klusbabes 19!!!!!!!

Mamoetje; Spannend de 18e naar het ziekenhuis! En besloten om de medische molen in te gaan lees ik. Kan me voorstellen dat jullie die keuze hebben gemaakt, jij was toch ook al doorverwezen vanwege je darmen of niet?

Oh en weer veel last gehad van je darmen, denk je wel aan jezelf, is het nu wat minder?

Linda; Alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen. Enne mag ik vragen hoe jong je wordt?

Bambi: Ook alvast gefeliciteerd met je mannetje.

Sterretje; Lekker slapen he, of gaan we komende nacht daten? HA ha

Anoeska; Jeetje zeg ze hebben je wel goed te pakken, balen hoor. Wel echt rustig aan doen hoor, des te beter en sneller ben je weer de oude. Ga je nou ook minder werken? Sterkte.

nee ik had mijn eerste cyclus van 21 dagen.. en heel waterig.. toen dachten dat er misschien iets mis was dus hebben ze een echo (iinwendig) en 2 kweekjes afgenomen.. en dat zag er allemaal heel goed uit..

En voor mijn darmen ben ik al onderzocht.. heb PDS en heb daar medicijnen voor.. wou er net een beetje mee af gaan bouwen want dat spul is echt ontzettend vies..

xxx mamoetje

Mamoetje; Aha sorry hoor, volgens mij heb je dat al weleens gezegd, maar ik haal echt iedereen door elkaar geloof ik .
Want ik ben ook even kwijt waarom je vriend dan naar het ziekenhuis moet voor onderzoeken...............

der is onvruchtbaarheid in de familie.. nooit echt bewezen.. maar alles lijtk erop.. (zijn familie dan)..

en ook nog eens een liesbreuk operatie gehad.. waarbij het herstel heel lang duurde (ruim 2 jaar) hierdoor was de kans groot dat hij ook onvruchtbaar is.. maar hijs voor +/- 50 % onvruchtbaar.. je hebt maar iets meer als 1 % nodig dus geen paniek.. hijs nu doorgestuurd naar een gespecialiceerde arts die gaat kijken wat we eraan kunnen doen.. als dat bekend is kunnen we verder kijken..

Maar meid.. ik ga me bedje in.. val om van de slaap..

xxx Mamoetje

slaap lekker!!

Mamoetje; Ja, nu weet ik het weer van je mannetje, je hebt het al eerder gemeld, sorry hoor.
Ik ga ook slapen, doei.

Hey meiden,

Zo het is weer vroeg dag! Afgelopen nacht echt weer slecht geslapen, net nog even in bed liggen lezen en nu dus al beneden.

Het enige 'gezellige' was wel dat de kleine ook wakker was. Vandaag maar even rustig aan doen.

Sterretje; Jij ligt hopelijk nog lekker te slapen?

April

April, wat vreselijk k*t dag je zo slecht slaapt zeg. Mijn nachtrust is heeeel belangrijk voor mij (denk eigenlijk voor iedereen wel) en als die onderbroken wordt dan lijkt mij dat heel naar. Ach je weet dat het tijdelijk is maar toch, lekker slapen is leuker. Wel schappelijk van de beeb dat ie ook wakker was...hihi

Bieb, je jurk gevonden! oooohh...zien zien zien! Vind het wel raar dat de verkoopster de naam van de ontwerper niet wil zeggen, dat heb ik echt nog nooit gehoord. En volgens mij staan echt alle jurken op het internet...Wel weer leuk dat je van alle jurken foto's mocht maken.

Mammoetje, spannende tijd voor jullie dus. Goed dat jullie al hebben doorgesproken dat mocht het echt nodig zijn dat jullie er volledig voor gaan. Spannend hoor.

Linda, waar ben je?! hihi, oh nee, zal niet gelijk de opsporingsdienst inschakelen, las dat je je had afgemeld. Veel plezier vandaag met het vieren van je verjaardadg!

Gister ben ik lekker naar de kapper geweest, highlights en minipuntjes eraf en nog m'n pony mooi laten knippen. Voelt weer helemaal goed! De kapper vroeg of ik zwanger was omdat m'n haar ineens zo ontzettend dik was!?@>??  Heb altijd dezelfde kapper dus ze weet echt wel hoe m'n haar normaal altijd is. Vond het nogal vreemd. Misschien dat dat ook door de proverna komt? Geen idee. Maar goed, vanavond slik ik m'n laatste provernapil en dan hoop ik ongesteld te worden (binnen 9 dagen als ik het goed heb) en dan gaat het voor mij hopelijk ook echt beginnen!

Gister ook op stap geweest voor de tuin. Offerte gehad (van vriend) en dat viel reuze mee. Moeten nog wat kleine dingen bedenken/doorspreken maar ik denk dat het wel doorgaat.

Ga even een broodje eten en m'n kat naar buiten schoppen. Ze gaat altijd aan de stoel krabben als ze naar buiten wil en toevallig liggen er nog wat knuffels naast me (m'n nichtje was hier gister) dus gooi ik die richting de kat maar breng haar nu snel naar buiten voordat ze de rest sloopt!

Toedels!

XX

Terug
Bovenaan