klusbabes 19!!!!!!!

Hee pip, en de rest van de meiden!

Linda: Gefeliciteerd met je verjaardag he meid!!

Pip: Haartjes lekker geknipt.. mooi zo.. En gek van je kapster.. kan dat niet zijn omdat je die pillen slikt??

Ik ga woensdag alweer me haar knippen.. het is zo geknipt dat ik er niks mee kan dus wordt weer anders.. Nou hebben 2 vriendinnen (kapsters) training woensdag en heel toevallig voor een heel ander kapsel.. nou ben ik niet zo moeilijk en heb gezegd doe maar.. kan ik er waarschijnlijk wat meer mee.. hihi..

croisantjes in de oven en vriendje op de bank.. denk dat ik nog even naast mannetje ga zitten en em dan aan ga kleden..

April.. wat was je vroeg.. is sterretje er een keer niet neem jij der plaats in.. hihi

xxxx Mamoetje

Hey mamoetje,

Ik dacht dat LInda pas dinsdag jarig was en het vandaag zou vieren...ga het ff checken op hyves hoor?

goeiemorgen meiden

hier effe snel een berichtje van mij

Bieb; je hebt een hele mooie jurk gezien las ik, jammer dat er geen foto is gemaakt van dat je hem aanhad, ga je nou nog verder zoeken ??
en wat is dat nou voor een opmerking van dan moet je maar even wachten met zwanger worden, pffff niet doen hoor hahaha

Mamoetje: alles wordt nu goed onderzocht en dan echt de mmm in, spannend meid, nog effe afwachten allemaal, ik snap goed dat je elke keer teleurgesteld bent

Happty: wat erg dat je pa zoveel pijn heeft nadat de morfine is gestopt ik hoop wel dat ie een goede nacht heeft gehad vannacht,

bambi: is je man jarig vandaag/? of heb ik nou verkeerd gelezen in ieder geval gefeliciteerd meid

pipstip: haha de kapster vroeg of je misschien zwanger was, ze moest eens allemaal weten, en die pillen die richten nog wat aan hoor in ons lichaam, ik werd altijd na 3 of 4 dagen ongesteld na die provera hopelijk gaat het bij jouw ook zo snel

sterretje:   je kan bij ons een mis opdragen in de kerk aan een overledenen, dat noemen ze een intentie en dan wordt me moeder haar naam afgeroepen in de kerk maar omdat ik bijna jarig ben hebben we dat vandaag laten doen

en meiden ik ben dinsdag pas echt jarig maar vandaag wordt het gevierd, alles staat klaar dus laat de visite maar komen hahaha
Ik heb het idee dat ik misschien geen eisprong heb gehad ik heb wel 3 dagen geleden een daling gehad in me temp, naar 36,3 en nu alweer 2 dagen 36,5 maar ik heb niet zo gek veel pijn als dat ik de vorige maanden heb gehad, ach ik wacht wel weer af, op de dag dat ik de tempdaling had hebben we niet geklust maar de dag ervoor wel en zaterdag en vanmorgen wel, ach ik zie wel.

meiden ik ga er vandoor, misschien ben ik er vananvond nog wel even

iedereen een fijne dag

xxxx linda

zosorry hoor lin.. ik weet nit hoe ik erop kom dat je vandaag jarig bent.. sorry

xxx mamoetje

hey mamoetje

hahaha dat maakt toch niet uit meid, ik ben gewoon 2x jarig hahahaahahah

ik ga er nu echt vandoor,

xxxx linda

Linda; Ik dacht eigenlijk ook dat je vandaag jarig was, maar dinsdag dus! Veel plzeier vanmiddag.

Pip Stip'; Ook lekker naar de kapper geweest. En Bevalt je kapsel vandaag ook nog, ha ha. Dat vind ik nl altijd de uitdaging....

@linda: dat van die intentie had je idd al eens verteld. Nu begrijp ik waarom jullie het nu doen. een fijne dag.
@april: ik was vannacht voor de afwisseling niet online. Wel rot dat je niet kon slapen. Bij mij was er geloof ik sprake van uitputting. Ik heb 12 uur aan een stuk door geslapen. Maar goed, die energie zal ik volgende week nodig hebben. Wel ligt de kleine sinds gisteren vervelend. Het is pijnlijk als hij zich beweegt. Morgen even aan vk vragen hoe hij ligt, want het lijkt wel alsof hij op zijn zij ligt.
@pip: oh meid, dat zal waarschijnlijk aan de pillen liggen. Maar ken jij je kapper zo goed dat ie je haardikte onthoud?
@mammoet: wanneer krijgen jullie de uitslag van je vriend binnen?

Vandaag ga ik eens niks doen denk ik. Lekker lezen en luieren en een klein taakje tussendoor. Even vitamines pakken, want mijn neus begint te lopen.

Terug
Bovenaan