KLUSBABES 2

he kruimels,

zal toch niet he, dat zou balen zijn meid. ik had ook zo veel klachten en toch kwamen ze RD ook bij mij op dag 32 hellaas.
1 voordeel je kan lekker gezellig bij ons in september op de lijst. allemaal hutje op mutje.

succes meid.

dikke knuffel Bambi

Hoi kruimels,

Verdorie meid, wat een kl*te zooi zeg!!!!! Weet precies hoe je je nu voelt en dat is zwaar k*t!!!!!!!! Ik had echt goede hoop voor je ......... ik vind dit echt rot voor je ..... sterkte en kop op he

liefs happy

haha wat een keigeode tips:
-fietsen, geen voorbehoedsmiddelen en gemeenschap hebben! Dus samen op een tandem zonder helm? Zoiets?

Ff over Moeders voor Moeders.
Als je daaraan meedoet dan verzamel je dus plasjes. Daar worden dan hormomen uitgehaald die gebruijkt worden voor medicijnen voor vrouwen die er moeite mee hebben om zwanger te worden.

Je krijgt een kratje met bussen thuis (stinken wel een beetje). Je krijgt er een beker bij waar je makkelijk in kunt plassen! Eens in de week kun je die bussen inleveren en in sommige steden worden ze opgehaald (je kunt ze dan bij de voorduer zetten (zoals bij de melkboer haha).

Ik geloof dat je het kunt doen tot je 16 weken zwanger bent, daarna nemen de hormonen in je urine af! Ik heb er bij mijn eerste aan meegedaan! ik vond het een kleine moeite en je helpt er mensen mee....
Boviendien kreg ik een aantal leuke cadeautjes!
Op de site van moeders voor moeders vind je meer info!

Succes allemaal!
hier verder nog niets! Durf er ook niets meer over te zeggen! Maar spannend is het wel!

Roos

hahah lekker dom van mij he bambi hahahaha maar ik vond jouw tip ook top haha, ik zal zeker in de bibliotheek kijken naar dat boek

xxxx

he roos voor jouw wordt het ook spannend hoor ik zal voor je

xx linda

Hey Kruimels,

Balen joh, hoop dat het toch geen ongi was maar innestelingsbloed ofzo... Dat zou wel mooi zijn.

Duim voor je. Groetjes, Linda

he happy,

heb ff gegoogled naar dat zink voor mannen, er is onderzoek gedaan over zink en foliumzuur voor mannen , maar dit word alleen toegepast voor minder vruchtbare mannen. omdat er nog geen uitgebreid iets over bekend is is het nog geen aanrader,

De onderzoekers willen nog niet zo ver gaan om bij een geplande zwangerschap de mannen te adviseren ook aan het foliumzuur te gaan. Ze hebben namelijk tevens een toename gezien van 4 procent aan abnormale zaadcellen (afwijkende kop, middendeel of staartstuk).

Het is (nog) niet duidelijk of deze (abnormale) zaadcellen een eventueel miskraam teweeg kunnen brengen.
Extra foliumzuur slikken wordt mannen daarom (nog) niet aangeraden. Maar, mannen kunnen wel iets doen om de vruchtbaarheid iets te verbeteren namelijk met goede, gevarieerde voeding. Denk hierbij aan vlees, melk, peulvruchten, bloemkool, broccoli en groene bladgroente (spinazie).

Dus liever niet voor mijn ventje,   pas als de zwemmers niet goed blijken.

xxx Bambi

Ola,

Nou lin, nu is al onze hoop op jou gevestigd hihi. Rot he voor kruimels meiden, het is een mooi zooitje hier, we worden allemaal voor de gek gehouden !!!!! Wel 1 voordeel nu gaat ze dat randje fietsen uitproberen whahaha. Dat zink slikken schijnt goed voor de kwaliteit van het sperma te zijn en vitamine c ook   whahaha straks staan hier allemaal potjes op tafel !!!!!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan