KLUSBABES 2

ha die bambi

ik was van plan om een woensdag te testen als ik het vol houd natuurlijk en ander misschien morgenmiddag of zo maar ik probeer woensdag. ik wilde vanmiddag al de tester pakken maar ik heb me goed gehouden

xxxx

Jeetje lin, vind ik echt knap hoor van je  ........ doe maar lekker morgen middag hoor pfffff woensdag pas, word er helemaal nerveus van hihi

xxx happy

hahaha dat vind ik leuk happy nou misschien dan morgenmiddag ik kijk wel even natuurlijk liever zometeen maar dat doe ik lekker niet haha

xxx

Bieb was zeker de enige die dat boek al had gelezen aangezien zij de enige zwangere is hier.....wahahahaha. Bedankt voor de tip happy, nu gaan we allemaal vast heel snel zwanger worden!

Spannend linda! Jij had heb boek wel al gelezen toch, dan is de kans veeeel groter dat je zwanger bent namelijk grapje: hoop echt voor je dat je test woensdag 2 strepen heeft!

Kruimels, jammer dat jouw test negatief is. Wat is dat toch met al die lichamen! Snappen ze dan niet dat ze OF  moeten laten zien of een positieve test afgeven!

Ik ren trouwens ook iedere dag gelijk naar de pc...en 's ochtends voor m'n werk gaat ie ook aan. Hoezo verslaving...hihi. het is gewoon gezellig hier!

X Pip (ga eten koken!)

he pipstip
ja ik hoop ook dat de test 2 strepen heeft,

en ik heb dat boek niet gelezen hoor er nu pas voor het eerst van, en ik hou nog wel zo van lezen, ik heb wel er komt een vrouw bij de dokter en de weduwenaar gelezen maar die gaan heel ergens anders over

xxx

eetze allemaal

wij gaan zo even lekker een broodje eten als manlief thuis komt

Terug
Bovenaan