Heee dames,
volgens mij heb ik de jurk van mijn dromen gevonden! Het begon een beetje tereurstellend. Eerst naar zaak waar geen afspraak voor nodig was, Nou tegenvaller!!! een soort 'turken' zaak (sorry maar niet echt naar Nederlandse smaak zeg maar), meer feestjurken dan trouw. Dat meisje wat er stond had er geen verstand van, dus na 1 jurkhad ik t gehad. Hingen er ook maar 10 ofzo. Toen gaan zoeken naar andere zaak. WIj naar binnen,kon eigenlijk niet zonder afspraak. maar heel gelukkig was andere afspraak te laat en die wilde ze wel verzetten nog voor ons. Hadden wel om 2 uur afspraak bij andere zaak, dus niet veel tijd. maarja die kunnen we altijd nog bellen dachten we. ong 8 jurken gepast, 1e was toch t mooist.Maar er hing een jurk aan de kant die was al verkocht, wel mooi maar niet echt meer naar gekeken. Uiteindelijk wilde ik die toch passen, want iedereen vond die mooi. Was al verkocht, dus voorzichtig gepast, en ja hoor, dit was 'm!!!! 1e nog aangehad, maar nee, deze vond ik toch mooier. Maarja, dit was dus gelijk de duurste!!! En nog een jurk met langere leeftijd, maar dan zou ze er spoedje van maken. Mijn zus vroeg al voorzichtig of r nog dikke buik in kon, ivm zwangerschap. Toen zei die vrouw, dan kan je beter wachten met zwanger raken. Maar goed, daar gingen we verder niet op in. Maar oke, mijn moeder betaald natuurlijk. Dus ze liet prijs aan moeder zien, en sja, die zei dat het goed was. Maar ik denk wel ong te weten wat die jurk kost, wij noemden bedrag voor grap tegen die vrouw en toen zei ze, paar honderd euro meer. Maar vindt dit eigenlijk te duur (misschien had mijn moeder toch wel dat bedrag in gedachten hoor haha). Hebben verder nog niet besteld. Zijn nog wel naar die andere zaak geweest, maar daar niets gevonden. Waren pas om half 4 daar
maar wat ik eerst ga doen is maandag die vrouw weer bellen, wanneer ik die jurk echt op z;n laatst moet bestellen en of er een mogelijkheid is om die evt op een komende zwangerschap aan te passen. Nu is het zo dat die jurk daar straks niet meer is, dus kan niet terug om aan vriendin ofzo te laten zien, Ze wilde ontwerper niet noemen, en volgens haar staat jurk niet op internet. Net lopen zoeken en denk dat ik weet wie ontwerper is. Vond jurken die er erg veel op leken. Denk dus dat ik zaterdag nog naar 1 grote zaak ga, waar ze dat merk ook verkopen en dan beslis wat ik doe. Op een week zal het ook niet meer aankomen. Misschien vind ik nog een hele mooie maar iets goedkopere. Maar vindt m zo mooi. Hem jurk op foto staan. Ja, die truttekoppen hebben mij juist in deze jurk niet op foto genomen!!! WEl hangend gefotografeerd. Zoooo mooi!!!
Pff wat een verhaal