klusbabes 19!!!!!!!

hey jacqy: hahah mannen ze zijn ook allemaal hetzelfde haha maar gelukkig hebben jullie het weer uitgesproken,
morgen komen er ongeveer 25 mensen maar wel verdeeld over de ochtend en de middag want anders past het er niet in, pfff zal blij zijn als het om is hahaha

xxxx linda

hallo meiden,

hier weer ff een kort bericht van mij.
heb een beetje snel overheen gelezen want kan me niet goed concentreren, ben snel moe als ik lees.
ben vrijdag nog naar de dokter geweest omdat mijn keel alleen maar erger werd, nu denkt ze dat ik bij die pfeiffer ook nog een bacterie in mijn keel heb en daar heb ik antibihotica voor gekregen, alleen kan ik dus deze maand niet zwanger raken want dat mag dan niet.
niet dat ik daar veel puf voor heb hoor, heb dus ook maar gelijk gevraagd of dat de ziekte van pfeiffer schadelijk is voor het kind, maar dat is niet zo want begin nu met anitstoffen aan te maken, want heb gehoord dat het wel een jaar in je bloed kan zitten dus dacht dat ik een jaar niks kon.
baal er nog steeds gruwelijk van.
alleen heb wel het gevoel dat het iets beter gaat, heb toch wel veel gerust ook al is dit niks voor mij.

KRUIMELS: jou nod zit er ook al bijna aan te komen toch?
HAPPY: gelukki gaat het beter met je vader
PHOEBE: shit weer ongesteld
BIEB: ben je geslaagd voor de mooiste jurk, leuk he dat passen heb er wel 8 aan gehad denk ik.. vond dat echt het leukste.

voor de rest weet ik het ff niet meer.
ga weer stoppen

hopelijk gaat het snel beter en horen jullie meer.

liefs anoeska

hoi meiden,

nou ik heb alles redelijk bijgelezen, maar nu geen tijd meer om te reageren, want me man roept net dat we weg gaan. we gaan op de koffie bij zijn zus. vandaag druk geweest in het huis en gisteren aaf ook al tot 23.00 uur en morgen weer. tussen door nog naar de hondentraning geweest . remus deed hetgeweldig vandaag, maarja traint ook met de baas he.
morgen aaf lekker wokken met me man en me ouders omdat me ventje jarig is.

denk aan iedereen, maar ga nu vliegen.

xxx Bambi

hey meiden

echt rustig hier vandaag

Bambi; veel plezier op de visite vanavodn

anoeska: heb je de ziekte van pfeiffer van iemand overgenomen of kan je dat ook zomaar krijgen?   misschien een stomme vraag sorry, en wat balen dat je er nog een soort bacterie bij hebt gekregen, het zit niet mee meid, doe maar lekker rustig aan

kruimels; hoe is het met je???? we hebben niks meer van je gehoord vanaf dat je gisteren weer naar de tandarts meost, ze hebben je toch niet geopereerd ofzo ???

Bieb; heb je je jurk van je dromen gevonden vandaag????

het is hier gezellig in huis ik ben alvast begonnen met de tafels neer te zetten voor morgen, ik moet morgenochtend naar de kerk om half 9 want er is een mis voor me ma, en daarna heb ik niet zoveel tijd meer om alles klaar te zetten dus dat doe ik vanavond allemaal al, dat scheelt weer voor morgen haah

ik denk niet dat ik morgenochtend op het forum ben dus niet gelijk vermist in schakelen hahah, maar morgenmiddag als de visite weg is probeer ik een gaatje te vinden hahaah

xxx linda

meiden ik ga er vandoor, ik ga uri geller kijken
iedereen een fijne avond, en tot morgen

xxxx linda

Meiden ben er weer. Heeeeeeel kort ben kapot, ga mn mandje in voordat er weer een vriendin in nood belt haha. Mn vader had veel oijn nu de morfine eraf was, wel sneu. Ach, iedere keer weer aan het goede nieuws denken doet wonderen. Lin, fijne dag morgen meisje. Anoes en klaasje, het beste meiden ......... Meiden er zijn nog geen rd s  Ik ben altijd op tijd, misschien door de spanning. Haha ik weet iig zeker dat ik niet zwanger ben !!!!!!!   Tot morgen meiden

Liefs happy

Heee dames,

volgens mij heb ik de jurk van mijn dromen gevonden! Het begon een beetje tereurstellend. Eerst naar zaak waar geen afspraak voor nodig was, Nou tegenvaller!!! een soort 'turken' zaak (sorry maar niet echt naar Nederlandse smaak zeg maar), meer feestjurken dan trouw. Dat meisje wat er stond had er geen verstand van, dus na 1 jurkhad ik t gehad. Hingen er ook maar 10 ofzo. Toen gaan zoeken naar andere zaak. WIj naar binnen,kon eigenlijk niet zonder afspraak. maar heel gelukkig was andere afspraak te laat en die wilde ze wel verzetten nog voor ons. Hadden wel om 2 uur afspraak bij andere zaak, dus niet veel tijd. maarja die kunnen we altijd nog bellen dachten we. ong 8 jurken gepast, 1e was toch t mooist.Maar er hing een jurk aan de kant die was al verkocht, wel mooi maar niet echt meer naar gekeken. Uiteindelijk wilde ik die toch passen, want iedereen vond die mooi. Was al verkocht, dus voorzichtig gepast, en ja hoor, dit was 'm!!!! 1e nog aangehad, maar nee, deze vond ik toch mooier. Maarja, dit was dus gelijk de duurste!!! En nog een jurk met langere leeftijd, maar dan zou ze er spoedje van maken. Mijn zus vroeg al voorzichtig of r nog dikke buik in kon, ivm zwangerschap. Toen zei die vrouw, dan kan je beter wachten met zwanger raken. Maar goed, daar gingen we verder niet op in. Maar oke, mijn moeder betaald natuurlijk. Dus ze liet prijs aan moeder zien, en sja, die zei dat het goed was. Maar ik denk wel ong te weten wat die jurk kost, wij noemden bedrag voor grap tegen die vrouw en toen zei ze, paar honderd euro meer. Maar vindt dit eigenlijk te duur        (misschien had mijn moeder toch wel dat bedrag in gedachten hoor haha).   Hebben verder nog niet besteld. Zijn nog wel naar die andere zaak geweest, maar daar niets gevonden. Waren pas om half 4 daar
maar wat ik eerst ga doen is maandag die vrouw weer bellen, wanneer ik die jurk echt op z;n laatst moet bestellen en of er een mogelijkheid is om die evt op een komende zwangerschap aan te passen. Nu is het zo dat die jurk daar straks niet meer is, dus kan niet terug om aan vriendin ofzo te laten zien, Ze wilde ontwerper niet noemen, en volgens haar staat jurk niet op internet. Net lopen zoeken en denk dat ik weet wie ontwerper is. Vond jurken die er erg veel op leken. Denk dus dat ik zaterdag nog naar 1 grote zaak ga, waar ze dat merk ook verkopen en dan beslis wat ik doe. Op een week zal het ook niet meer aankomen. Misschien vind ik nog een hele mooie maar iets goedkopere. Maar vindt m zo mooi. Hem jurk  op foto staan. Ja, die truttekoppen hebben mij juist in deze jurk niet op foto genomen!!! WEl    hangend gefotografeerd. Zoooo mooi!!!
Pff wat een verhaal

Oja, zei al van, misschien   moet ik maar wachten met zwanger worden  . Maar nee, daar waren mijn zussen en moeder t niet mee eens. gewoon proberen, en als deze jurk niet aangepast kan worden, dan misschien naar andere zoeken. En eigenlijk wil ik ook niet wachten met zwanger worden.

Terug
Bovenaan