KLUSBABES 2

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2007 19:57:49'));

Hoi kruimels,

Ik heb het mijn ouders verteld en een goede vriendin dat we bezig zijn. Verder wilde het mannetje toch niet hahah. Ik kan slecht geheimpje bewaren en heb een goede band met mijn moeder dus vandaar. Maar zeker niet op me werk, ben niet gek. hahaha Werk er net 2 maanden, ookal zou het 100 x geen probleem zijn je weet het nooit  met werk he. En aangezien ik de laatste tijd alleen maar probleem banen heb gehad ben ik erg blij waar ik nu zit en wil er graag blijven zitten. Maar wat jij doet is natuurlijk jou keuze.

Volgens de chinese kalender heb ik deze maand nog kans op een meisje en dan word ik 25 in september dus dan word het de rest van het jaar een jongen. Ik weet niet of ik het moet geloven.
Maar volgend de naald krijg ik een meid en de 2e word een jongen en daar geloof ik namelijk wel in. want iedereen die ik ken ook van voreger bij me ouders en hun vrienden is het uitgekomen vandaar.

Ken je die methode.

je doet een naald of een trouwring (geen gewone, die werkt niet) aan een draatje.
je houd je    hand met de palm naar  beneden gericht. (maakt niet veel uit welke hand) je 'warmt 'de naald op door het touwtje langs je duim en vingers te bewegen op en neer.
Dan hou je de naald boven je hand. Heel stil houden. Dan gaat de naald of ring bewegen. Een rondje betekend een meisje een streepje (heen en weer) betkend een jongen. Om te kijken of je nog meer kinderen krijgen mag doe je hetzelfde nog een x. Eerst opwarmen en dan weer boven je hand houden enz. Hangt de naald, ring stil dan krijg je niks meer. Snap je het een beetje  is een heel verhaal geworden.

Voor degene die het niet kennen. succes is echt heel leuk.

xxx Bambi

ga ff doucen kom zo terug.

he bambi

Kun je die naald methode alleen doen als je zeker weet dat je zwanger bent of kan dat zoiezo altijd?
Wel leuk zoiets, om te testen!
Hoe vaak is dit bij jou in je omgeving uit gekomen en hoeveel keer niet?
bedankt voor de tip, groetjes kruimels

He bambi

ja dat is echt niet te begrijpen dat mensen hun kinderen verkopen
en van randjefietsen heb ik nog nooit gehoord haha en het is wel erg hoor dat je het allemaal maar uit moet dokteren wanneer je het vruchtbaarst bent, zoals ik vanmiddag al een keertje zei die mannen van ons die hebben het maar makkelijk, hahah

xxx linda

Hey Bambi,

Ben nu wel echt benieuwd naar dat randjefietsen, heb er nog nooit van gehoord. Kan je eens zeggen wat dat is. Lees ik het pas morgen, maar dan zal ik eens kijken of het het proberen waard is .

Welterusten allemaal.

Groetjes, Linda

He meiden

ik ga nu echt stoppen ik lees morgen wel weer wat er allemaal is verteld, en bambi ik wil ook graag weten wat randjefietsen is hahahahahahaha ik hoor het wel

werkse morgen iedereen
en voor vananvond weltrusten allemaal

xxxxlinda

he kruimels,

je hoeft niet zwanger te zijn hoor. je kan dit gewoon altijd doen om te kijken hoeveel kinderen je krijgt. Mijn moeder deed dit bij mij toen ik 18 was ong. ben nu bijna 25 en we doen het zo 3 per jaar. gewoon om te kijken of het hetzelfde is. En het is altijd hetzelfde bij mij. eerste een meisje en dan een jongen.

Bij mijn moeder kwam het uit. we dachten eerst van niet . ze zou er 3 krijgen 2 meiden en een jongen. ze had er altijd maar 2 me zusje en ik. tot 5 jaar terug. door de pil heen zwanger. door medicijn gebruik. Helaas kon ze het niet houden door een hernia was dit gewoon lichamelijk niet verantwoord. Tuurlijk weten we nooit zeker of dit een jogen zou zijn. maar me moeder is er heilig van overtuigd.

Nog een verhaal van de vriendin van mijn moeder die zou er 5 krijgen . het bleef bij 4. haar dochter van 16 raakte zwanger en perongeluk zij ook. daar was nummer 5.
Dus die vriendin werd oma en opnieuw moeder. Tja het kan raar lopen.
Sommige mensen geloven natuurlijk niet dat het kan, maar ik zeg maar zo een beetje bijgeloof kan geen kwaad.

succes ermee.

xx Bambi

hoi,

nou heb ff een stukje opgezocht van de uitleg randje fietsen. Kan je lachen hahaha.

Het is even een technisch verhaal, en het is ook helemaal niet mijn gewoonte om over dit soort dingen te schrijven, dus vergeef me als het wat stroef klinkt.

De bedoeling is om meteen ná het orgasme van je hubbie, er zelf ook eentje te hebben (vóór hem heeft geen zin). De samentrekkingen van je baarmoeder 'zuigen' dan het sperma naar binnen. Om je baarmoeder ideaal te positioneren, moet je op je rug gaan liggen, met de benen opgetrokken. De clue is: hoe meer samentrekkingen, hoe beter - en dat is het 'm net. Ik weet niet hoeveel samentrekkingen jullie hebben, maar bij mij zijn het niet meer dan een stuk of twee, drie stevige exemplaren en dat is te weinig. Om goed te zijn moet je dus méérdere keren kort na elkaar klaarkomen, maar dat kan ik niet (en ik dacht de meeste andere vrouwen ook niet). Daarom moet je dus een "diptechniek" gebruiken die op randjesfietsen is gebaseerd. Sjonge sjonge, dat ik dat allemaal ooit nog zou opschrijven!

Wat hierboven staat over het randjesfietsen klopt voor een groot stuk. Het is de bedoeling dat je je orgasme opbouwt (of laat opbouwen, hihi) tot je op het 'randje' van klaarkomen zit. Zélf weet je dat natuurlijk het best, dus als je ventje je verwent, moet je wel een teken met hem afspreken (bijvoorbeeld het vastgrijpen van zijn hand ofzo). De bedoeling is om zó dicht bij het randje te komen, dat je het idee hebt dat je als de stimulatie ook maar 1 microseconde doorgaat, je een orgasme gaat krijgen. Als je het echt goed kan (vergt wel wat oefening) dan zal je zien dat je je lichaam op die manier in verwarring kan brengen. Je voelt dan dat er een orgasme lijkt te beginnen, met 1 of maximaal 2 samentrekkingen, en van valt de boel weer stil. Het voelt een beetje als koorddansen! Dan enkele seconden wachten, terug doorgaan met stimulatie tot op het randje, en dan weer stoppen. Op deze manier kan je dus op een minuutje een vijftiental keer 'dippen en zuigen' met de baarmoedermond in het plasje sperma, zonder klaar te komen.

Let er wel op dat je uiteindelijk 'all the way' gaat, want door het randjesfietsen ontstaat er bloedstuwing in je geslachtsorganen, vergelijkbaar met de klassieke 'blauwe ballen' bij mannen. Je voelt dat duidelijk aan, na een tijdje beginnen die 'halve' orgasmes onprettig aan te voelen. Dat is het moment om je helemaal te laten gaan. Je zal merken dat dit 'echte' orgasme uiteindelijk veel krachtiger is dan al wat je ooit hebt gekend. Je spieren krampen echt samen in lange halen, en geven het sperma een laatste, finale dipbeurt.

Ik gebruikte deze techniek al jaren (zonder eigenlijk te weten wat het was) tijdens het masturberen, en het is echt een openbaring. Ik zit nu te wachten op het moment dat ik het zelf kan toepassen om zwanger te raken, maar dat is een ander verhaal...

ff voor de duidelijkheid. dit zijn iemand anders woorden he. hihihi

xxx Bambi

Allemensen, wat een ingewikkeld verhaal!
Dat heeft heel wat oefening nodig!
Vrijwilligers die het uit willen proberen? Als het dan werkt gaan we allemaal trainen voor het randjefietsen .

x Essy

hoi essy,

ja ik zij al. stel je voor dat dit de enige manier om zwanger te raken is dan zijn we nog een miljoen jaar bezig. Ik ben namelijk niet zon geduldig tiepje wat me orgasme betreft hahaha

weet niet of ik dit ga toepassen hahahaha.

xx Bambi

Terug
Bovenaan