KLUSBABES 2

haha dat heb jij goed bieb het is zeker voor een goed doel, en misschien dat het later in de zwangerschap nog even afzakt, maar ja dat is natuurlijk afwachten

xxlinda

ha die happy

hij is leuk haha
ik ga waarschijnlijk als mijn ongi een keertje komt met ovulatietesten aan de slag, kijken of dat wat geeft, maar ja dan moet mijn ongi wel op gang komen, kan nu al niet meer wachten dat het zover is hahaha kunnen we eindelijk verder

xx linda

Hoi lin,

Ik kan ook weer aan de slag, bij mij is het weer over !!!!! Ik heb van mn vriendin ook van die ovulatietesten gehad maar, op de een of andere manier staat het me tegen. Ik zit nu pas in ronde drie en ben bang dat de lol er dan zo snel vanaf gaat als ik daar nu al mee ga beginnen. Ik kijk het aan tot een maand of zes en als het dan nog niet gelukt is wil ik het wel een keer gaan proberen. Ik ga liever eerst het randjefietsen proberen whahaha

liefs happy

hahaha ik denk dat ik dat randjefietsen maar oversla moet je teveel bijnadenken whaha
ik ben sinds maart van de pil af, en bij mijn eerste duurde het ook al bijna een jaar voordat ik zwanger was en heb toen geen ovulatietesten gebruikt, en nu heb ik zoiets van ik probeer het gewoon, heb het net tegen me man gezegd en die zei ik heb daar geen verstand van, toen zei ik dat hoeft ook niet als ik het maar snap hahahaha
Nu maar hopen dat de rd's snel komen haha

xxx linda

ik ben een beetje bezig om mijn zoontje zindelijk te krijgen, steeds op het potje of wc zetten en dat doet ie ook en net ging ie van het potje af ging spelen en ik kijk toevallig zit ie op de grond te plassen  kon ook nog aan de schoonmaak
maar vind het niet erg hoor, hopelijk snapt ie het snel dat ie op de pot moet en niet op de grond hahah nu slaat ie op de grond van stoute grond mag daar niet plassen hahaha

xxxx linda

Terug
Bovenaan