al denkt dan voelt hij zich zeker een stuk beter!
Ik lees net dat morfine er af gaat, goed hoor

Phoebe; shit zeg jij ook al. Wat is dit hier...
Ik heb t ook nu hoor, zo van ik zal deze maand ook wel niet zwanger zijn. maar  als ik dan echt ongi wordt, dan is het toch weer een teleurstelling. En dat wordt wel elke maand erger....

April; he wat klote nieuws, Gecondoleerd meis. Balen dat je vriendje er nu niet is, maar gelukkig is hij er wel waarschijnlijk bij de begrafenis. Alvast heel veel sterkte

Linda; zo een buurman heeft mijn zwager ook,. Hoor er nu niet veel meer over, maar die vent maakte ook altijd s nachts lawaai, en als ze er wat van zeiden, werd t alleen maar erger. Maar nu gaan ze dan toch verhuizen, dus niet lang meer last van

renee; voor jou ook spannend dus, woensdag de verwijzing. Hopelijk kan je ook zo snel als mij terecht

Happy; joehoe je mag klussen. Wanneer heb je je klustijd? Straks een locale aardbeving hihi

Kruimels; hoest met je kiesje??

Pipstip; komt dat niet door de pillen dat je zo een pukkels hebt? Kan me voorstellen dat je je er klote door voelt, heb t nu ook met mijn gezicht. Niet echt pukkels, maar meer uitslag. Creme-pje lenen?

Sterretje; volgens mij zoals ik t lees mag je t niet bij een zwangerschap gebruiken die creme.pipstip had al stukje vermeld, maar er staat ook nog in bijsluiter:
Het verdient de aanbeveling tijdens de borstvoeding alleen in ernstige gevallen te gebruiken

Dus met andere woorden, je kan de gel wel gebruiken maar alleen in ernstige gevallen. Nou stel dat ik volgende maand zwanger raak, dan moet ik wel gelijk stoppen volgens mij.....

Terug
Bovenaan