KLUSBABES 2

Heb idd wel ff wat drukte om me heen gehad van het weekend, maar dat vind ik niet erg. Toen iemand vandaag met een baby even wilde gaan eten en vroeg ik of de baby vast wilde houden vond ik dat echt niet erg!!!
Maar dalijk maar weer op tijd naar bed.

hoi Linda

Lekker man op tijd naar bed ik ga ook niet zo laat naar mijn bedje toe, misschien nog effe klussen  haha maar dat weet ik nog niet zeker hahaha

xxxx

Je moet ook niet te vaak klussen he. Na 2 a 3 dagen is de sperma optimaal. Als je  langer niet  klust is het te oud en als je veel vaker  klust  is de sperma nog niet genoeg ontwikkeld ofzo. Komt er te weinig uit. Heb ik  tenminste ergens gelezen.

ja zoiets had ik ook al gelezen dat is ook allemaal een gedoe hoor jeetje
maar ik ga niet elke dag klussen, het moet natuurlijk wel leuk blijven haha

Ach ja, zolang het maar genieten blijft. Ik heb op het moment nog zoiets van als ik er maar de lol in blijf zien en over een jaar ofzo of wanneer ik het zat ben dat ik nog niet zwanger ben dan ga ik maar eens goed plannen. Maar op het moment heb ik alleen maar meer zin omdat ik weet waar ik het voor doe .
Ik ga me ff klaarmaken om te gaan slapen en nog beetje tv kijken en dan morgen weer werken , maar goed... leid me goed af en het is er ook wel gezellig.

Slaap lekker dadelijk en tot morgen allemaal maar weer.

Groetjes, Linda

Je moet er inderdaad ook de lol van blijven inzien en dat geld voor iedereen dames.
Ik ga ook zo lekker slapen ik ga nog effe tv kijken en dan lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag

xxxx Linda

Hoi meiden,

zag net een stukje van een film. baby for sale ofzoiets.
Echt heel lief zon kleintje, alleen gaat die film over adoptie en verkoopt zon gast 1 baby aab meerder personen. gatsie, moet je toch nietaan denken.

Best erg trouwens dat we moeten bedenken wat   waneer en hoe je best kan klussen.heb er al veel over gelezen en sommige technieken klapper ik echt met me oren.
Hebben jullie weleens van randjefietsen gehoord. echt om je te bescheuren van het lachen. Als dat de enige manier om zwanger te raken is,nou dan duurt het nog wel een miljoen jaaar hahah

xx Bambi

He meiden,

Ik ga stoppen en ben morgen weer van de partij
weltrusten allemaal  

dikke  Linda

Terug
Bovenaan