KLUSBABES 2

Hoi meiden,

Hier alles goed, heb net 2 boeken bij de bibliotheek gehaald over zwanger willen worden whahaha, zal alle nuttige dingen hier melden !!!!!! Kruimels , verdorie zeg, kl*te test. Maar, zolang er nog geen rd s zijn, hoop houden he ......... lijkt op het verhaal van linda he. Blijf nog stedds voor jullie duimen hoor! Bieb, wat fijn dat je al over 2 weken terecht kan he, dat is nog te overzien. Spannend hoor, leuk om naar uit te kijken....... Roos voor jou wordt het nu ook spannend he ...... hou ons op de hoogte he. Bambi, leuk he je huis bijhouden. hier hetzelfde verhaal, heb je alles gedaan en de dag erna ziet die vloer er niet meer uit .... al die beesten ook he

liefs happy

hoi meiden,

He bieb wat goed dat je over twee weken al terecht kan. zie je nou wel die HA weten ook  niks he. Zwangerschappen moeten ze gewoon over laten aan de mensen die er verstand van hebben hahah.
Hoop dat ze het hartje al kunnen horen.

happy me huis ziet er nu al niet meer uit. indd .al die beesten waar heb ik ze ooit voor genomen hahaha. Ohja omdat ze heeeeelll lieff zijn. hihihi

ik heb ook wel al gedacht als ik straks zwanger ben, om dat moeder voor moeders geval. Weet niet of dat een gedoe is, maar wil geen gezeik hoor hahaha. En wat houd dat in dan.?? Roos jij weet er vast wel wat van af. ligt ons in hahaha.

xx Bambi

Hoi meiden,

Heb net ff in 1 van die boeken gekeken, maar nu snap ik het hoor. Tip 1 is namelijk dat als je heel graag zwanger wil worden ............... je moet stoppen met voorbehoedsmiddelen whahahahahaha     nu gaat het vast lukken !!!!!!!!!!

liefs happy

whahahahaha. ja ik snapte hem al niet, nou weet ik waarom het niet lukt hihihih.

Ik heb ook een boek hier liggen. 9 maanden nog iets. ook met veel tips e.d
en voor het mannetje heb ik dat boek van kluun 'help ik heb me vrouw zwanger gemaakt
'Ik denk dat jij het ook erg leuk ving. het is namelijk een mega grappig boek en word verteld door een man. Maar ik heb het in 1 ruk uitgelezen en echt soms tranen van het lachen. En geloof dat wij wel beetje zelfde humor hebben, vandaar.

Trouwens hoe is het met die vrienden, familie kennissen sorry weet ff niet meer, op jamica afgelopen ??? was wel ff heftig daar.

xxx Bambi

hoi bieb

spannend hoor naar de verloskundige, naar mijn weten net als bij roos, wordt er eerst een echo gemaakt om precies te kijken hoever je nou eigenlijk bent, maar ja alles is leuk als je naar de verloskundige gaat voor het eerst,

haha dat vind ik een goeie happy om zwanger te raken stoppen met voorbehoedsmiddelen whahah

ik heb een beetje kramp onderin en straalt soms uit naar mijn liezen. (sinds vandaag), laat ik me nou maar geen gekke dingen in mijn hoofd halen want dan valt het nog meer tegen dan dat het al doet als de test weer negatief is

xxx linda

Ola,

Hey bambi, dat lijkt me idd dan ook wel leuk, kijken of ze het in de bieb ook hebben volgende keer. Ik was alleen thuis toen ik dat net las, zat echt weer haast in mn broek te piesen, komt mn vriend thuis net dus ik zeg nou ik weet waarom ik nog niet zwanger ben hoor  ....... o waarom dan zegt ie, ik zeg je moet eerst met voorbehoedsmiddelen stoppen. Staat ie me zo appelig aan te kijken, pies ik weer haast in mn broek, heb gewoon pijn mn buik van het lachen en het slaat gewoon nergens op !!!!!!!!! Met die kennisen op jamaica, gaat het goed mee, de rest hoor ik vanavond maar met hun is het goed en dat is het belangrijkste. Joh lin, jij maakt het met de dag spannender .....hoop het zo voor je .....

liefs happy

ha die happy,

ja ik houd de spanning erin haha maar ik ga er wederom weer niet van uit hoor dan valt het altijd mee, het kan ook ongi pijn zijn want dat is bij mij ook altijd anders haha

xxxx linda

hoi linda,

lijkt me lastig die onzekerheid, wanneer was je van plan opnieuw te testen als   er geen RD komen.???

succes ermee

xx Bambi

Terug
Bovenaan