April, wat vreselijk k*t dag je zo slecht slaapt zeg. Mijn nachtrust is heeeel belangrijk voor mij (denk eigenlijk voor iedereen wel) en als die onderbroken wordt dan lijkt mij dat heel naar. Ach je weet dat het tijdelijk is maar toch, lekker slapen is leuker. Wel schappelijk van de beeb dat ie ook wakker was...hihi
Bieb, je jurk gevonden! oooohh...zien zien zien! Vind het wel raar dat de verkoopster de naam van de ontwerper niet wil zeggen, dat heb ik echt nog nooit gehoord. En volgens mij staan echt alle jurken op het internet...Wel weer leuk dat je van alle jurken foto's mocht maken.
Mammoetje, spannende tijd voor jullie dus. Goed dat jullie al hebben doorgesproken dat mocht het echt nodig zijn dat jullie er volledig voor gaan. Spannend hoor.
Linda, waar ben je?! hihi, oh nee, zal niet gelijk de opsporingsdienst inschakelen, las dat je je had afgemeld. Veel plezier vandaag met het vieren van je verjaardadg!
Gister ben ik lekker naar de kapper geweest, highlights en minipuntjes eraf en nog m'n pony mooi laten knippen. Voelt weer helemaal goed! De kapper vroeg of ik zwanger was omdat m'n haar ineens zo ontzettend dik was!?@>?? Heb altijd dezelfde kapper dus ze weet echt wel hoe m'n haar normaal altijd is. Vond het nogal vreemd. Misschien dat dat ook door de proverna komt? Geen idee. Maar goed, vanavond slik ik m'n laatste provernapil en dan hoop ik ongesteld te worden (binnen 9 dagen als ik het goed heb) en dan gaat het voor mij hopelijk ook echt beginnen!
Gister ook op stap geweest voor de tuin. Offerte gehad (van vriend) en dat viel reuze mee. Moeten nog wat kleine dingen bedenken/doorspreken maar ik denk dat het wel doorgaat.
Ga even een broodje eten en m'n kat naar buiten schoppen. Ze gaat altijd aan de stoel krabben als ze naar buiten wil en toevallig liggen er nog wat knuffels naast me (m'n nichtje was hier gister) dus gooi ik die richting de kat maar breng haar nu snel naar buiten voordat ze de rest sloopt!
Toedels!
XX