A
Anoniem
Guest
@klaasje: Tjee, nog meer van die mensen? en waarom denken je schoonouders dat? En die neef zou ik recht op de man afvragen waarom hij steeds zegt: "als er kinderen zijn". Wedden dat hij geen antwoord weet te geven. En blijkt hij dat van jullie pc te hebben, dan is het toch ook de latste keer dat hij die repareert ivm geschonden privacy. Ik bedoel, jij gaat toch ook niet in zijn laatjes thuis snuffelen??? Ik hoop dat het eten binnen is gebleven. Was je trouwens al naar de ha geweest? Ik weet niet hoe lang je het nu hebt, maar als het langer duurt en je blijft overgeven (diarre) zou ik toch even gaan ivm uitdrogingsverschijnselen.
@pip: hier lekker gerust pip, thx. Tjee, toch knap dat ze het onthoudt van je haar. Wat lief van je vriendin dat ze het doorgeeft. Maar je gaat toch heb ik begrepen? Ik weet dat je met rode hond erg moet opletten. Maar voor de rest? Elke keer las ik mijn ha bel zeggen ze: ik zou me geen zorgen maken en pas bellen als je symptomen hebt. Ik vind dit wel een beetje vreemd. Anders moet je ff googlelen.
@pip: hier lekker gerust pip, thx. Tjee, toch knap dat ze het onthoudt van je haar. Wat lief van je vriendin dat ze het doorgeeft. Maar je gaat toch heb ik begrepen? Ik weet dat je met rode hond erg moet opletten. Maar voor de rest? Elke keer las ik mijn ha bel zeggen ze: ik zou me geen zorgen maken en pas bellen als je symptomen hebt. Ik vind dit wel een beetje vreemd. Anders moet je ff googlelen.