klusbabes 19!!!!!!!

rimke, die Jasline is dat die meid met die overdreven opgeblazen lippen, aaarrgg lelijk!!!!!

heb alleen nog maar even de plaids bekeken en die zijn mooi!!!!! Ben zelf op dit moment bezig om een plaid te maken voor mezelf op de bank en dan in zandkleuren maar wel met ruitjesstof e.d. Ik hou echt enorm van zulke dingen!!

Ga nog even verder neuzen hoor op de site!

thnx voor de tip!

oef meiden,

kan jullie echt niet bijhouden man. zag iets over de kamertjes, ik heb natuurlijk 2e hands kamertje van me shoonzussie, dus zal als de kamer af is kijken wat ik voor julie kan betekenen.

wat betreft de kinderwagen, die krijgen we van me schoonouders maar ik heb niet zon dure smaak haha. bij de burgerhout bij ons heb je de x adventure die is geloof ik 329 euro die vind ik heel gaaf en de quinny buzz is wel wat duurder die vinden we oo leuk, weet nog niet welke we kiezen.

rimke zit ook antm te kijken en je heb helemaal gelijk.
oh het begint weer.

xxx bambi

hey stelletje kletsbabes

zo effe tussendoor

Anoeska: meid je hebt duidelijk je dag niet vandaag, en nu weer bloedprikken op pfeifer, hopelijk is dat het niet want dan ben je nog verder van huis

Happy: er is vanavond lekker voor je gekookt heerlijk

Rimke; evengoed even lekker geslapen, lekker meid, hopelijk kom je goed de nacht door

April; ik vind het helemaal niet erg om jullie verhalen over de vk te lezen ik vind het heerlijk om ze te lezen , en mooi dat alles goed was

sterretje: ik vind eht ook heerlijk om te slapen en om in bed te liggen gewoon een boek lezen ofzo, ik wil ook altijd vroeg naar me bed maar me man niet altijd haha, toen ik nog thuis woonde dan ging ik om 8 uur naar boven altijd en dan lekker in me bed tv kijken of lezen, en dan kwam me moeder altijd nog even een heerlijk kopje thee brengen hahaha

Bambi: in ene depri geworden o jee meid de hormonen spelen op haha, lekker met de laptop op je schoot in je bedje meid

mamoetje: spannend spannend spannend meid, ik ga heel hard voor je duimen

ik moet weer even verder lezen

Gave spulletjes hebben ze he??

Kruimeldief: jaslene is die spaanse meid, met dat woeste haar en enorm lelijke kop...........ongelooflijk dat die zo ver komt!

Linda: hoe's je haar geworden?? Paars??

Pip: hahahah dat is goed, kom maar, het is in belgie hahaha

rimke; lekker aan de spaghetti heerlijk

happy: naar de ikea

en ik ben het alweer kwijt sorry, ik ga ook me kleurtje uitspoelen ,en ik weet niet wat ze erin heeft gegooid hahaah zie ik morgen wel weer

xxx

Terug
Bovenaan