Hee girls,
Na een tijdje afwezigheid weer een reactie van mijn kant. Ben ziek geweest (en nog steeds niet fit) en nu eindelijk weer in staat om te reageren.
Happy: yes!! lekker klussen!! en spontaan vroeg thuis van 't stappen?? Hoe kan dat nu?? Toch beetje zware week geweest denk. Nou ja, hopen dat het voetbal doorgaat, heb je toch nog een leuk weekend.
En gelukkig dat het met je pa goed gaat, ook sterkte nog in de komende weken, want hij is er nog niet natuurlijk.
April en sterretje, onze nachtwakers! Doet je algehele gevoel natuurlijk niet goed, maar goed, je moet er wat voor over hebben?? Nee hoor, ik hoop voor jullie dat het niet zo de gehele zwangerschap blijft, dat is niet vol te houden...
Bieb, we willen idd een foto zien!! ben echt benieuwd wat het wordt. En gezellig met de hele familie, die mensen van de bruidswinkel zullen wel gek worden, ha ha ha
Phoebe en Renee ondertussen ook weer bezoek gehad van de rd's . Dat worden dus geen zwangere klusbabes in februari. Het ritme van elke maand 2 zwangere babes is dus verbroken. Of we moeten 4 zwangeren in maart krijgen, jaaa!!!!! Ik ga ervoor.
We zitten inmiddels weer in de klusperiode, maar het is er nog niet van gekomen omdat ik zo beroerd was. Heel erg verkouden, misselijk en duizelig. Die misselijjkheid en vooral duizeligheid heb ik nog steeds en nu denkt natuurlijk mijn hele omgeving dat ik zwanger ben, bah, daar heb ik echt zo'n schijthekel aan. Manlief zegt dat ik het me niet aan moet trekken, maar ik vind dat altijd zo vervelend. Als ik zwanger zou zijn, horen ze het vanzelf wel. Ben nu gewoon beroerd omdat ik ziek ben, niet omdat ik zwanger ben. Maar goed, het gaat al beter. Vanavond dus maar weer aan de klus, want ik voel m'n buikkrampjes alweer opspelen en die voel ik vaker vooraf aan m'n eitje.
Verder geen nieuws hier, ga weer ff liggen, ben weer kotmisselijk.....
Klaasje