KLUSBABES 2

Rimke,

Dat zal echt een zware tegenvaller voor je zijn...kut zeg!

Wat achtelijk dat ie je nog geen behandeling wil starten  omdat je pas 3 maand bezig bent!! Hij zou juist meteen moeten beginnen met iets zodat iemand met pcos ook snel zwanger kan worden!!

Heb je al met je man of iemand anders over de uitslag gesproken?

x Pip

Gelukkig ben je niet op je mondje gevallen en word je over 10 dagen gebeld...gebeurt er tenminste iets! Goed werk Rimke: voor jezelf opkomen want als het aan artsen ligt sta je na anderhalf uur te hebben gewacht na 5 minuten weer buiten met NIKS, de hufters.

X Pip

Hoi lieve rimke

Wat een klote bericht zeg !! Het is toch werkelijk waar niet te geloven dat je nog geen hormonen hebt gekregen omdat je pas drie maanden bezig bent !!!! Zit hier gewoon met mn oren te klapperen zeg. Wat een waanzin. Je hebt gelijk hoor dat je je mond hebt opengetrokken anders was er helemaal niks gebeurd. Hoe nam je man het bericht op ?
Sterkte lieverd

dikke kus happy

ja pip, daar heb je gelijk in hoor. Gelukkig werk ik zelf in het ziekenhuis en weet ik hoe het werkt maar anders werd ik mooi nog even naar huis gestuurd voor een paar maanden. Kijk, nu hangt het er ook vanaf wat die fertiliteitsarts zegt, als die niets wil doen nog houdt het op, maar daar zou ik dan heel pissig over zijn.
De gyn. vertelde mij nog, dat ik voor het betere nog een paar kilootjes moest verliezen, en dan zouden we wel verder praten. Ik heb g.dverd.mme een gewone maat 40!!! Kijk, een kilo of 3-5 zou er wel afmogen maar waar hebben ze het over!!! Zit gewoon binnen mijn normaal waarden qua bmi! GRRRRRRRRRRRR!!! Zo kwaad word ik er van.
Heb mijn mannetje even in zuid-afrika gebeld, we zijn opgelucht dat het een naam heeft gekregen, en dat het dus niet tussen mijn oren zit.......................maar dat wist ik al!

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 17:27:49'));

Hey bieb,

Ben blij dat alles goed met je gaat. We zijn toch zuinig he op onze eerste zwangere klus babe !!!!!!! Hoe is het bij de april mama s? Al wat gezelliger geworden ? Vervelend dat je zo n last hebt van je borsten maar het is idd voor een goed doel ........

liefs happy

Niks gezellig. Niemand praat met elkaar. Als je een vraag stelt ofzo, reageert er niemand op. Lekker saai dus. Daarom kom ik hier toch nog even regelmatig beppen. En natuurlijk jullie een hart onder de riem steken!

Wat een balle weer zeg. Lekker, heb ik weer s vakantie. Nouja, vandaag 7 zakken kleding en 1 zak schoenen weggegooid. Ruimte voor nieuwe (positie) kleding haha

Heb ook meer last van rug. Vandaag ook met die zakken in de bakken gooien, voel t wel gelijk hoor. Heb wel vaker last van rug, maar nu toch meer. En sneller plassen. Achja, het is voor een goed doel hihi

Hoi Rimke,
Hé sterkte meid. Ik hoop dat je man snel weer thuis is. Is toch anders dan over de telefoon. Een dikke  en .
Ik hoop op positief nieuws voor je over tien dagen.
liefs,
          sterretje

Jeetje Rimke,
dat is ook balen zeg! En helemala van de zotten dat ze niet gelijk hormonen geven!

Hier wordt het steeds spannender! Heb nog geen ongi klachten...maar dat zegt natuurlijk ook nog niets! Wel pijn aan de borsten...

Roos

He Rimke,

Balen zeg! Het is nooit leuk dat nieuws te horen maar al helemaal niet als je eigenlijk ook nog naar huis word gestuurd met je bent pas drie maanden bezig enzo! Belachelijk!
Goed dat je voor jezelf opkomt! Nu maar even afwachten voor 10 dagen... Ik wens je veel sterkte en succes!

Jacqy

Terug
Bovenaan