klusbabes 19!!!!!!!

@april: je weet dat gemiddeldes niet voor niets zo heten. Maar volgens mij is dat niet raar bij jou. Je hebt toch een tijd niet mogen werken? Weinig beweging kan er mee te maken hebben.

Sterretje; Klinkt logisch, maar ik vrees dat het meer door mijn vreet buien komt.......
Leuk hoor dat je morgen weer naar de VK moet!

@april: ik heb wel eens snoepbuien, maar ik merk dat als ik me aan mijn 6 sneeen brood hou, ik veel minder zin in zoet heb.
Nou, zo leuk is het morgen niet. Ik krijg een bilprik zodat ik geen antistoffen ga aanmaken tegen rhesus-positief bloed.

hey meiden

daaar ben ik eventjes, ik ben helemaal gesloopt, vanmorgen om half 11 kwam de visite en om kwart over 6 ging bijna alle visite weg, pffff wat een dag zeg maar wel gezellig, maar vanavond lig ik niet laat in me bedje hahaha

Sterretje: had vandaag een luie dag las ik heerlijk meid

Kruimels; daar was je weer ik wilde al opsporing verzocht inschakelen. haha gelukkig ben je van de pijn af in je kies heerlijk voor je meid, en de auto is doorgegaan maar toch twijfel je een beetje of je de goede keus hebt gemaakt, niet doen meid, hahaha
Hoe was het in de sauna?? je hebt het   in ieder geval wel druk gehad meid las ik

PiP: wat lief dat je vriendin even belt om te vragen of je de waterpokken hebt gehad, en als je wel zwanger bent moet je daar wel mee oppassen maar er is nog niks aan de hand,
Vanavond je laatste pilletje, en dan nog maar even afwachten

ik ga even verder lezen

Oh nee een prik in je bil is inderdaad niet echt leuk. Moet je daar verder eigenlijk nog maatregelen voor nemen, want wat houdt dat eigenlijk in?

Waar wil jij ook alweer bevallen?

Sorry is er eigenlijk nog iemand anders op het forum, want wij zitten hier weer aardig over ons zwangere wereldje te kletsen....

Het stomme is dat ik vorige week al zou moeten gaan, omdat er nu steeds 3 weken tussen gaat zitten. Echter omdat ik met 30 weken bloed moet prikken en zij me vervolgens zo snel mogelijk daarna dit toe moeten dienen is deze week pas de afspraak.
de kleine is trouwens helemaal gedraaid. Hallelujah. Ik voel het nu onder mijn linkerborst. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie echt in 1 houding blijft liggen.
Shit, ik heb net 1 glas cola gehad. De disco-avond is bij deze geopend, of beter gezegd, de jump-avond/ gabberavond, whahahaha

Hey Linda; Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, maar dat is inderdaad wel vermoeiend zeg, en weer een bende in huis of valt dat mee?

@linda: ja, verjaardagen zijn slopend. Gelukkig zijn we dan ook maar 1 keer per jaar jarig, hhihi
@april: ik wil graag thuis bevallen. Echter zolang de pijn te houden is. De prik? Als je rhesus negatief bent, bv bloedgroep 0-, b-, a- of ab- dan heb je rhesusnegatief bloed. Je maakt een bepaalde stof niet aan. Als je in contact komt met rhesuspositief bleod dan maakt je lichaam antistoffen aan. Bij de geboorte van je baby heb je hier een grote kans op. Dit zou betekenen dat je bij eenvolgende zwangerschap antistoffen in je bloed hebt en dit kan gevaarlijk zijn voor je 2e kind. Dus wordt mijn bloed in week 30 getest op antistoffen en krijg ik die prik. Na de geboorte nemen ze bloed af uit de navelstreng om te controleren wat de bloedgroep van de baby is en krijg ik voor de zekerheid weer zo'n prik.

Terug
Bovenaan