klusbabes 19!!!!!!!

Goedemorgen meiden!

Sterretje, jeetje zeg! dat is wel heel vroeg. Ga strakjes nog maar even lekker bijslapen meid!

Happy, lekker uitgerust! goed zo. En wat een fantastisch nieuws dat je weer mag klussen!! Klussen voor je leven meid! hihi

Jullie waren lekker aan de klets trouwens gister avond!

bieb, veel plezier met jurken passen!

April, hoe gaat het met je? en met je mannetje, al is hij niet bij je?

Liefs Jacqy

goeiemorgen meiden

ik reageer even in ettapes

Sterretje; haha dat is jammer voor je collega maar het is haar eigen schuld want ze heeft het zelf niet tegen je baas gezegd

Happy: joehoeoee wat een goed nieuws, je mag weer klussen, en met je pa gaat het ook goed, hopelijk breken er voor jullie nu eindelijk goede tijden aan meid, en zet hem op met klussen hahahaah, Hopelijk gaat het meevallen met de pijn voor je vader als hij van de morfine af is, maar ja dat is even afwachten

Bieb; voor vandaag heel veel plezier met trouwjurken passen, ik ben benieuwd of je vandaag de jurk van je dromen gaat vinden

Jacqy: nog geen vooruitgang bij je oma las ik maar gelukkig ook ggeen achteruitgang, het is dus allemaal nog afwachten, en je klusperiode is weer begonnen las ik you go girl hahaah

Pip: nog een paar dagen en dan ben je eindelijk van die proverapillen verlost, hopelijk ben je snel ongesteld en kan je snel aan de clomid beginnne, Ik had trouwens ook veel last van puisten met die proverapillen, en hopelijk heb je niet zoveel last van de clomid
O ja bij ons is het best gehorig, maar mijn buurman maakt heel veel drukte met muziek dat zet ie dan op duizend, maar gelukkig hadden we gisteren nergens last van af en toe heeft ie gewoon nog even zo'n avond en met af en toe vind ik het niet zo erg maar elke dag wel., en hij is vrijgezel en lust graag een biertje dus dat zegt al genoeg

ik ga weer even verder lezen

Renee; woensdag naar de ha voor een verwijzing naar de gyn spannend meid,

Pip; vandaag naar de kapper las ik ben benieuwd meid, veel plezier bij de kapper

sTerreetje; je was weer vroeg vanmorgen zie ik, vanmiddag nog even lekker je bedje in

Happy: heerlijk geslapen las ik, het komt er toch een keertje uit meid, haha en de voetbal gaat waarschijnlijk niet door las ik hahaha dat is zeker balen voor jouw hahahaha

april: ik las dat je je haar kort hebt geknipt dat is zeker elke keer even wennen als je in de spiegel kijkt hahaha, Ik had toen ik trouwde heel lang haar tot bijna op me kont en na mijn trouwen heb ik het tot even onder me schouders laten afknippen, dat was ook steeds effe slikken maar ik wil het nooit meer zo lang hebben als toen

Rimke; een hele fijne vakantie meid, en doe rustig aan

Vanmorgen vroeg al alle boodschappen voor morgen in huis gehaald, want morgen vier ik me verjaardag.
En gisteravond wilde me man niet klussen want die was heel er moe dus vanmorgen maar geklust, ach ik zie het allemaal wel hoor, ik verwacht zoals elke maand helmaal niks

meiden iedereen een fijne dag ik ga eventjes over de markt hier en vanmiddag ben ik er nog eventjs

xxxx linda

Hee girls,

Na een tijdje afwezigheid weer een reactie van mijn kant. Ben ziek geweest (en nog steeds niet fit) en nu eindelijk weer in staat om te reageren.

Happy: yes!! lekker klussen!! en spontaan vroeg thuis van 't stappen?? Hoe kan dat nu?? Toch beetje  zware week geweest denk.    Nou ja, hopen dat het voetbal doorgaat, heb je toch nog een leuk weekend.
En gelukkig dat het met je pa goed gaat, ook sterkte nog in de komende weken, want hij is er nog niet natuurlijk.

April en sterretje, onze nachtwakers! Doet je algehele gevoel natuurlijk niet goed, maar goed, je moet er wat voor over hebben?? Nee hoor, ik hoop voor jullie dat het niet zo de gehele zwangerschap blijft, dat is niet vol te houden...

Bieb, we willen idd een foto zien!! ben echt benieuwd wat het wordt. En gezellig met de hele familie, die mensen van de bruidswinkel zullen wel gek worden, ha ha ha

Phoebe en Renee ondertussen ook weer bezoek gehad van de rd's . Dat worden dus geen zwangere klusbabes in februari. Het ritme van elke maand 2 zwangere babes is dus verbroken. Of we moeten 4 zwangeren in maart krijgen, jaaa!!!!! Ik ga ervoor.

We zitten inmiddels weer in de klusperiode, maar het is er nog niet van gekomen omdat ik zo beroerd was. Heel erg verkouden, misselijk en duizelig. Die misselijjkheid en vooral duizeligheid heb ik nog steeds en nu denkt natuurlijk mijn hele omgeving dat ik zwanger ben, bah, daar heb ik echt zo'n schijthekel aan. Manlief zegt dat ik het me niet aan moet trekken, maar ik vind dat altijd zo vervelend. Als ik zwanger zou zijn, horen ze het vanzelf wel. Ben nu gewoon beroerd omdat ik ziek ben, niet omdat ik zwanger ben. Maar goed, het gaat al beter. Vanavond dus maar weer aan de klus, want ik voel m'n buikkrampjes alweer opspelen en die voel ik vaker vooraf aan m'n eitje.
Verder geen nieuws hier, ga weer ff liggen, ben weer kotmisselijk.....

Klaasje

Hallo dames,
Weer fris als een hoentje ben ik van de partij. Ik was dus op om 5 uur, maar ben later nog gaan lezen op de bank en om 6.30 uur was ik gelukkig weer moe genoeg om terug mijn bed in te kruipen. Ben nu net wakker.

@april: aha, onze buurman was toen ook vrijgezel en dronk er ook graag een. In het weekend kon ik het nog wel hebben, maar door de week. Veel succes met de boodschappen en mocht ik je voor morgen niet spreken: alvast een hele fijne verjaardag

@klaasje: bij jou ook al van die vervelende bemoeierige mensen? Had je iemand vertelt dat jullie bezig waren, nee toch?
@happy: het zou jammer zijn als het voetbal niet doorging, maar anderzijds lijkt het alsof de moeheid bij jou nu ook toeslaat.
@april: goh, jij ook al. Hoe lang heb je dat nu al?   Want zoals vannacht dat blijf je natuurlijk niet trekken of haal je het overdag weer in?

hey klaasje; he meid je voelt je nog steeds niet goed, ik hoop dat je snel opknapt meid, en dat is zeker heel erg vervelend als mensen dan aan je kop gaan zeiken van ben je zwanger grrr, ach sommige mensen weten niet beter moet je maar denken meid

Sterretje; gelukkig ben je nog even in slaap gevallen , anders had je wel een hele lange dag gehad vandaag haha

xx linda

zo even ons topicje naar boven uppen

wat een rust hier zeg vandaag, ik ga joey effe wakker maken, die ligt nou al vanaf half 1 te slapen dus nu kan het wel weer

xxxx linda

Zo meiden! Wat een rust hier!

Linda, heeft joey lekker geslapen? Komen er veel mensen morgen op je verjaardag? Ik vind het altijd zo'n geregel!

Klaasje, wat vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt zeg!

Heb net bonje met mijn mannetje gehad. We hebben het wel weer uitgesproken gelukkig. Af en toe.... aaaaahhhh!! Hij wil alleen maar geld uitgeven! Terwijl we   proberen wat te sparen! en hij is steeds zo bot tegen me! maar goed.. hij gaat er proberen op te letten. Laten we er maar het beste van hopen! hihi

Mijn huisje is weer aan kant! Heerlijk!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan