KLUSBABES 2

Hoi meiden,

Zo ik net helemaal in de stress. werkte het internet niet. . mannetje gebeld en die heeft me ff telefonisch geholpen. whahaha hoezo verslaafd aan het forum ben net wakker. hihihi.

moet straks de boel weer schoonmaken. best erg heb zaterdag de hele boel gedaan hier en nu ziet het eruit of ik een feest heb gegeven ofzo. gatver wat een zooi. heb helemaal geen zin. eerst ff wakker worden.

xxx Bambi

hoi bambi

erg he ik lijk ook wel verslaafd aan dit forum, het is ook gewoon gezellig. als ik wakker wordt ga ik meteen even kijken wat er allemaal is verteld en als ik thuis ben kijk ik toch wel een paar keer per dag even haha

Goeie morgen,

Wat een heerlijk ingewikkeld verhaal zeg over het randje fietsen, haha.
Mijn vriendje gisteravond uitgelegd wat het precies inhoud, die had het niet meer.
Ik heb me trouwens vanmorgen niet kunnen beheersen en heb een test gedaan, negatief natuurlijk KUT! sorry.
Ik zit vandaag op mijn 32 ste dag en heb nog hoop zolang de rooie duivels wegblijven, of niet dan?
Ik zie dat er weer een  bij is gekomen op de lijst, jammer voor je, en heel veel succes in de volgende ronde.
Ik denk dat het ook wel heeeeel erg langzaam gaat wennen die , het zou ook allemaal wel erg makkelijk zijn als er allemaal  zouden komen te staan, dan kunnen de ziekenhuizen het in de maand april en mei helemaal niet aan met ons allemaal haha.
Helaas begint voor mij( na een weekje vakantie) de drie drukke weken weer, bah.
Verder iedereen ook werkse en tot gauw.
knuffel kruimel

quote: chris78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 08:05:53'));

quote: sterretje7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2007 14:26:45'));

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2007 21:35:29'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10)
11)
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18)suuz, 4e ronde  
19)
20)Sterretje, 3e ronde
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28) Chris, 6e ronde
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  Linda_84, 2e ronde

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.  
        sterretje, 4e ronde
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Hoi Kruimels

he jammer negatief, maar er zijn nog geen rd's dus over een paar dagen nog eens. Ik ga nog steeds denk ik woensdag nog een keertje testen en dan hoop ik natuurlijk positiefmaar we wachten af, en hier ook nog steeds geen rd's te bekennen

xxx linda

hoi meiden,

he kruimels balen dat ie nega was. ja jij en linda zitten in het zelfde schuitje nega test en ook geen RD wat is dat nou met je lijf, denk je dan.

pfff zit hier ff uit te hijgen. ben net als een mongooltje door me huis heen gevlogen en heb nu alles aan kant. alleen ga ik er een beetje van zweten gatsieee. ja ik stofzuig me hele huis en dan gelijk me hele huis dweilen er achter aan. das beetje zwaar in 1 x maar goed nu kan het nog hahahah. En ik heb lekker voor de rest van de dag vrij hahaha.

ga vanmiddag mij me moeder op de koffie. En ik moet ook een lijstje maken van de dingen die ik nog kopen moet voor de vakantie.

xxx Bambi

Vanmorgen met verloskundige gebeld en ik kan al over 2 weken terecht!!ma 3-9 om 11 uur. Heb die dag nog vrij en mocht zelf datum zeggen dus die maar geprikt. Wat mij betreft kan de vakantie niet lang genoeg duren, maar nu mag deze voorbij vliegen wat mij betreft!! Moet komen met volle blaas en dan gaat ze kijken of ze al wat kan horen. Spannend!! Echt iets om naar toe te leven. Vriendje gaat fijn mee, is natuurlijk altijd spannend zo een 1e keer. Heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders, dus ben goed bezig haha

@Bambi: ik wil t ook eerder vertellen dan 12 weken hoor, maar
denk dat ik t vertel als ik bij de VK ben geweest,dan is t ook wat echter.

Niet echt zon weer vandaag, dus ga eens fijn de kasten uitmesten....

He balen zeg dat je nega gestest hebt! Maar wie weet, zolang de RD's er niet zijn....

het zal toch niet zo zijn dat alleen Bieb zwnager is geraakt?
Goed van je bieb dat je meedoet aan M voro M. De flessen stinken wel een beetje...maar je krijgt ook leuke cadeautjes!
En fijn dat je zo snel bij de VRL terecht kan! Maar een volle blaas voor het hartje te luisteren? Weet je zeker dat ze geen echo gaan maken? Bij mijn weten heb je daar een volle blaas voor nodig! Maar wellicht ook voor het hartje als het nog zo vroeg in de zw is!

ik zit nu 3 dagen voor mijn NOD! Spannend.....

Roos

Terug
Bovenaan