klusbabes 19!!!!!!!

Sterretje; Lekker zeg dat je goed hebt geslapen. Dus je moet morgen naar de VK, zij kan je idd wel vertellen hoe die kleine nu ligt.
Ik ben volgens mij nu gewoon te moe om te slapen, ben zo super onrustig en mis mijn mannetje.

Sterretje: Waar doet het trouwens pijn  als hij  of zij zich beweegt...........

Hoi allemaal

Mag deze, pas nieuwe, klusbabe zo af en toe eens mee babbelen hier? Lijkt me wel gezellig

Ben 29 jaar en sinds een weekje pil-vrij. Eerste kindje, eerste ronde!

groetjes, Mickje

he lieverds,
ben even een paar daagjes druk druk druk geweest en had geen tijd om bij te lezen.
ik reageer even snel op jullie belevenissen.

phoebe, meid wat kloten dat je toch ongi bent geworden, bah!!!

april, wat ontzettend vervelend voor jullie dat de oma van je mannetje zo plotseling is overleden en helemaal nu hij niet bij je kan zijn.
hoop echt voor je dat hij wat eerder terug kan komen, woensdag de begrafenis las ik, heel erg veel sterkte!!!!
hoe oud was oma eigenlijk?

renee, heel erg veel succes meid woensdag bij de ha, hopen dat hij mooi snel een afspraak voor je kan regelen bij de gyn!

happy, joepie de poepie!!!!!! super zeg dat je bloeddruk nog steeds zo mooi laag was en dat je eindelijk weer voor het eggie mag gaan klussen.
eindelijk breken voor jou weer eens fijne tijden aan.
en waarschijnlijk maandag je pap weer thuis, super !!!!!

pip, oh leuk, de megane station, vind ik kwa uitstraling mooier!
maar met de renault laguna heb je meer auto, iets groter.
trouwens bij de megane had je meer kofferruimte, handig voor de kinderwagen, haha.
gelukkig is vandaag je laatste pil proverna, en dan hopen dat je mooi snel ongi word, dat kunnen jullie weer verder.

bieb, wat ontzettend leuk meid dat je een mooie jurk gevonden hebt, en kijk gewoon idd nog even verder misschien vind je een nog iets goedkopere.
het is natuurlijk maar voor 1 dag, maar die dag is wel de een na mooiste dag in je leven. (op de geboorte van je kinderen na)
zoals pip al zei: ik heb geen inwendig onderzoek gehad bij de gyn, omdat ik al verder in m'n cyclus zat en ze dan niks kan zien, dus dat heeft dan geen zin.

klaasje, wat rot meid, dat je zo ziek bent geweest. hoop dat je snel weer opknapt!

linda, heel veel plezier vandaag met het vieren van je verjaardag!!!
ondanks dat je er niet zo'n zin in had, wordt het vast wel gezellig als ze er eenmaal allemaal zijn, vind ik altijd wel.
wij krijgen ook vaak zo rond de 25 mensen, maar dan in 1 keer, pppffff.

anoeska, wat balen zeg dat je nu waarschijnlijk ook nog een ontsteking erbij hebt, alsof de ziekte van pfeifer niet genoeg in een keer is.
heb je die antibiotica nu al gekregen? kan me voorstellen dat je baalt dat je dan niet zwanger mag worden, daar zit je echt helemaal niet op te wachten!

mamoetje, goed van jullie dat je de barriere doorbroken hebt dat je nu allebei de medische molen in gaat. hoop dat het met je mannetje allemaal goed lijkt met z'n mogelijke kans op onvruchtbaarheid.
ik ben er in ieder geval een stuk rustiger op geworden, nu ik weet dat het van beide kanten allemaal goed lijkt. uit verder onderzoek zal blijken of alles goed is...

zo dat was even een verkorte reactie op iedereen, sorry als ik iemand vergeten heb.

ben vrijdagochtend dus nog even terug geweest naar die tandarts en de assistent heeft gekeken ernaar. ze zei dat de vulling wel erg dik was en ik moest op zo'n papiertje kauwen, dat had ik dinsdag niet gedaan en vond ik al zo gek.
mijn eigen tandarts doet dat altijd!
maar goed ze heeft dus uitgelegd dat de kies na het boren rust moet hebben, helemaal als het gaatje zo diep was, en nu beet ik elke keer op die dikke vulling en krijgt de kies dus geen rust.
ze heeft er behoorlijk wat afgehaald en nu heb ik dus al 2,5 dag geen pijn stillers meer hoeven slikken, joepie!!!! ik ben er vanaf!!!!

de auto is dus door gegaan, de zwarte renault laguna station van 2003.
ben er helemaal blij mee, maar kwijfel toch nog of we toch niet de megane hadden moeten doen.... vriendje vind laguna meer auto, is ook wel zo.
ach we zijn er ook zo weer aan gewend, dan vergeet je die megane ook zo weer.

heb vrijdag en gisteren gewerkt.
vrijdagavond gegeten bij schoonmama, jachtschotel, mjammie!!
gisteravond gegeten bij oma van vriendje, ze had bij een eetcafe eten laten komen, in van die warmhoud schalen die je ook bij de chinees hebt. was erg lekker!
vrijdag hebben we trouwens een leuk huisje gevonden in noorwegen om op vakantie naar toe te gaan, nu moeten we nog even uitzoeken hoe dat met de boot gaat, die vaart namelijk niet elke dag op ieder willekeurig tijdstip en naar elke plaats.
heeft iemand van jullie al eens met zón boot gevaren, de stenaline of fjordline ofzo....?
dat is zo'n boor waar je met de auto op kan en waar bioscoop, restaurants, en winkels enzo aan boort zijn.

vanmiddag ga ik met m'n collega naar de sauna hier in de buurt.
zij is nog nooit in de sauna geweest, dus dat word nog lachen, haha.
we gaan eerst even naar de fokker van haar hond, die woont daat ook in de buurt en die heeft een heel nest met bernersenner pups, aaaaaaa lief!!!!!!!
en dan rond uurtje of 15:00 gaan we naar de sauna, heerlijk even relaxen.
ben alleen beetje dom bezig geweest, m'n nod is pas dinsdag of woensdag, maar als ik kijk naar m'n ovutesten, dan zou ik ook morgen al ongi kunnen worden.
hoop gewoon niet dat ik in de sauna ongesteld ga worden, dat zou wat zijn.
ik was er de afgelopen dagen ook helemaal niet mee bezig, vanwege die kiespijn, maar het begint nu toch weer te kriebelen en voel weer van alles.

nou ga nu effe wat lekkers maken om te eten, tosti of gebakken eitje ofzo....
en dan rond 12:45 weg.
meiden, denk dat ik vanavond nog wel weer effe langswip als ik terug ben van de sauna. ben ik vast helemaal relaxed!!!! haha.
dag lieverds,
fijne dag allemaal vandaag!!!
xxxxxx kruimels

Hier Pip nog eventje!

Kruimels, wat leuk dat de auto is doorgegaan. Ik heb geen verstand van auto's en het maakt me ook niet zo heel veel uit wat voor auto we krijgen maar de megane vond ik wel leuk. Weet eigenlijk niet hoe de laguna eruit ziet...ga zo ff kijken. Fijn dat het goed/beter gaat met je kies. Veel plezier vanmiddag bij de pups en de sauna! Er komen spannende dagen voor jou!

Is het trouwens een optie om deze week te daten? Ik kan dinsdagavond, woensdagavond en donderdagavond haha. Je zegt het maar.

Sterretje, een luie dag gepland vandaag. Hopelijk rust je wat uit. En idd. mijn kapper kent mijn haar erg goed. Ga al een aantal jaar naar haar toe en ze kent m'n haar wel redelijk goed denk ik. Maar het blijft raar haha.

Ik ga me even douchen. Man komt zo thuis van de voetbal en vanmiddag bij vrienden op visite. Belde m'n vriendin net dat haar dochter waterpokken heeft en dat als ik eventueel zwanger zou zijn dit er gevaarlijk is. Zij is de enige vriendin die weet dat we bezig zijn en maakte zich meteen zorgen. Ze vond het ook erg lullig dat ze het moest zeggen/vragen maar ze vond dat ik het moest weten haha. Lief van haar.

Maar nou is het wel zo dat ik zelf nog nooit waterpokken heb gehad toen ik kind was......Nou maar niet teveel spelen met de lieve meid en hopen dat ik het niet krijg.

Fijne zondag iedereen!!

XXXX

He babes,

soms wordt ik echt zoooo moe van die mensen die denken te zien of we zwanger zijn. Zeker nu ik zo duizelig en misselijk (lees grieperig) ben geweest.

Manlief was gister bij z'n ouders, omdat z'n opa gisteren overleden is. Had prostaatkanker en is daarvoor niet meer behandeld ivm leeftijd en geestelijke toestand (zwaar dement). Wel zielig, maar beter dat hem een verdere lijdensweg bespaard is gebleven.

Maar goed, husbie was dus bij z'n ouders, vraagt z'n moeder of ik zwanger ben (ik was niet meegegaan, voelde me nog niet super).  Hij zegt; natuurlijk niet, zegt z'n moeder; o, maar binnenkort wel misschien? AARARCHHH daar wordt ik zo woest om, waarom blijven ze dan zo vissen. Is het niet veel leuker om het vast te horen als het eenmaal gelukt is?? Zucht....
En volgens mij weet een neef van ons het ook, die heeft een aantal weken terug de laptop en de pc gemaakt, dus die zal het adres van dit forum wel zijn tegengekomen. Hij heeft het steeds over, ' als er kinderen zijn '   ....

M'n moeder en zusje-in-Afrika weten wel dat we bezig zijn, maar daar wilde ik het wel ff bij houden. Als zometeen iedereen weet dat we bezig zijn, is de verassing van het vertellen er ook af.

Bah, moest dit ff kwijt

Maar ook goed nieuws: we hebben gisteravond wel geklust  en volgens mij voel ik een ei naderen.

Voor de rest:

Pip en kruimels aan de nieuwe auto's, leuk he?   Zo'n nieuwe auto vind ik altijd zo leuk dat je de eerste weken voor niks de auto pakt en lekker een eindje gaat rijden...

Anouska: beterschap meid, dat duurt nog wel even voordat je daar vanaf bent helaas. Sterkte ermee!!

Linda: alvast fijne verjaardag (vandaag en dinsdag) gefeli hoor!

Meiden ik ga stoppen, moet ff goed gaan ontbijten, is namelijk een paar dagen geleden dat ik normaal heb gegeten en volgens mij kan m'n maag het nu eindelijk weer aan....

Greetz

He meiden!

Sterretje, Wat lekker dat je goed hebt geslapen! Eindelijk!

April, jij hebt niet goed geslapen. Balen zeg.

Mamoetje, fijn dat jullie de 18e een afspraak hebben. En daarna direct de medische molen is. Fijn dat er iets word onderzocht he?!

Linda, fijne middag! een huis vol, moet er niet aan denken! hihi

Pip, bizar dat je kapster dat vroeg! Weet ze dat jullie "bezig"zijn? tja.. misschien geeft dat medicijn inderdaad die uiting!
o, en pas op met die waterpokken he?! als je die op deze leeftijd nog krijgt, kun je er goed ziek van worden!

Kruimels, gelukkig heb je nu geen last meer van je kies! Ik moet ook altijd op zo'n papiertje bijten! Raar dat dat niet gedaan was. Misschien vergeten???  
En een nieuwe auto gekocht! toch diegene die je in eerste instantie al wou he?! Leuk hoor!

Klaasje, gecondoleerd met het overlijden van je mannetje zijn opa. Ook al was het een beetje verwacht, het blijft altijd moeilijk.

Bieb, gaaf dat je DE jurk hebt gevonden! Lijkt me echt gaaf om te gaan passen enzo! Zet anders een foto van alleen de jurk hier neer! Dan kunnen we zien wat je mooi vind!

Hier alles rustig. Vanavond komen mijn ouders gezellig eten.
gister heeft mijn oma weer een hartstilstand gehad. Maar haar hart heeft het daarna zelf weer opgepakt. Ze is niet gereanimeerd dus, maar de pacemaker heeft een optater gekregen. Het blijft dus nog steeds afwachten met haar. Niet is nu nog zeker.

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Hey meiden,

Ik ben der ook weer eens hahaha
Ik heb nog niet bijgelezen, ik heb alleen even gekeken of de roze wolk na mij al verandert was, maar volgens mij niet, dus blijft spannend, happy nog geen rdtjes en kruimels ook niet....
Happy, ik zag vluchtig dat je weer mag klussen!!! Super he, gaan we deze maand goed ons best doen kunnen we lekker samen shoppen.
Kruimels... spannend meid, zeker omdat je deze maand je eitje heb gevonden, ik hoop het zo voor je...

Gisteren naar Bert Visscher geweest, hij was echt weer zo leuk, ik baalde echt dat ik zakdoekjes vergeten was, er zat niet erg veel make up meer op mijn ogen aan het einde van de show.

ik ga even bijlezen en kijken of ik het allemaal kan onthouden.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan