he lieverds,
ben even een paar daagjes druk druk druk geweest en had geen tijd om bij te lezen.
ik reageer even snel op jullie belevenissen.
phoebe, meid wat kloten dat je toch ongi bent geworden, bah!!!
april, wat ontzettend vervelend voor jullie dat de oma van je mannetje zo plotseling is overleden en helemaal nu hij niet bij je kan zijn.
hoop echt voor je dat hij wat eerder terug kan komen, woensdag de begrafenis las ik, heel erg veel sterkte!!!!
hoe oud was oma eigenlijk?
renee, heel erg veel succes meid woensdag bij de ha, hopen dat hij mooi snel een afspraak voor je kan regelen bij de gyn!
happy, joepie de poepie!!!!!! super zeg dat je bloeddruk nog steeds zo mooi laag was en dat je eindelijk weer voor het eggie mag gaan klussen.
eindelijk breken voor jou weer eens fijne tijden aan.
en waarschijnlijk maandag je pap weer thuis, super !!!!!
pip, oh leuk, de megane station, vind ik kwa uitstraling mooier!
maar met de renault laguna heb je meer auto, iets groter.
trouwens bij de megane had je meer kofferruimte, handig voor de kinderwagen, haha.
gelukkig is vandaag je laatste pil proverna, en dan hopen dat je mooi snel ongi word, dat kunnen jullie weer verder.
bieb, wat ontzettend leuk meid dat je een mooie jurk gevonden hebt, en kijk gewoon idd nog even verder misschien vind je een nog iets goedkopere.
het is natuurlijk maar voor 1 dag, maar die dag is wel de een na mooiste dag in je leven. (op de geboorte van je kinderen na)
zoals pip al zei: ik heb geen inwendig onderzoek gehad bij de gyn, omdat ik al verder in m'n cyclus zat en ze dan niks kan zien, dus dat heeft dan geen zin.
klaasje, wat rot meid, dat je zo ziek bent geweest. hoop dat je snel weer opknapt!
linda, heel veel plezier vandaag met het vieren van je verjaardag!!!
ondanks dat je er niet zo'n zin in had, wordt het vast wel gezellig als ze er eenmaal allemaal zijn, vind ik altijd wel.
wij krijgen ook vaak zo rond de 25 mensen, maar dan in 1 keer, pppffff.
anoeska, wat balen zeg dat je nu waarschijnlijk ook nog een ontsteking erbij hebt, alsof de ziekte van pfeifer niet genoeg in een keer is.
heb je die antibiotica nu al gekregen? kan me voorstellen dat je baalt dat je dan niet zwanger mag worden, daar zit je echt helemaal niet op te wachten!
mamoetje, goed van jullie dat je de barriere doorbroken hebt dat je nu allebei de medische molen in gaat. hoop dat het met je mannetje allemaal goed lijkt met z'n mogelijke kans op onvruchtbaarheid.
ik ben er in ieder geval een stuk rustiger op geworden, nu ik weet dat het van beide kanten allemaal goed lijkt. uit verder onderzoek zal blijken of alles goed is...
zo dat was even een verkorte reactie op iedereen, sorry als ik iemand vergeten heb.
ben vrijdagochtend dus nog even terug geweest naar die tandarts en de assistent heeft gekeken ernaar. ze zei dat de vulling wel erg dik was en ik moest op zo'n papiertje kauwen, dat had ik dinsdag niet gedaan en vond ik al zo gek.
mijn eigen tandarts doet dat altijd!
maar goed ze heeft dus uitgelegd dat de kies na het boren rust moet hebben, helemaal als het gaatje zo diep was, en nu beet ik elke keer op die dikke vulling en krijgt de kies dus geen rust.
ze heeft er behoorlijk wat afgehaald en nu heb ik dus al 2,5 dag geen pijn stillers meer hoeven slikken, joepie!!!! ik ben er vanaf!!!!
de auto is dus door gegaan, de zwarte renault laguna station van 2003.
ben er helemaal blij mee, maar kwijfel toch nog of we toch niet de megane hadden moeten doen.... vriendje vind laguna meer auto, is ook wel zo.
ach we zijn er ook zo weer aan gewend, dan vergeet je die megane ook zo weer.
heb vrijdag en gisteren gewerkt.
vrijdagavond gegeten bij schoonmama, jachtschotel, mjammie!!
gisteravond gegeten bij oma van vriendje, ze had bij een eetcafe eten laten komen, in van die warmhoud schalen die je ook bij de chinees hebt. was erg lekker!
vrijdag hebben we trouwens een leuk huisje gevonden in noorwegen om op vakantie naar toe te gaan, nu moeten we nog even uitzoeken hoe dat met de boot gaat, die vaart namelijk niet elke dag op ieder willekeurig tijdstip en naar elke plaats.
heeft iemand van jullie al eens met zón boot gevaren, de stenaline of fjordline ofzo....?
dat is zo'n boor waar je met de auto op kan en waar bioscoop, restaurants, en winkels enzo aan boort zijn.
vanmiddag ga ik met m'n collega naar de sauna hier in de buurt.
zij is nog nooit in de sauna geweest, dus dat word nog lachen, haha.
we gaan eerst even naar de fokker van haar hond, die woont daat ook in de buurt en die heeft een heel nest met bernersenner pups, aaaaaaa lief!!!!!!!
en dan rond uurtje of 15:00 gaan we naar de sauna, heerlijk even relaxen.
ben alleen beetje dom bezig geweest, m'n nod is pas dinsdag of woensdag, maar als ik kijk naar m'n ovutesten, dan zou ik ook morgen al ongi kunnen worden.
hoop gewoon niet dat ik in de sauna ongesteld ga worden, dat zou wat zijn.
ik was er de afgelopen dagen ook helemaal niet mee bezig, vanwege die kiespijn, maar het begint nu toch weer te kriebelen en voel weer van alles.
nou ga nu effe wat lekkers maken om te eten, tosti of gebakken eitje ofzo....
en dan rond 12:45 weg.
meiden, denk dat ik vanavond nog wel weer effe langswip als ik terug ben van de sauna. ben ik vast helemaal relaxed!!!! haha.
dag lieverds,
fijne dag allemaal vandaag!!!
xxxxxx kruimels