klusbabes 19!!!!!!!

@klaasje: Tjee, nog meer van die mensen? en waarom denken je schoonouders dat? En die neef zou ik recht op de man afvragen waarom hij steeds zegt: "als er kinderen zijn". Wedden dat hij geen antwoord weet te geven. En blijkt hij dat van jullie pc te hebben, dan is het toch ook de latste keer dat hij die repareert ivm geschonden privacy. Ik bedoel, jij gaat toch ook niet in zijn laatjes thuis snuffelen??? Ik hoop dat het eten binnen is gebleven. Was je trouwens al naar de ha geweest? Ik weet niet hoe lang je het nu hebt, maar als het langer duurt en je blijft overgeven (diarre) zou ik toch even gaan ivm uitdrogingsverschijnselen.
@pip: hier lekker gerust pip, thx. Tjee, toch knap dat ze het onthoudt van je haar. Wat lief van je vriendin dat ze het doorgeeft. Maar je gaat toch heb ik begrepen? Ik weet dat je met rode hond erg moet opletten. Maar voor de rest? Elke keer las ik mijn ha bel zeggen ze: ik zou me geen zorgen maken en pas bellen als je symptomen hebt. Ik vind dit wel een beetje vreemd. Anders moet je ff googlelen.

@klaasje: gecondoleerd met de opa van je mannetje.
@jacqy: Dat zal voor jullie wel schrikken zijn geweest. Arme oma.

@jacqy: een fijne avond bij het etentje.
@phoebe: zo te zien heb je een leuke avond gehad gisteren. Ik zag dat je een nieuw lid verwelkomde, misschien heb je het laatst niet meegekregen, maar we hadden afgesproken om een ledenstop te houden.

ik haal hem maar weer even een beetje omhoog..

Linda: Leuke dag gehad vandaag??

Kruimels: Gelukkig is het weer een stuk beter met je kies.. nou hopen dat het zo blijft.. en ik duim voor je dat je niet ongesteld bent geworden in de sauna.. Bij mijn vriend weten we de uitslag al.. en bij mij was er niks mis met de kweekjes en de inwendige echo was ook goed.. dus verwacht niet echt veel testen nog.. maar ik weet dat ook niet..

Bieb: Ja klinkt inderdaad gek maar als ik zo'n last heb zit er meetal gewoon iets dwars... en meestal komt het eruit als ik wat vets eet.. want dan raken me darmen overstuur.. en dan is de pijn weer weg..

Jacy: Gelukkig geen ruzie's meer gehad.. En je kan een relatie niet goed noemen als er neit geruziet wordt zegt mijn moeder altijd..

Weet de rest even niet meer..

Weekend alweer voorbij.. wat gaat dat snel zeg.. en deze week moet ik de hele week werken omdat mijn baas zijn moeder jarig is vrijdag.. maar in ruil daarvoor ben ik woensdag eerder vrij en de 18e de hele dag vrij..

xxxx mamoetje

@bieb: jij ook zo lang samen met je mannetje? Bij ons was het vrij rustig wat dat betreft. We zijn vrij onverwacht en stil getrouwd, dus in die periode had niemand het er over. Er waren mensen die zeiden: "ik dacht niet dat jullie na zo lang samen te zijn nog zouden trouwen. En zo reageerden sommigen ook over kinderen krijgen. Echter dat komt ook een beetje omdat ik soms ook wel eens zei: "ik weet niet of ik kinderen wil" Ik heb altijd de boot afgehouden om het gezeur te vermijden. Degene die wel wisten dat we kinderen wilden waren na onze trouwdag zo netjes om ons niet de hele tijd erover door te blijven zeuren.
Nou, meid: heel veel succes met de jurk en ik hoop gauw het vervolg te horen/lezen.

Trouwens: bambi had het laatst over het boek van kluun: "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt".   Echt lachen joh, een aanrader. April, misschien iets voor jou als je niet kunt slapen. Ik heb het van de week ook in mijn slapeloze uren gelezen.

Sterretje; Ja leuk boek he van Kluun, heb ik ook al gelezen.
Hoeveel kilo ben jij nu eigenlijk aangekomen?

Ha april: toevallig was ik net klaar met het kijken op de andere fora/forums. Eh, ik ben 8,5 kilo aangekomen. Maar de laatste keer dat ik me woog was vorige week. Het gemiddelde ligt tussen de 6 en 12 per zwangerschap. En jij?

Sterretje; Is dat het gemiddelde voor de hele zwangerschap? Help, ik ben nu al 10 kilo aangekomen............

Terug
Bovenaan