KLUSBABES 2

ik ben bang dat ik ook word bedrogen dooor mijn lichaam, maar ik denk dat ik morgen de test tevoorschijn haal inplaats van woensdag haha, ik krijg nu toch wel weer de testkriebels haha

ik ga even mijn zoontje naar zijn bedje brengen,

xx linda

hoi meiden,

he chris hellaas zetten ze in zulke berichten over die tenister er niet bij hoelang het heeft geduurt wie weet was al ee ntijd van de anticonceptie af of miss zelfs al zwanger toen ze trouwde. we weten het hellaas niet.

Happy weet je tip 2 al.??? Ik heb in mijn boek net gelezen dat tip2 is dat je gemeenschap moet hebben met je partner  wisten jullie dat. Ik dacht dat klussen iets anders was dat je gewoon je huis moest verbouwen ofzo. Ik dacht al straks valt er niks meer te klussen en die rollers en die verf kost ook niet niks, nu bedoelen ze dat je sex moet hebben. Gatsieeee. daar moet je toch niet aan denken. whahahaha

nee sorry flauw he.

xxx Bambi

hoi bambi

hahahaha ik moet dat boek ook hebben haha zei tegen mijn man over dat je moest stoppen met voorbehoedsmiddelen moest ie ook erg hard lachen, zal deze ook zo even vertellen hahaha

zo zoontje lief ligt op bedje lekker rustig haha hij had een dwarse middag maar die heeft ie gelukkig bijna nooit dus een keertje maakt niet uit haha mijn zoontje is 2

xxx linda

hallo allemaal,

De hele dag is het goed gegaan, maar ik geloof dat de rooie duivels nu toch weer komen, een beetje rooie afscheiding(sorry) net op het wc papiertje en ook buikpijn, shit shit shit zeg.
Ik had het zo gehoopt.
Het is vandaag mijn 32ste dag en had zo'n goeie hoop.
Snik snik.

Hoe is het met de rest van jullie, hoop zo voor linda dat het bij haar wel raak is.
En voor alle anderen die gauw hun NOD hebben.
Ik denk dat het voor mij en mijn vriend weer klussen word en ga zeker weten dat randje fietsen proberen, haha.
Wat kun je je ongelovelijk k*t voelen als je weer ongi bent geworden.
Ik wou het deze maand nog liever dan andere maanden, gek he.

Hoi dames

He chris, ik hoop niet voor linda en kruimels dat ze ook voor de gek gehouden worden. Kan je vertellen.... dan komt de klap heeeeeel hard aan.     Goed zo, linda.....dat zijn goede geluiden zeg, morgen testen !!!!!! Bambi, hihi goede tip hoor, tip 2 whahaha. Ik heb net nog ff in dat boek gekeken en daarin staat dat de mannen zink moeten slikken   Iemand daar ook wel eens van gehoord?

xxx happy

Hey chris,   zag het helemaal voor me dat ze aan het randjefietsen is whahaha

x happy

hoi linda,

Whahahah nee joh dat boek waar wij het over hebben bestaat niet hihihi.
Het klopt dat happy en ik allebij een boek hebben over zwanger worden e.d en bijhaar stond ik dat je alleen zwanger kan worden als je stopt met anticonceptie. tip 2 heb ik gewoon verzonne hihihihi.

sorry hoor, maar wel grappig. En ja dat boek van kluun 'help ik heb me vrouw zwanger gemaakt 'bestaat ook en moet je zeker lezen, helemaal als je zijn andere werk ook heb gelezen, wat ik uit je berichtje begrijp.

xxx Bambi

He kruimels: wat jammer dat de rd's zijn gekomen gatsie, maar vol vertrouwen naar de volgende ronde

Happÿ : mannen zink slikken daar heb ik nou nog nooit van gehoord haha maar ja als het geeft om onze zwangerschap te bevorderen haha

ik heb een drukkend en pijnlijk gevoel helemaal onderin zeg maar. en nog steeds een buik als een ballon, maar ja dat kan ook opgekropte ongi zijn haha

xxx linda

Terug
Bovenaan