klusbabes 19!!!!!!!

Bieb, je moet echt vooral degene meenemen die je echt mee wilt nemen met jurken passen en als je schoonmoeder daar niet bijhoort, nou ja jammer dan. Je moet vooral niks doen omdat het zo hoor of omdat mensen het van je verwachten.

Hier krijgen we ook een inwendig onderzoek hoor bij de fertiliteitsarts maar zowel ik als kruimels hebben hem neit bij de eerste afspraak gehad. Voor ons komt het nog. Wel heb ik een inwendige echo gehad en Kruimels niet. Zij niet omdat ze al ver in haar cyclus zat *na eisprong*.

Er is hier in februari echt niemand zwanger geworden....wordt echt de hoogste tijd. Ik wil dat het hele klusbabesforum zwanger is!

Ik ga nu echt naar m'n (veel te koude) bedje lig hier op de bank te knikkerbollen hihi. Dan maar alleen m'n koude bed in.

Bieb, heeeeeel veel plezier morgen!

sterretje; nou je t zegt, t wordt een spannende en drukke week voor me. Morgen jurken passen, maandag uitslag dokter (denk niets ernstigs), vrijdag fert, arts, oja en denk weer ringen kijken, Toch alle 2 vrij

Oja, dinsdag naar een babyborrel. Heb trouwens zondag 16 maart ook babyborrel. Alle 2 meisjes. Gister ging ik dus kraamcadeatjes kopen, en wat denk je, heb voor alle2 hetzelfde gekocht haha. Vond t zo leuk. heb 2 rompertjes gekocht voor ieder, roze met streepjes en eentje met alleen streeptjes op mouwen een leuk knuffeltje. Echt schattig. Ach, die 2 meiden kennen elkaar toch niet (hoop ik :))

welterusten iedereen ! morgen een drukke dag!

voor iedereen....een fijn weekend en lekker veel klussen....
(ik kan er ook weer tegenaan, ongi is fijn over..)

Hallo meiden,
Dit was weer een korte nacht. Ik lag alweer wakker en ben er maar uit gegaan. Dat betekend straks wel bijslapen, want ik heb vanmiddag nog een afspraak opstaan. Ik ga denk ik dat boek van kluun eens lezen. En hopen dat ik me snel weer moe genoeg voel om te gaan slapen.

@bieb: zo zeg, je hebt het idd erg druk. Wat betreft de jurk, ben ik het met pip eens, nodig degenen uit die jij erbij wilt hebben en bij wie jij je prettig voelt.
@pip: en was je aan het knikkebollen? ik hoop dat ik dat straks ook heb.

Sterretje; Balen he zo'n korte nacht! Als ik het had geweten was ik met je komen kletsen, ik heb nl ook ongeveer elk uur op de klok gezien, bah ben nu ook super moe.

Bieb; Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil wel een foto zien hoor! Oh ik ben gek op trouwjurken, veel plezier.

Linda; Hoe is het, is je buurman rustig geweest, ik hoop het voor je.

Goeiemorgen schatten,

Hier een uitgerustten happy, was al om kwart over twaalf thuis, viel gewoon bijna aan de bar in slaap  haha had er zo n zin in. Moet nu weer opschieten  zat ff op msn en mn moeder belde, heel mn schema gelijk in de war hihi. Hoorde net weer over die politieakties, gloeiende gloeiende. We zouden morgen lekker in de kroeg kijken met zn allen .....az-feyenoord en psv-ajax, tja nu gaat het waarschijnlijk niet door grrrrrrrr

Bieb, hele fijne dag, geniet ervan he

Sterretje en april, jullie kunnen beter bij elkaar gaan slapen. Jullie zijn zo vaak wakker, hebben jullie nog wat aan elkaar. Wel vervelend he meiden ....

Pipje, miste je al lieverd. Verdorie zeg, onder de pukkels Idd maar bedenken dat het voor het goede doel is !!!!! Succes bij de kapper meis

Sorry, weet het verder niet meer. Fijne dag meiden
Kussssss happy

Terug
Bovenaan