KLUSBABES 2

ja pip,

je komt in de buurt zodra je de naald, ring heb opgewarmt tussen de duim en vingers met je 1e hand dus, hou je het touwtje boven je andere hand die met de (wreef )bovenkant dus naar boven wijst. snap je nog ???
de ring hant ong. een paar centimeter boven je hand. hij mag hem niet raken.

je hou je vingers gestrekt een stijven hand dus.

Best moeilijk uitleggen zonder beelden hahahah.
ga ff koffie drinken
hoop dat jullie eruit komen.

xx Bambi

Bij ons weet alleen mijn schoonzus dat ik gestopt ben met de pil maar heb het meer onder het mom om te zien of ik een regelmatige cyclus heb gegooid...eigenlijk weet dus niemand het!

Hey meiden,
Daar ben ik weer van een druk weekend. Heb een weekend vol met kleine kinderen gehad, dus het zit flink te kriebelen bij mij. Gisteren een verjaardag van twee neefjes die 4 werden, vandaag een doop en vanmiddag nog een feestje met heeeeel veel kleine kindjes. Was kei gezellig allemaal.
@Linda: Ben nu toch echt wel benieuwd geworden of je toch niet zwanger bent. Als je nog steeds niet ongi bent...
@Kruimel: Kei goed dat je wacht, ben je toch iets minder teleurgesteld mocht je toch nog ongesteld worden of dat de test negatief is (omdat  je te vroeg getest hebt), maar hoop dat je woensdag (of wannneer je gaat testen) toch gewoon positief test.
Ik moet helaas nog tijdje wachten tot mijn NOD, maar heb als het goed is afgelopen vrijdag mijn ei gehad (heb hem niet goed gevoeld). Maar tot die tijd heb ik nog een paar andere om  bij mee te leven (zijn er niet zo heel veel meer tot einde van het jaar).
Groetjes, Linda2

koffie drinkse bambi haha ik neem effe lekker een kopje thee met een koekje

Wij hebben het alleen mijn schoonzus en  haar man  verteld en die blijken er nu ook in een keer voor te gaan (na 6 jaar) en mijn man ook nog aan zijn broertje. Verder willen we het gewoon geheim houden. Weet nog niet tot hoe lang.

Hey Linda

Dan heb jij drukte genoeg gehad dit weekend met al die kinderen om je heen haha
Ik ben ook benieuwd hoor ben nog steeds niet ongi, en nog steeds af en toe misselijk en soms dan lijkt het net of me borsten topzwaar worden, maar goed ik test een woensdag ofzo nog 1 keer en  als het dna weer negatief is dan wacht tot de rd komt.

xxxx

Hey hey...

Hier ben ik weer ff.
Jezus, ik kan het allemaal niet meer bijgelezen krijgen hoor...
Jullie kletsen zoveel...
Heb ff op het overzichtje gekeken maar zag alleen maar ....
Jammer!!!!!!
Ik had gehoopt meer  zwanger!!!!! te zien.

@ Happy, jou lichaam heeft je wel heel erg voor de gek gehouden of niet....!!!!

Maar goed, hopen dat september een vruchtbare maand wordt voor iedereen...

Liefs, Mootje

He mootje

hoe gaat ie met je? Hoe vind het alleen maar    hopen dat er snel verandering in komt

xxxx linda

Terug
Bovenaan