KLUSBABES 2

Hoi meiden,

Zo ben pas net weer thuis en er is weer aardig gekletst hier zeg !!!!! Wat gebeurd hier allemaal als ik hier niet ben, zit haast in mn broek te piesen om het verhaal van bambi met dat randjefietsen whahaha. Dit hele verhaal heeft wel een indruk op me gemaakt hoor weet echt niet meer wat ik hier nog meer heb gelezen hihi

liefs happy

hoi happy,

ja vond het zelf ook een heel verhaal ben er van onderste boven hahah.
vaag he . gaan we een gokje wagen whahahah. ik weet niet hoor.

xxx Bambi

Hey bambi,

Nou dat weet ik niet hoor, ben op alle fronten niet zo n geduldig !!!!!!!! Het klinkt ook wel ingewikkeld hoor, zal het morgen nog eens heeeeeel aandachtig doorlezen hihi. Ga nu mn mandje in. Ben nog ongie, is echt zo n nutteloze periode pffffff. tot morgen

dikke                       happy

quote: sterretje7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2007 14:26:45'));

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2007 21:35:29'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10)
11)
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18)suuz, 4e ronde  
19)
20)Sterretje, 3e ronde
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28) Chris, 6e ronde
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  Linda_84, 2e ronde

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.  
        sterretje, 4e ronde
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Hoi Meiden,

Ik was even verkeerd geweest met rekenen, 14 augustus ei + 14 dagen is geen 24 maar 28 augustus.. Nog langer wachten.

Nu staat alles weer goed op de kalender, alleen moeten we die opkomst van de rode duivels zien tegen te houden!!
Moet zo naar mn werk, maar merk dat het verslavend werkt om "even" (4 bladzijden!) bij te lezen op 't forum en dan te reageren..
Dat verhaal van randjefietsen!! Ik doe het bijna in mn broek!
Nou, werkse allemaal en misschien tot vanavond!
Chris

goedemorgen dames

haha ik heb wel effe moeten lachen om je verhaal, jeetje best ingewikkeld, ga er ook nog even over nadenken of ik dat ga toepassen, lijkt mij dat je teveel moet nadenken tijdens de daad, en dat is het ook niet hahaha, ik ga even boodschappen doen, ik kom vanmiddag nog wel even buurten

xxx linda

werkse chris, dat is wel jammer dat je nog langer moet wacht op je nod, maar ja als het het nou waard is ik hoop het voor je
werkse

xxx

Terug
Bovenaan