klusbabes 19!!!!!!!

@bambi: gefeliciteerd met je mannetje. Hij is dus dezelfde dag als linda jarig.
@linda: een mis voor je moeder? Wat voor een mis?
@bieb: balen van de foto. Wel flauw dat die mevrouw niets wil zeggen over het merk. Ik ben benieuwd waar je nog gaat kijken. En die opmerking dat je maar moet wachten met zwanger worden. Dat gaat haar toch niks aan. Stel je haalt de jurk daar, kun je dan niet zeggen ik ben zwanger en wil die jurk? Als ze dan nee zzegt weet je zeker dat het niet lukt.
@anouska: Wat goed dat je bent gaan rusten. Ik hoop dat die bacterie in je keel snel verdwijnt. Die zal er waarschijnlijk zijn gekomen door je verminderde weerstand door de pfeiffer.  
@jacqy: tja, ruzies horen erbij. En waarschijnlijk zullen er nog veel volgen voordat hij zich bewust is van zijn gedrag en er echt iets aan doet. Maar gelukkig is het uitgepraat.

Zo, hier nog flink  aan het huishouden bezig geweest en daarna heerlijk uit eten geweest met een hele groep.  Het was heel gezellig en ik heb heerlijk gegeten.

@jacqy: ik lees dat het ook over geld ging. Dat is geloof ik oorzaak nr. 1 wat ruzies betreft.
@happy: alweer moe meisje? rust maar goed uit, ik denk dat alle spanning nu eruit komt. Neem voor de zekerheid extra vitamines, want kans dat je weerstand nu ook lager is. En dat kun je niet gebruiken als je op vakantie gaat.

Zo nu ga ik eens even lekker voor de tv zitten/liggen.

jeetje wat wordt er hier veel gepost zeg, pffff!!!
Ik heb me ergens anders al even voorgesteld...hoop dat ik door hier regelmatig te lezen een beetje ingeburgerd ga raken.....

haha ja hier wordt inderdaad veel gekletst.. daarom noemen we ons zelf meestal ook de kletsbabes i.p.v. de klusbabes.. hihi.. Hoop dat je snel ingeburgerd ben  en welkom op het forum..

succes met zwanger worden..

Ik ga ff lezen.. en meiden heb voor jullie nog een nieuwtje..

xxx Mamoetje

Zeg mamoetje; ben je er nog? Ik wil eignelijk gaan slapen maar ben benieuwd naar je nieuwtje...................

Linda: Bijna jarig.. nou om om 12 uur terug te komen om je te feliciteren ga ik niet meer redden denk ik.. Dus alvast gefeliciteerd!! Mag ik vragen wat voor mis dat is voor je moeder?

Bambi: Jij ook alvast gefeliciteerd met je mannetje!!

Jacqy: Wat vervelend zeg ruzie met je mannetje.. Gelukkig is het weer uitgepraat.. En ik heb der hier ook zo één zitten hoor.. Maarja.. 't zal wel man eigen zijn..

Sterretje :Vanacht wel doorslapen heh?!? Ik zag vanochtend dat je om alf 6 al achter de pc was gekropen.. denk dat je helemaal gek wordt al je dat een paar keer gebeurd.. Hoop dat je weer wat beter kan slapen binnenkort..

Bieb: Je hebt JE jurk gevonden.. geweldig.. en wat je al zegt.. als je moeder hem te duur vond had ze dat echt wel gezegd.. Daar heeft ze waarschijnlijk vanaf je geboorte al voor gespaard.. dus dat zit wel goed denk ik..

De rest weet ik even zo snel niet meer..

Meiden, de 18e heeft me vriend  weer een afspraak in het ziekenhuis.. dit keer ga ik weer mee.. En we hebben besloten dat als hij klaar is met de  onderzoeken en daar komt uit dat we wel zwanger kunnen worden (op wat voor manier dan ook) dan gaan we compleet de medische molen in.. wordt ik ook onderzocht en kijken we wat we gaan doen.. tegen die tijd zijn we ongeveer 8 á 9 maanden bezig dus dat is wel een mooie tijd om over te stappen vonden wij..

Was zo teleurgesteld deze maand.. 3 dag overtijd en dan ineens uit het niets toch ongesteld.. Heb namelijk de laatste anderhalve week weer erg last van me darmen.. zo erg dat ik gister bij mijn beste vriendin amper meer kon lopen.. heeft een warme kruik voor me gemaakt en toen ging het wel weer.. doet zo'n zeer.. net alsof iemand een mes in je buik steekt.. zeer vervelend.. gisteren links en vandaag rechts.. maar vandaag expres vet gegeten dan ga ik altijd aan de race (als je begrijpt wat ik bedoel.. :p) en dat was blijkbaar nodig.. want heb nou haast geen last meer.. even aankijken hoe het verder gaat.. anders maar even contact opnemen met  me  arts..

Morgen ochtend vroeg (ja jullie lezen eht goed.. vroeg op een zondag ochtend.. ) kom ik nog even spieken.. morgen (weer) witten bij me moeder.. ze is der huis aan het opknappen en vandaag zijn we ook al een paar uur geweest.. maar ik hoefde niet te komen van der want ik liep vandaag meer in de weg..w as chago van de ongie en buikklachten daar kan me ma niet tegen.. hihi..

kruimels: Al klachten????

xxxx Mamoetje

Bieb; Oh nee ik had me zo verheugd op je foto . Maar stond er geen merk op het kaartje van die jurk? Wel flauw trouwens dat de verkoopster dat niet wilde zeggen.

Maar gaaf dat je zo'n mooie jurk hebt gezien! Had je voordat je ging passen al een idee wat je wilde, en zo ja klopte dat met deze jurk?

haha.. ja heel erg druk gehad de laatste dage.. wel meegelezen hoor.. als ik even de tijd had.. maar elke keer als ik wou reageren kwam er wat tussen.. en ben niet zo lekker geweest.. dus heb ook veel op de bank gelegen.. (lees slapen:) hihi)

Hoe is het met jou?

xxx mamoetje

Terug
Bovenaan