klusbabes 19!!!!!!!

Slaap lekker zwangere klusbabes! Hoop dat jullie een goede nachtrust hebben!

Hey biebje, heb je al zin in morgen?

Nog even snel.

BIeb; Erg veel plezier morgen, geniet ervan! Oh zo leuk lekker jurken passen..........

Doei!

@bieb: dat is wel balen. En merkte je er meteen iets van of heeft t even nodig voordat t werkt? Weet jij trouwens nog wie er toen op reageerde met 2 tips? 1 ervan was tandpasta.
Morgen je jurk, spannend!!! wie gaat er mee?

Vandaag weer flink fanatiek geweest. Vrijdag stoppen we op werk al kwart voor 4, dus ging langs vriendin, die   heeft net nieuw huis, en is aan t verbouwen. Ze was er niet. En toen dacht ik, he laat ik eens gaan trimmen. Ben al 2 weken niet geweest. Vriend kwam toch later, en t was fijn weer. Dus lekker gerend, toen gedoucht,. Ventje kwam thuis, boodschapjes gedaan, pas om 8 uur eten, vermist gekeken, net even onder zonnebank, en hier ben ik dan!

En morgen de grote dag! joehoe echt zin in

Oja, heb vandaag formulieren gekregen voor afspraak bij fertilieitsarts vrijdag. De dames die al eens geweest zijn, hebben die ook formulieren toen gehad? Ik neem maar wel mijn temp. lijsten mee, en mijn ongi dagen, wel handig misschien. Hoef ik dat in ieder geval niet te doen, weet ook niet of ze er om vragen hoor....
Er staat volgens mij ook dat je 1ex inwendig onderzoek krijgt. maar was dat nou Kruimel die dat schreef? Dat zij dat niet had gehad? sorry weet t niet meer, of ik vergis me dat t om 1e afspraak ging.....

Heb vanmiddag nog gebeld ivm sollicitatie, maar was al half 5, nam niemand meer op. Maandag in pauze maar eens bellen.
Als ik me goed herinner was sluitingsdatum eind febr.

Weet je wat er weer eens mag gebeuren hier...een zwangere babe! Volgens mij is er echt niemand vorige maand zwanger geraakt....

pipstip en sterretje; heb er echt zin in!
WE gaan wel met hele bups, ,mijn moeder,  2 zussen en nichtje van 16 jaar. Ach des te meer zielen, des te meer vreugde. Paar meiden vroegen al of mijn schoonmoeder niet mee ging, nee dus haha. En dat past ook niet meer in auto hihi. Nee, wil dit moment met mijn familie delen. Anders mag ze wel keer mee als ik nog een keer ga passen. Is dit gemeen van me? Jammer dan, toch geen plaats meer hihi

De huisarts zei dat t wel paar weken kan duren voor creme werkt

april; dank je. Misschien kan ik wel foto;s maken, zal er dan eentje hier proberen te plaatsen...ik in trouwjurk...

@bieb: je weet ons in spanning te houden met de sollicitatie. Dus morgen horen we meer over je jurkenjacht. Maandag over de uitslag van het ziekenhuis en je sollicitatie en vrijdag over je bezoek aan de gyn. Drukke week  ik hoop op veel goed nieuws.
trusten

Terug
Bovenaan