klusbabes 19!!!!!!!

April, vervelend dat je zo slecht geslapen heb, vervelend nieuwd gehad, mannetje niet in de buurt.... komt hij eerder naar huis? Sterkte de komende dagem meid!

Linda, fijne verjaarvierdag hahaha, ik hoop dat je leuke kadootjes krijg!

Mamoetje, ik snap je teleurstelling, zeker als je drie dagen over tijd ben. Ja kan beter 3 dagen voor je nod ongie worden, dan ben je nog wel teleur gesteld, maar heb je niet zo in spanning gezeten. Succes de 18de

Bieb, super dat je je jurk heb gevonden, ik ben benieuwd....

Jacqy, jeetje, je oma weer een hartstilstand gehad... het houd ook maar niet op he.. Sterkte ermee meid.

Klaasje, ik begrijp helemaal wat je bedoel , mijn moeder vraagt gemiddeld 1x per maand wanneer ze oma wordt.... dan zeggen we maar voorlopig nog niet en volgens mij gelooft ze dat ook, maar het blijft vervelend. Over 4 rondes is het jaar voorbij en ik heb altijd gezegd dat ik me moeder dan ga vertellen dat we al een jaar bezig zijn om zwanger te worden... ik   hoop natuurlijk dat we binnen 4 rondes zwanger zijn, want dat ik veel leuker vertellen..

Meiden, ik moet me mannetje ff helpen, ik ben zo terug...

Liefs Phoebe

Zoww, ben ik weer... volgens mij ben ik de enige....

Pip kruimels, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto.
Waneer gaan jullie nou eens daten???

Mickje welkom, van mij mag je mee kletsen hoor, wel een waarschuwing vooraf... het is verslavend en je moet eigenlijk iedere dag bijlezen anders kan je het niet meer bijhouden hahahah

Wat mij donderdag nou weer gebeurde... ik had over gewerkt en reed rond half 9 naar huis, ben ik bijna thuis, schiet er een kat voor mijn auto.... ik hoorde een bonk en dacht echt ohh neeee.... gelukkig zag ik in mijn achteruitkijk spiegel dat dat beesje weer terug de stoep op rende, maar ik zat helemaal te bibberen in de auto. Thuis gelijk me vriendje gebeld (die was ook nog aan het werk) ik janken natuurlijk... ik was echt zo geschrokken. Gelukkig hebben katten 9 levens, maar deze heeft er wel 1 verspeeld...   pff wel gelijk besloten dat mijn katten nooit naar buiten gaan hier.

Liefs Phoebe

He phoebe

Nou, ik snap dat jij je rot geschokken bent zeg!! Ik zou me ook het leplazerus schikken!
Maargoed dat het beestje meteen weer liep! Je moet er toch niet aan denken!! Mijn poezen komen ook niet buiten. Vind het veel te gevaarlijk!

Ik hoop inderdaad voor je dat je binnenkort tegen je moeder kan vertellen dat ze oma word. Zou echt geweldig zijn he?!
Ik wil het ook zo graag! De laatste dagen ben ik echt ongeduldig. Heb ik normaal niet! hihi

Soms word er wel eens gezegd(door mensen die niet weten dat we bezig zijn), ben je niet nog te jong om daar over na te denken? Geniet nog van het leven.
Nou je kan beter maar alvast beginnen! Want het kan zomaar heel lang duren voordat je zwanger bent, en dan ben je opeens niet jong meer als het eenmaal is gelukt!  

Nou, hoop maar voor ons allemaal dat het binnenkort raak zal zijn. We hebben al zo'n tijd geen zwangere klusbabe gehad! Mag wel weer eens tijd worden! Gun het jullie allemaal zo! En Happy, ook jij, want eindelijk mag je weer aan de klus! zou toch een mooi kado zijn voor die maanden van pech en stress??

Nou, mijn verhaal is nu wel weer lang genoeg! hihi

Liefs Jacqy

Jacqy, ons geduld wordt wel op de proef gesteld he iedere maand weer, en weer en weer...  
En wat betreft leeftijd, ik denk dat iedereen dat voorzich moet weten. Het belangrijkste is denk ik een stabiele relatie, en of je die nou heb op je 20ste of 30ste dat moet niet uitmaken. Alleen wat ik wel merk ( ik wordt bijna 28) dat mensen er meer naar vragen omdat je de leeftijd heb zeg maar, en dat is wle vervelend.

Mar ik kan niet wachten om tegen me moeder te vertellen dat ze oma wordt, is toch een stuk leuker om te vertellen dan dat ik moet gaan zeggen dat we al een jaar bezig zijn en maar eens naar een dokter gaan....

Hoest verder met jou?

Liefs Phoebe

He phoebe,

Ja hoop echt voor je dat je het snel aan je moeder kan vertellen, dat ze oma word!!

Met mij verder alles goed. Mannetje en ik hebben geen ruzie meer gehad! hihi
Zo, was gisteren echt boos op hem! hihi Maar is nu weer goed.
We hebben gelukkig een hele stabiele relatie. Hebben haast nooit ruzie, op gisteren na hihi.
Straks komen mijn ouders gezellig eten. Ze zijn nu nog bij mijn oma. Dus ga zo lekker de keuken in!

Fijne avond, misschien kom ik vanavond nog even buurten!

Liefs Jacqy

Ook ruzie zoeken hoort bij een goed relatie, en vooral het goed maken!

Wij eten vanavond bij mijn schoonouders, ik denkd at ik maar eens ga douche ( ben echt lui vandaag hahaha)
Fijne avond en eet smakelijk, en misschien tot vanavond!

Liefs Phoebe

Klaasje; ik ben tegenwoordig ook de lul dat ze denken dat ik zwanger ben. Ook omdat we gaan trouwen, en we zijn al 14 jaar samen, dus iedereen denkt dat dat de reden is. En ja, al is het zo, dan wil je het toch pas vertellen als je er zelf aan toe bent? Is tochniet leuk als mensen gaan vissen? sjonge jonge, Vorig jaar ong 2 maanden na mijn mk, hadden we verjaardag en mijn oma die had al echt 15 keer lopen vragen wanneer ik nou begon enzo. Op een gegeven moment was ik t helemaal zat, toen ben ik in tranen naar boven gerend. Naderhand heeft mijn moeder er wat van gezegd en toen had ze wel door dat ze verkeerd zat. Mijn moeder had niks over mijn mk gezegd, maar wel dat ze niet zo moest zeuren

pipstip; grappig dat je kapper dat zegt....je weet t niet natuurlijk....

Mamoetje: hoest nu met je darmen? Door t vette eten juist over? haha is ook een goede remedie

Linda; en gezellig vandaag? bond t ook al vreemd dat mensen riepen dat je vandaag jarig was, op mijn Hyves staat dinsdag

Kruimels; ja, het zal je maar gebeuren, ongi in de sauna. Kan natuurlijk wel door de warmte enzo. Wel weer spannend voor je de komende dagen!!! Wat voel je allemaal dan?

jacqy; wat naar weer van je oma. Blijkbaar wil je oma toch nog even doorleven.....

Phoebe; gelukkig dat de kat nog leefde zeg! ik zou helemaal gek worden als ik zo een beetje aanreed. Mijn kat blijft ook alleen  in tuin, we hebben van dat speciale dieren schrikkeldraad om tuin, en heeft ook nooit poging gedaan om te ontsnappen trouwens

Net nog even met mijn moeder gebeld, en als ik die jurk wil dan krijg ik die gewoon. Ik heb wel besloten om zaterdag nog naar een andere zaak te gaan. Mijn vriendin wilt evt wel mee, maarja ze zit in verbouwing dus eigenlijk geen tijd, maar toch wilde ze mee. Mijn moeder zei al dat ze anders ook nog wel wilde komen (toch 2 uur rijden). Ik heb trouwens wel foto van jurk, zal die vanavond wel even erop zetten
Evengoed morgen naar zaak bellen van deze jurk, even navragen voor evt zw.schap en levertijd. Die vrouw weet natuurlijk ook niet dat ik een mk heb gehad, en dat ik dus gewoon wil proberen om zwanger te raken. Ach t komt wel goed allemaal, alles valt wel op z'n plekje.

Ga nu weer stoppen, aardappels zitten in oven, en ga nu sla maken, Hmm ruikt al lekker, met rozemarijn gekruid hmmm

@april: de vk kan me dat idd vertellen. Vanaf ongeveer 28 weken kunnen ze van buitenaf voelen hoe de kleine ligt. Daarnaast luistert ze altijd naar het hartje en kan ze vandaaruit ook wel afleiden hoe hij ligt. Ik geloof dat hij op zijn zij lag en dus was het pijnlijk aan beide liezen. Hij mag van mij liggen zoals hij wil, maar niet zo. Ik kon hem zelf echter niet draaien. Wel als hij met een kant naar de liezen ligt. Heb toen maar zwangerschapsbelletje omgedaan in de hoop dat hij met hoofd naar gezicht gaat liggen. Toen straks lag hij alleen rechts nog tegen mijn lies aan, pfff, opluchting.
Heb je tussendoor nog kunnen slapen? Ik ben net ook weer gaan liggen en heb er 2 en een half uur in gelegen. Blijkbaar heft het lichaam het echt nodig.
@kruimel: de laguna is toch meer geschikt als gezinsauto dan de megane. Ik denk dat je vriend een goede keuze heeft gemaakt. Dat met die verdikte vulling wat jij had had ik eerst ook. Als je er te lang mee loopt kun je een ontsteking krijgen. Goed dat je toch gegaan bent. En eindelijk pijnvrij. Wat de rd's betreft: blijf weg, blijf weg.
@micky: gezellig dat je mee wilt kletsen. We hebben echter kort geleden afgesproken om een ledenstop te houden, omdat we met de hele groep naar het zwangerforum willen. De meesten van ons topic zijn al langer bezig of al bijna aan bevallen toe. Als er dan mensen bijkomen die net beginnen gaat het niet lukken. Ik zag echter dat er net weer enkele nieuwe leden op het algemene forum bij zijn gekomen. Je kunt een topic openen voor starters, maar als het goed is is iemand net zo'n topic begonnen. Het is verder niet persoonlijk bedoelt. Veel succes met zwanger worden,
                    sterretje

Terug
Bovenaan