KLUSBABES 2

zo meiden

ik ga er weer even van tussen ga mijn lieve zoontje even toespreken want hij wordt een beetje erg vervelend en luistert even niet (dat wordt ook jullie toekomst hahahahah) en ik ga even een broodje eten
tot straks

xxx linda

quote: kruimels reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 11:20:08'));

quote: chris78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 08:05:53'));

quote: sterretje7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2007 14:26:45'));

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2007 21:35:29'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10)
11)
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18)suuz, 4e ronde  
19)
20)Sterretje, 3e ronde
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28) Chris, 6e ronde
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  Linda_84, 2e ronde

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8) Mootje 5e ronde  ( onregelmatige cyclus )
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.  
        sterretje, 4e ronde
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Hallo!

De eerste werkdag zit er weer op! Ach, heb best een leuke klas. Alleen wel veel kinderen deze keer.

Heb mij nog niet in de literatuur verdiept. Eerst maar eens daadwerkelijk zwanger worden en dan haal ik de interessante boekjes wel.

Ondanks de negatieve test van vorige keer toch spannend Linda. Zou ook bang zijn om weer te testen............
Maar wie weet was het idd te vroeg vorige keer.

Heeft iemand gisteravond al op het randje gefietst? haha.

groetjes Es

He meiden!
Hoe is het met jullie?
@kruimels; wat vervelend dat je test negatief is! Maar blijven duimen dat de duivels weg blijven!
@linda; bij jou ook nog alles schoon?
Vind het zo spannend hoe het met iedereen gaat en wanneer iedereen zwanger is.. maar verslavend is het wel!
Bij mij is de ongesteldheid gestopt! Jippie!! Vanavond weer lekker klussen !
Meiden ik blijf duimen!

Liefs Jacqy

@Bambi: Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken wat er mee doe (uhh... even nadenken hoor whaha).
@Linda: Kei goed dat je nog ff wacht, volhouden hoor. Hoe langer je zwanger bent voordat je het weet het korter het duurt voordat het kindje er is. Anders moet je nog 9 lange maanden en anders haal je er weer een weekje vanaf (positief inzien he).
@Kruimel: Jammer dat ie negatief was, maar zolang de RD niet komen.... De kans bestaat zelfs dat je helemaal niet positief test ook al ben je zwanger, dus laten we hopen dat het nog goed komt.
@allemaal: Ben een beetje mijn temperatuur aan het bijhouden, niet echt heel serieus, maar gewoon om te kijken hoe het bij mij is. Maar afgelopen vrijdag had ik eigenlijk mijn ei moeten hebben, ben er niet zeker van dat ik die heb gehad afgelopen vrijdag, is mijn temp alleen maar een beetje gezakt. Voor vrijdag was deze netjes 36.1, zowat geen schommelingen, maar nu is die 35.5 of 35.9. Iemand enig idee hoeveel dagen na je ei de temp moet verhogen?

Groetjes, Linda

hoi linda 2 hier een stukje over temp.

Temperatuurcurve

Hieronder verstaan we de curve die gedurende een normale cyclus bij een gezonde vrouw verkregen wordt door de dagelijkse temperatuurcontrole. Deze controle dient te gebeuren onder welbepaalde voorwaarden:
• steeds met dezelfde thermometer,
• op dezelfde wijze (best rectaal)
• op hetzelfde tijdstip (best 's morgens bij het ontwaken, voor het opstaan).

De eerste helft van de cyclus wordt gekenmerkt door een laag temperatuurniveau gezien er nog geen progesteronwerking is (36.6-36.8).
De tweede helft wordt gekenmerkt door een hogere temperatuur (36.9-37.1).
Bij het begin van de menstruatie daalt de temperatuur weer tot een lager niveau en begint de eerste fase opnieuw.

De basaaltemperatuurcurve is geen geschikt middel voor zwangerschapsplanning (of anticonceptie) omdat de temperatuur pas stijgt als de eisprong reeds een tweetal dagen voorbij is.
Recent onderzoek leert dat de vruchtbare periode van de cyclus zeer sterk kan schommelen, zelfs bij vrouwen met een erg regelmatige cyclus. Er zijn slechts weinig dagen van de cyclus waarop een vrouw niet vruchtbaar is. Bij vrouwen met een regelmatige cyclus van 28 dagen ligt de meest vruchtbare periode tussen dag 11 en dag 16 van de cyclus. De periode tussen de 8ste en de 18de dag van de cyclus beschouwt men als minder vruchtbaar, maar ook tijdens die periode blijft er toch nog een kans op zwangerschap. Dat betekent dat vrouwen met een regelmatige cyclus al van bijna onmiddellijk na de menstruatie vruchtbaar zijn.

Hoop dat je er wat aan heb.

xx Bambi

Dank je Bambi. Denk dat ik of mijn ei toch nog niet heb gehad of dat ik gewoon 's ochtends had moeten meten elke keer. Ach ja.. ik wacht gewoon af. Over een week of 2 a 3 zal ik meer weten.

Goeienavond iedereen!
Het moet niet gekker worden: Was ik vandaag alweer jaloers op Kim Clijsters!!
Ja, natuurlijk zul je denken: Die is "binnen" met haar tennis-toernooiengeld. Nee, ik ben jaloers op hoe snel ze het geflikt heeft om zwanger te worden!
Ze is  dit jaar op 6 mei  gestopt met tennis, verklaart dan publiekelijk dat ze een gezinnetje wil stichten, gaat 14 juli trouwen en vandaag staat op de website: Bedankt voor de gelukwensen en kado's voor het trouwen en de zwangerschap! Hoe doet ze dat? Zeker het boek van 9 maand en nog iets gelezen?? Of kampioen randjefietsen??
Ik weet het niet meer!
@roos: nog 3 daagjes meid, ik hoop van harte op een
@kruimels + linda1: 5 en 6 dagen over de NOD dag heen, dat KAN toch niet meer missen?? Of zouden jullie ook last hebben van  het "happy-bedrog"?

Terug
Bovenaan